diumenge, 18 d’abril del 2010

RUTA DE 18 DE ABRIL DE 2010 VOLTETA PER GATA


Pues hem fet una ruteta divertida amb casi tots els membres del grup, ja era hora que vingueren casi tots, hem vist que Paco ha millorat molt en el fondo, el tio aguanta el doble que aguantaba i hem vist com a millorat moltisim Carles en les baixades, i Jose Luis no hi ha manera de pillar.lo baixant el tio. i despres estem els que anem sempre jo, Pepe i Pons
Ha estat molt divertit hem fet 38 km, hem esmortzat com campions i ens hem rist molt, ojala es repeteixca mes asovint de que vinguen tots. (Ens faltaba Fran i Morera).


12 comentaris:

PACO ha dit...

Xeeee aixo de ixir per asfalt a anat be ara puc aguantar el vostre ritme , fins l´hora desmorsar perque despres de fartar no podia amb la meua alma jejeje meu he pasat molt be , ja feia temps que no anava i a estat molt divertit encara que les baixades per barrancs no son lo meu... avore si puc i penje el video

Carles ha dit...

Ho vam passar molt divertit, vam ser bona colla i sense matar-nos vam fer uns quants quilometres.

JOANFE ha dit...

paco pasam a mi el video o puja-ho tu al youtube que es molt facil, i despres poses la direccio

PACO ha dit...

Joanfe , et pasare el video ja que no mel deixa vorer amb el meu ordenador , es veu que en falten alguns drivers i no el llig

JOANFE ha dit...

el dimecres a les 19:00 hem quedat per anar a rodar una miqueta, si algu pot i se apunta ja sabeu.

PONS ha dit...

A veure si puc anar al dimecres amb vosaltres, ara s'allarga el dia i es una llástima no aprofitar-ho. Si puc anar vos avisaré el mateix dimecres per la vesprá.

JOANFE ha dit...

ok, pases per pepe a la feina i veniu cap a pedreguer jo us agafe per el cami, s'heu adonat que hi 1090 visites en el blog desde que he posat el contador, es exagerat!!! jeje

JOANFE ha dit...

crec qeu jose luis tb ve

PACO ha dit...

De les 1090 visites , 800 son nostres jajajaja be esta molt be fora bromes. jo ixc de treballar a les 8 aixi es que no conteu amb mi , anire per al meu conter un ratet

JOANFE ha dit...

supose qeu no seran sols nostres pero encara que siga aixi 1100 me pareix una pasada

PONS ha dit...

Escolteu xicons, el proper dia 2 de Maig els de multisport Beniarbeig fem una eixideta al cavall verd. Per descomptat que esteú tots convidats.
Açi teniú l'enllaç per saber els horaris, espere vorevos a tots.
http://multisportbeniarbeig.blogspot.com/

JOANFE ha dit...

Pepe i jo anem, a vorem com sera eixa ruta que esta gent esta forta, este dimarts eixideta a estirar les cames a les 7 com sempre.