dilluns, 2 de gener del 2012

Como hemos cambiado.....


Pues si xics , como hemos cambiado.... fa poc tal dia com el dia 01 de cada any era un cadaver borraxo i ara a las 2 de la nit estava dormint i a les 9 estava dalt de la bici cami de Gata i La Font De La Mata pero be , es bona senyal perque si estigera de festa per ahi no tindria lo que tinc ara en els braç , una rubia de 6 mesos que val mes que tot!!!!!  Be com no haviem quedat en res  en vaig alçar i dic , vaig a fer una ruteta!!! vaig anar cami de Gata i a fer una variant de La Font de la Mata que em quedava per fer , la pista que va desde la font fins el riu per baix del pont de l áutopista , feia temps que li tenia ganeta i com cuant en pasa algo per la perola no pare ahi que vaig , i be molt be , SOL PER EL MON jajajaja no hi havia ningu sol que un tio amb una Mondraker blanca desqueferat !!! jajajaja be va estar be i com feia dos setmanes que no agafava la bici ja tenia gana.Al fi  40 km al meu rotllo i bona ruteta.
Feliç any amics!!!

33 comentaris:

GERMAN ha dit...

BONICOS BON ANY 2012 A TOTS. ARA JA SABEU A CREMAR LO DE ESTES FESTES.

AVORE SI QUEDEM PER A FER LA PRIMERA IXIDETA DE L,ANY.

PACO, PER A TU JA SERA LA SEGONA JEJEJE

JA ANEU DIENT

DEWWWW

PONS ha dit...

Paco, l'edat i sobre tot els xiquets ens van cambiar. Fem eixideta el diumenge?

vicent ha dit...

paco estas xalao!!!!
un malalt amb bici el dia 1 de matí, pareix que et falte un regonet jajajajaja
per mi bé, fer una eixideta diumenge de matí, que la montain bike la tinc descuidada i abandonada.

garrotipadur ha dit...

hola paco bon any! si que és curiós però això son coses i cicles de la vida i ara ens toca esport i estar en forma...jeje.

Ale,a disfrutar de la xiqueta i de la muntanya,salut per a tots!

jose la font ha dit...

yee paco. Jo tb stava potros i a les 8:30 ja anava caminant amb el gos x el mon i tens rao, no hi habia un anima, jejeje...

JOANFE ha dit...

Bonisima cronica pacoo, de veres..

aquest diumenge toca eixideta per la muntanya no?? la primera del any per alguns...

aneu pensant on anem que despres estem un hora alli per saber on anem.. prposeu coses .... vaaa pardals.. a vore si som colla

TONI46 ha dit...

ESTEU FETS POLS, MIRA QUE EL DIA 1 TAN MATI EN BICI, NO ES NORMAL..... VINDRIEU DE VETLAR!!!!
JEJEJEJE

ON ANEM EL DIUMENGE?

demóstenes ha dit...

Yee, jo el diumenge també m'apunte. Però comencem espaiet i després parem un moment per a que em lleve les rodetes, és que fa tan de temps que no l'agafe que ja no recorde com es va en bici.

JOANFE ha dit...

aço s'anima...

on anem??? va mulleuse

GERMAN ha dit...

JO TAMBE VAIG EL DIUMENGE

PODIEM ANAR CAP A XABIA , FER LA DELS TORITOS

JA DIEU

A LES 8 HORA ZULU AL CUARTEL

DEWW

el solitario ha dit...

ok toritos. Dijous ix algu encara que siga mes tardet?

paco ha dit...

volia dir divendres perdo.

jose la font ha dit...

jo no ho tinc clar, la meua dona ix d conter hui, aixi q si stic be, si no feu marxa...

VICENT ha dit...

o vote per torico, però no seràmolt dura per a començar l'aNY!!!

TONI46 ha dit...

EL DIUMENGE NO PUC ANAR, HI HA QUE FER DE GUIA AMB LA MOTO A LA CURSA CICLISTA D'ONDARA, TINC QUE TREBALLAR PER AL MEU COSI, JEJEJE

PONS ha dit...

Podiem fer marquesa, riu de gata i toritos, pero si trobeú que es masa dura podem cambiar marquesa per les sendes de jesus pobre i despres riu i toritos. A les 8 al prado. José si no ens veguem que vaja tot be.

paco ha dit...

vote la opcio d pons sense marquesa!

JOANFE ha dit...

jo tb vote per eixa, que algu avise a Jose Luis que este tb tindra la bici en tellarines.

eixa ruta es per portar esmotzar darrere.

TONI46 ha dit...

JUSTAMENTET VOLEU ANAR ALS TORITOS QUAN JO NO PUC, ES QQQQQQQ, A USAES.

PONS ha dit...

Divendres i disapte estaré per terres de la vall de gallinera, si algú s'anima que em pegue un toc i fem una volteta per la sona.

JOAQUIN ha dit...

Hola como van las fiestas,si haceis toritos lo mismo me animo,por cierto conoceis una que hay al lado de la senda del cavallo en la sella con su correspondiente "togancito"

paco ha dit...

adivineu quina averia e tingut en forna?? Es facil! Pons anava a duscarte pero no e arribat!!

jose la font ha dit...

paco, la cadena o una punxá

TONI46 ha dit...

DEMA DISSABTE ALGU TE GANA DE EIXIR?
A LES 8 AL PRADO.
VA ANIMEU-SE.

PACO ha dit...

Noooo un rayo trencat!!! jajajaj per variar!!!

PACO ha dit...

http://www.altimetrias.net/aspbk/verPerfilusu.asp?id=743 avui anant cap a Forna he vist el pic del xilibre i unes antenes al dalt(746 mtr) , ara ja el tinc al cap aixi es que hasta que no puje no parare... algu s´apunta????

paco ha dit...

jose la font a segut pare! Enhorabona i a disfrutar!

Splu ha dit...

Enhorabona Jose!!!!

vicent ha dit...

anhorabona jose, moltes felicitats pel la teua nova paternitata, ara ja pots parar de fecundar, jajajaja

PONS ha dit...

Enhorabona José, ara a disfrutar de la familia. Ens veguem demá a les 8 al prado.

Carles ha dit...

Enhorabona Jose!!!

jose la font ha dit...

moltes gracies! Paseseu be dema

Joanfe ha dit...

Enhorabonaa Jose !! Ara ja tens el que sera el mes important de la teva vida. Disfrutau.


Dema a les 8 al prado.