dimarts, 11 d’octubre del 2011

DIUMENGE PER BENIDOLEIG I FLEIX









Les 8:00 i Pep crida que s'han apegat els llensols, uns minutets esperant i arreando cap al sigili sino Ximo rebentaba, que tenia desitg jeje, així que gelaets i cap amunt una vegada dalt Vicent li va baixar la regla estaba marejat i tot, jeje, es que així en gelat eixa pujada pica i despres cap avall pasant per els bots dels bous on tots vam botar per les rampes de madera jjajajaj, trialera cap avall disfrutant com sempre, i despres cap a laguar ahí va vindre el tema de si esmotzem al Bar o no, va costar molt convencer a Pep perque anarem al Bar i al final va dir que si, per lo que pujarem a cara de Perro per la carretera de Laguar, que era tard, alguns tenien presa i ens van abandonar davant de un bocata completo i un litro de cervessa, en la panxa plena font del Gel avall i despres baixada de Orba i a casa a les 12:30 picantmos en un carretero per la carretera de Benidoleig jeje.

25 comentaris:

TONI46 ha dit...

EN UNA DE LES FOTOS PAREIX QUE PEPE ESTIGA QUEIXANT-SE DEL QUIXAL JUNT A JORGE, POT SER? JEJEJEJE

NO ESTA MAL, NO.

vicent ha dit...

lo de picant-nos està mal dit, voldries dir, pican-te amb el carretero!!!!!
la pròxima eixida al bar rita que perdem molt de temps i no fem molts km. necessitem rodar i rodar.
ximo, desig complit!!!! sigili i font del gel!!!!

vicent ha dit...

collons ximet!!! quin paquetot el fan els pantalons del decatlon, en la foto dalt del sigili.
la puta mare, tot eixò és teu, la inma estarà contenta pardalot!!!!

JOANFE ha dit...

jajajaja en que et fijees mariconazoo!!! lo del Bar Rita vas i li ho expliques al teu amic, que jo vaig tindre que menjarme el sandwich per esmortzar el dilluns.

Ara vorem esta setmana quina ruta es proposa... els triatloneros tenim rollo dema que es festa pero els demes no eixiu??

paco ha dit...

xee bona ixideta d diumenge. Jo estic cluxit dl bac amb dos blaures incloses ai mare... Baixant vaig fer font dl gel i la pista d derrere d la gasolinera d orba que tenia ganeta d ferla i esta molt xula,pista al principi i senda despues,sols te un problemeta amb una solsida pero poc a poc es pasa i avall ,esta xula. Es el sl-cv92 per si voleu vorela per google maps. Toma rollo!

demóstenes ha dit...

El diumenge vaig dormir tranquil, menos mal que haviem fet sigili i font del gel pq portava un mes sense dormir per culpa del "antojo". Lo del paquetot és el pantaló, que me l'havia posat al revés per a que l'esponja marcara.

TONI46 ha dit...

JEJEJEJJEJE,, XIMO NO ESTA MAL LO DE L'ESPONJA, D'AÇI EN DAVANT TOTS AMB L'ESPONJETA CARA LA FOTO.
JEJEJEJEJ

paco ha dit...

eixe maillot en fa molta panxa.........

GERMAN ha dit...

YE BANDARRES , JA VEC QUE HO PASSAREU DE CATEGORIA. PER AL FINDE CONTEU AMB MI.

QUINA VOLTETA FEM EL DIUMENGE???

PROPOSE LA DE TOT VALL DEL POP, SI ESTA EL TRACK!!!

JOANFE ha dit...

Pons pots conseguir la ruta de castells??

Si no es així Pep volia fer La Nucia abans de la marxa, si voleu podiem anar, pero aixo si hem de eixir mati, es a dir a les 8 estar dalt de la bici per fer la pujada al fresqeut i despres ja disfruatr la resta de mati de les baixades i aixi ens done temps a fer tot el recorregut.
Seria quedar 7:15 en el prado, com ho vegueu?

Va pardaals que opineu?

demóstenes ha dit...

Vicent i jo tenim dinaeta, si dóna temps a fer la Nucia i estar a Ondara no massa tard per mi ok. Si implica tornar prou tardet... pot ser isca per ací o m'agafe fin de semana sabático.

JOANFE ha dit...

Ximo jo tinc que estar en casa prompte si o si, si matinem fem el recorregut sense problema i pronte a casa igual que el diumenge, de tota forma si vols anem en el meu cotxe els dos i si veguem que es fa tard ens venim abans.

vicent ha dit...

ok, cotxes i cap allà, però eixir a les 7:15 amb cotxes carregats i a les 7:17 a l'entradadde l'autopista agafant el ticket.

paco ha dit...

jo la nucia no,dissabte tinc sopa d faena light . Ahir vaig fer sigili i font dl mortit fins pego i esta xula ,molt pistera pero xula. Pasevo be jo ixire per aci mes tard el diumenge.

GERMAN ha dit...

OK, A MI EM DONA IGUAL LA NUCIA O CASTELLS SI ESTA LA RUTA, NINGUNA DE LES DOS L,HE FETA MAI.

JOANFE ha dit...

Esta tot clar anem a la Nucia, a les 7:00 al Bar Prado, seguem puntuals i així a bon horaa casa, hem de saber qui va per organitzar cotxes.
De moment som penya som 7:

Pep, Toni, Pons, German, Vicent, Ximo i jo.

Jo agafare el meu cotxe


Ja no sabem res de Jose de la Font, et deguem diners o algo??? jajaja

vicent ha dit...

jo no agafe cotxe.
joanfe jo vaig amb tu.
qui vulga el portabicis que el demane.

PONS ha dit...

Jo també vaig. José Luis no ve? eu dia per el tema del remolque. Si no es aixina dalt del meu Astra cabem dos bicis.

Splu ha dit...

Bona ruteta la de La Núcia, xo llàstima que no hi podré assistir, així que una altre cop serà. Ens veiem prompte bikers!!!!

jose la font ha dit...

Yeee, encara estic viu!!!! Este cap de setmana no ixire xq el diumenge venen els meus germans a pasar el diumenge. Pero la marxa de La Nucia jo la vuic fer. Tornarem anar avans del 26 de novembre???

TONI46 ha dit...

NO CONTEU AMB MI PER ANAR A LA NUCIA, ESPERE QUE PUGUEM PROVAR D'ANAR ABANS DE LA MARXA, I SINO PUES AU, EIXE DIA SERA.
DEMA A BENIARBEIG QUE HI HA FIRA

demóstenes ha dit...

Jo si fa falta puc agafar cotxe però al meu no caben les bicis a no ser que desmontem rodes i tombe els asientos i així i tot no caben sobrades. Tenim prou cotxes o agafe el meu i pase per casa de Vicent a pel seu portabiocis?

PONS ha dit...

Ximo, he quedat dema per el mati de pasar jo per Vicent i montar el portabicis en el meu. En cap uno mes: Dema a les set ens veguem al prado

GERMAN ha dit...

PONS, MOLTES BICIS CABEN AL PORTABICIS???

AL FINAL SOM 5 PERQUE PEP M,ACABA DE CONFIRMAR QUE NO BE

JOANFE, VICENT, XIMO TU I JO .

SI JOANFE I VICENT VAN EN UNO,
EN EL PORTABICIS EN CABEN 3??

JA EM COMENTES

demóstenes ha dit...

Ok, a les 7 ens vegem al Prado. Al portabicis crec que deia Vicent que en caben 3. Si finalment fera falta el meu cotxe tampoc és problema, no visc massa lluny del Prado :-P