dimarts, 12 d’abril del 2011

PEDIDO DE NOUS MAILLOTS EIXAESLAMARXA BTT



El nostre grup anat fent-se gran cada dia mes, el any passat erem un quants que eixiem i per eixir algo equipats el diumenges del estiu i per si anavem algun event, vam fer un maillot de club, pero ara la majoria dels que eixim cada cap de setmana no el tenen per lo que crec ja es hora de fer altre pedido, normalment en el bon temps ens ho posavem els diumenges i si feiem alguna marxa o anavem alguna kdd, sempre esta be anar tots equipadets.


A veure que no tenen maillot crec que son....


German

Vicent

Ximo

Toni

Jose la font

Jaume Aparisi

Jorge

El xato

Solano

Victor (si se anima a vindre)

i si sabeu de algu mes que se me oblida o simplement te ganes de vindre en el grup pues perfecte.


La pregunta seria... qui vol el maillot??

El que el vulga que ho confirme per açi i que vaja a maxima (casa mahiques de tota la vida) i que es prove els maillots que te alli, i que li confirme la talla hi ha que provarsel perque talla algo menut.


Com tarda prou el tema, es prega ho decidiu el mes aviat posible (es a dir jaa, jeje) a veure si ho tenim ja per la proxima marxa que tenim aprop, que es en Xabia a principis de juny o si ens animem per fer la marxa de les vies del tren finals de Maig.

32 comentaris:

Carles ha dit...

Si per a la cursa de Xalo algu el vol li´l puc deixar, aixo si que me´l torne netet, jejejeje.

TONI46 ha dit...

JO EM VULLC UN, CONTA AMB MI JUANFE.
AL FINAL FRANK ME'L HA DEIXAT, MIRARE EL TALLATJE PQ EIXE EM VE BO.

desde la nucia ha dit...

hola joanfe,victor si que ve a la cursa com a eixaeslamarxa pero en va dir k per ajudarmos a ser mes. Li pregunte lo dl maillot i si el vol k meu diga.

JOANFE ha dit...

Mahiques diu que es tarda uns 45 dies en tindrels una vegada confirmat el pedido i que el preu sera sobre uns 42 euros si son 7 o 8 maillots...

aixi que aneu contestant... que aquest blog esta molt dormit es veu que no ha sentat be la calor jeje..

de moment Toni confirmat falta talla.

GERMAN ha dit...

YEEEEEEEEEEEEEEEE, JO TAMBE CLAR QUE SI
PASE PER MAHIQUES PER A CONFIRMAR LA TALLA

PACO ha dit...

En el post anterior e penjat la llista de inscrits

jose la font ha dit...

ok, jo tb vuic el maillot. A vorer si pase x mahiques i confirme.....

JOANFE ha dit...

De moment Toni, German, Jose vicent me ha dit que be i supose que Jaume aparisi tb,
Ximo tu que fas? ara que tens bici nova tindras que anar muudat i no fer ralla en els demes jeje..

Paseu per mahiques li doneu el nom, i la talla alli us deixara provar algun maillot, igual us demana un deposit per fer el pedido, jo li preguntare molt..

demóstenes ha dit...

Sí, jo també. Però no sé quan podré passar a provar-me'l. El divendres quan arribe corrent a per la bici i després si tinc temps ja aniré.

GINETAS BIKERS BTT PALAFOLLS. ha dit...

hola peña..!!!! ¿como va todo ? ya hacia tiempo no pasaba por aqui.pero mas vale tarde que nunca!!! rutas guapas las ultimas que he visto en la pagina ademas de ese pedido de ropa que con el veranito ,ya pega ir de corto!!! venga ,nos vemos y saludos a todos los componentes.

JOANFE ha dit...

Solano tb el vol. falta confirmar si el vol jorge i que pons li ho diga al xato i aparici. Paseu per mahiques i confirneu talla i s'apunteu. Farem bon grup tots mudats

paco ha dit...

xabia bikers 14 >eixaeslamarxa 12 uiii a falta d la inscripcio d solano

vicent ha dit...

Podriem inscriure 2 infiltrat amb nom desconegut i així estariem empatats.
Jo sugerisc noms com Edelmiro Garcia o Segismundo Tarrasó o tal volta Eufemiano Orengo.

Jorge ha dit...

M'acabe de fer un amb els de Xàtiva i de moment ja en tinc prou, jejeje

PONS ha dit...

He parlat amb el Xato i no está interesat en el maillot, a veure si vec hui a Jaume i em diú algo.

JOANFE ha dit...

pues son....
German, Vicent, Ximo, Toni, Jose la font, Solano son 6 maillots i 7 serien si confirma Jaume Aparisi.

Pareixerem algo serio tant mudats per ahi
ejje

PONS ha dit...

He parlat amb Jaume i está interesat en el maillot. aixina que serem 7, llástima que no estiguen per el diumenge.

PACO ha dit...

Pues jo trobe que deuriem pensar en fer la sopa de germanor de eixaeslamarxa btt ara que ja timdrem maillot tots !!!!! tot siga per ixir una nit!!!!!! jejeje pero seria interesant!!! no?

jorge ha dit...

jeee jo estic en Paco, soparet q ve bon temps, jajajaja... això fa germanor

ale pareu d'entrenar ja q ara toca descansar.

JOANFE ha dit...

yee!! sopaaa!! hi ha que posar data..

JOANFE ha dit...

pero res de isostar ni aquarius per sopar ehhh jajajaja

garrotipadur ha dit...

bon dia! ja tenim la marxa de xaló ahí.

Conteu també amb mi per a lo del maillot i passaré per mahiques a provarmel.

La marxa de Xàbia m'ha dit Galan que s'ajorna fins a setembre...

Bo,gent,ens veiem diumenge a xaló city's

JOANFE ha dit...

Som 8, perfecte!! Teniu que pasar per mahiques i pagar 20 eur i apuntar talla. La idea seria fer pedido la setmana que ve

JOANFE ha dit...

Som 8, perfecte!! Teniu que pasar per mahiques i pagar 20 eur i apuntar talla. La idea seria fer pedido la setmana que ve

GERMAN ha dit...

OK, PASSE ESTA VESPRA PER AHI

VA XIQUILLOS QUE JA QUEDA MENOS PER A XALO

HUI HI HA IXIDETA A LES 19.00 H ( GATA MONUMENTAL )

DE MOMENT PEP I JO

ALGU S,APUNTA?

desde sant joan ha dit...

be victor benvingut! German ,pepe no cal que entreneu tant k supostament no es una competicio! Jujuju

PONS ha dit...

A veure, per el diumenge tenim que estar tots a les 7,45 al Prado. En un principi Vicent i jo carregarem les 5 bicis dels beniarbexeros, Joanfe va per el seu compter i el resto tindran que acoplarse en el remolque de José Luis i es posible que vaja falta algún cotxe mes

PACO ha dit...

Jo vaig amb al meu cotxe Pons. a les 7,45 ens vegem al prado , ja estic nerviossssssssssssssss uffffff

Jorge ha dit...

Jo també aniré amb el meu cotxe directe a Xaló.

JOANFE ha dit...

llista segons mahiques de la gent que ha fet el pedido:
Felipe solano
German martinez
Vicent pastor rubio
Toni morant
Jose Joaquin monfort
Victor gil

falta.. Jaume aparisi(com no jeje), y la duda es saber qui es jose joaquin monfort, jo per apellidos trobe que es ximo i no Jose de la font de se r aixi tb falta jose el de la font, jo no tinc el movil aviseuli que pase avui per fer el pedido.. sino es retrasara molt.
i a jaume aparisi... pons pegali la vara que pase o que et diga la talla i pases a deixar el 20 euros.

au

demóstenes ha dit...

José Joaquín Monfort és Ximo, jajaja, sí sóc jo.

Jose La Font ha dit...

Jo ja vaig anar ahir per mahiques, em va dir que encara faltava un..