dilluns, 15 de novembre del 2010

CRONICA DEL FINDE




Este finde ha segun entretengudet..




Dissapte:


Vam eixir Carles, Ximo, Jerman i jo i vam tirar per els tunels pujar a senitja, baixar la sendeta de darrere de senija i despres cap a lliber i de alli fer la senda de les terrasses de la torre, jo tenia molta presa per variar aixi que els vaig deixar alli i vaig fer contrarellotje fins casa, ells crec esmotzaren en gata i no se mes ... be ruteta rapideta, rodaora i divertida de les que no fallen.


Diumenge:


Ens vam anar Jose luis pep i jo a fer la ruta de la marxa de la Nucia, en definitiva xulisima ruta de pujada al puig campana durant 8 km i despres baixades que te cagas vamos xulisima, amb toboganets zones tecniques una pasada, el que esta fortet es Jose luis que es va portar com un campio encara que va pagar la falta de practica amb dos baquets, pero es dur el tio la ruta no es facil.
Finde divertit, llastima que pons (en paz descanse) no puguera vindre.

42 comentaris:

JOANFE ha dit...

ja estem apuntats el 3 a la marxa de la nucia, jeje ara que siga el que deu vulga, sera la primera marxa de Jose luis

PACO ha dit...

Maquines!!! pero jo tinc trainer personal entre setmana(Pep) i ara voras con agarre la forma ja de una puta volta!!! esta nit em ixit Pep, German i jo la volteta de entre setmana , dijous travolta!!

Carles ha dit...

Ahi, ahi a maxacar, vorer si per estos Nadals tenim algun dia tots i podem fer una bona volta (dina incluida).

JOANFE ha dit...

Ja vaig vore al personal trainer air ben equipat, pues ala a fer km pero de preseta res de aanr com si fos verano azul, jeje en dos dies com a bous

PONS ha dit...

Que envetja em doneu, jo açi casa morinme de asco i vosaltros pasanto be. Joanfe, tinc preus de les rodes del enllaç que te vaig enviar, mira a veure molt costen i si son de bona cualitat

JOANFE ha dit...

quin enllaç pons?

Este dissabte de moment ve pepe, Jose luis i jo algu se apunta???

7:30 al prado volteta esmorzar i cap a casa.
qui vinga que confirme per aixi esperar.

JOANFE ha dit...

quin enllaç pons?

Este dissabte de moment ve pepe, Jose luis i jo algu se apunta???

7:30 al prado volteta esmorzar i cap a casa.
qui vinga que confirme per aixi esperar.

Carles ha dit...

Per a este dissabte compteu amb mi.

PACO ha dit...

Xeee avui e fet fallo e estat de reunio i no e pogut anar esta nit Pep el dimarts continuem!!!!

demóstenes ha dit...

Este dissabte jo també m'apunte i un amic, Vicent, diu que si s'alça també ve.
A les 7:30??? Amb la rasca que té que fer a eixes hores... ¿Esteu segurs que a eixa hora ja estan els carrers i camins posats?

Carkes ha dit...

Pues tu ho tens propet que ningu, pero jo tindre que ixir encara a fosques de Pedreguer, aixina que em fare el cafe a casa i m´espereu mentre sel feu vosaltres.

PONS ha dit...

Joanfe, et vaig enviar esta setmana un mail amb unes rutes i un enllaç on monten rodes de calitat a bon preu. Si no t'arrivat dismeu i tel torne a pasar

PEP SEBERO ha dit...

xe un dissabte k no treballe per fi

PACO ha dit...

PEPE DEMA A LES 20 A MA CASA!!!! SI NO POTS VINDRER DIMEU

PACO ha dit...

Si sabeu de algu que vuiga una bici barateta( la meua vuiguda quer ) meu digeu que la venc. modelo peak 2 , grupo deore, horquilla RST capa,0 trialeres, rodes maxis larsen, 1200 km, 10 mesos,frenos hidraulics, etc etc trobe que una bona bici( a mi m´agrada) pero com vuic el ultim capricho antes de ser pare pues vuic canviarla!!!

PACO ha dit...

http://www.aestas.es/?p=307


interesant, la web i el enllac

Carles ha dit...

Paco, Juanfe va vendrer per internet rapidament una tija pija, preguntali per a on ho va fer i prova de vendrer per ahí la bici.

PACO ha dit...

Juanfe dime per on vares vendre la tija

Jorge ha dit...

Hola amics, aqueast dissabte m'agradaria ixir per la zona de la Marina Alta i descobrir noves rutes fora de Xàtiva. He vist que fe bones rutetes per ahí així que si em digueu a kna hora kedeu m'apunte aquest dissabte, val.
salutacions,

BTT LA REVOLTA
Xàtiva

JOANFE ha dit...

Jorge per nosaltres encantats de ensenyarte rutes per la nostra zona, pero aquest dissabte no eixirem i si ho fem ho farem molt molt ligth perque el diumenge particitem en la marxa de La nucia i volem guardar un poc el dia abans. quan vulgues vindre sols ho tens que dir, el dia de fer ruta mes llarga els diumenges el dissabtes solem eixir sols fins hora de esmotzar.

lo dit quan vulgues vindre avises

PACO ha dit...

Cronica del dimarts nit: ruteta de entre setmana ondara, pedreguer, camp de golf , jesus pobre, ondara 25 km , avui erem 4!!Pep(trainer) Jose Luis, German i jo dijous travolta!! algu mes s´apunta?? va que volem fer la de la sella!!

Carles ha dit...

Entreneu, entreneu, pero com al anar per la nit teniu que tindrer cuidado amb el jabalis.

jejejjeej

JOANFE ha dit...

Estos se estan posant com a bous, bueno millor dit com a llops que ixen per la nit jeje. Pues a entrenar.. el personal trainer esta donant cañetaja incluix pujades i tot el fa pujar al esmortit i ara a la sella, fareu por..

JOANFE ha dit...

A pons li llevaven segurament air la escayola, pasamos el parte medic pons, com has quedat? que pepe te te ganeta ja no veus entrena per les nits i tot jeje

PONS ha dit...

Pues ahir en van llevar l'escaiola i la ma la tinc inutil del tot. Tinc que fer rehabilitació pero man donat turno per la primera visita el 7 de Desembre. Vaig a cridar a la federació a veure si em podem agarrar antes i si no aniré pagant a un fisió ja que estic hasta els collons, i vosaltres ja esta be d'entrenar tant, cuant torne no podre seguirvos so cabrons.

PACO ha dit...

Este nit ixideta ja mes seria , trialeres i pujar a la sella, no estic per eixos trots!!! el trainer va apretan mes cada dia , diu que paregen verano azul pero en versio de nit. Pep estem fent mitjes de 20 km!!!

Anònim ha dit...

En un parell ja tenim a Pons pegant voltes amb nosaltres, ens fan falta les seues camares, menys mal que ningu a punxat en estos dies.

Carles ha dit...

Eixe persola trainer vos apreta, esta fet un sargent de ferro.

(pd.: L´anonim del mensatje anterior soc jo)

Carles ha dit...

Suponc que este dissabte no eixireu, ja que voldreu estar fresquets per la marxa, si eixireu pegueu-me un toc.

SORT EN LA CURSA, ENS VEGUEM PER DINAR.

PONS ha dit...

Gracies per els anims Carles, pero trobe que la cosa s'allargara mes del compter. Per cert vaig a posarme tubulars a les rodes aixina que pense fer igual que els pro, eixir sense mochileta i sense cámara de repost, jajajaja.
Collons Paco, quina manera d'entrenar, dili al trainer eixe que no t'aprete tant que després ell es el primer que es queixa cuant anem una miqueta apresa.

demóstenes ha dit...

Jo vaig ponxar la setmana passada. Carles eixim tú i jo i qui s'apunte el dissabte? Si Vicent ve podriem repetir la ruta de ponts Gorgos-Senija-i baixaeta fins les terrases que vam fer la setmana passada l'altra (si la trobem). M'agradaria que Vicent la vegera. O sino qualsevol altra ruta.

Carles ha dit...

Ok, pues ixim de moment nosaltres i vorer si algu mes s´apunta.

A lo millor, a pesar de la carrera, el profesionals volen ixir a rodar una mica mes tranquils, aixina que si s´aniem anem amb ells fins l´hora d´esmorçar i despres fem la ruta que comentes.

demóstenes ha dit...

Ok, jo li tocaré a Vicent a vore si s'apunta i a la nit ho parlem per vore hora i lloc. Pq per la vesprada no tinc Internet.

PACO ha dit...

Si algu s´punta dissabte de vespra jo ixire (si no plou) i despres ve un xic a veure la bici per si la compra!!!!

Jorge ha dit...

Hola amics. Aneu a ixir el pròxim dissabte o ho fareu diumenge?

Si és així digueu-m'ho i acudiré per tal que m'ensenyeu alguna ruteta de la vostra terreta.

Salutacions

BTT XÀTIVA

Jorge ha dit...

Hola amics. Aneu a ixir el pròxim dissabte o ho fareu diumenge?

Si és així digueu-m'ho i acudiré per tal que m'ensenyeu alguna ruteta de la vostra terreta.

Salutacions

BTT XÀTIVA

Jorge ha dit...

Hola amics. Aneu a ixir el pròxim dissabte o ho fareu diumenge?

Si és així digueu-m'ho i acudiré per tal que m'ensenyeu alguna ruteta de la vostra terreta.

Salutacions

BTT XÀTIVA

JOANFE ha dit...

jorge, el dissabte eixim pero sols fins hora de esmorzar, quedem a les 8 i fem una eixideta per soltar cames i despres almorzar al bar i cap a casa que alguns tenim obligacions parentals jeje, pero el diumenge si eixirem tot el mati, si vens avisa i farem una ruteta a veure si te agrada.

salutacions.

Jorge ha dit...

D'acord, el dissabte estaré allí amb vosaltres per fer-ne una. Trobe que quedeu al Prado, però on és exactament? Supose que serà a Ondara, però on concretament? Podrieu explica-m'ho?

Salutacions

BTT LA REVOLTA XÀTIVA

Carles ha dit...

Jorge, si es en Ondara.

Saps a on esta la Plaça de Bous??

Pues solem quedar a un bar que hi ha darrere que es diu "Bar Prado", al costat del pont del riu que hi ha per anar a l´Ajuntament.

JOANFE ha dit...

jorge si vols donam el correu i te envie el tlf i estem en contacte, per nosaltres encantats que vingues, te esprem en el bar prado pues i anirem a fer alguna ruteta de la zona, per açi has de fer algo de asfalt abans de arribar a algo bo pero be es el qeu tenim.

Jorge ha dit...

El meu mail és:

splu_5@hotmail.com