dimecres, 27 de març del 2013

Un parell de diumenges

Fa unes setmanes ens van visitar uns companys de les terres de La Font de la Figuera. Erem bona colla i els vam intentar seduir amb un recorregut amb encant. Marquesa i riu Gorgos, i continuant pel marge del riu fins a Xàbia per a pujar als molins i baixar pel poblat fantasma. Per l'asfalt paralel a la via verda tornarem a Ondara. La ruta està molt bé, malgrat a la gran part d'asfalt, doncs les trialeres compensen. Els visitants disposaven de una càmera gopro hero3 i ens van dir que ens pasarien el video però supose que encara no està editat. També ens han convidat a fer-los una visita així que quan vulgueu agafem el montante i anem a aquelles terres muntanyoses.

A tot açò, dir que están fet uns bous i per pla i de pujada ho fan de meravella, en les pedres es nota que molts no tenen doble suspensió excepte per un, que baixava com un llamp el poblat fantasma demanant pas a José i seguit a dures penes per mi.


El diumenge de rams Paco, José i jo vam pegar una volteta rápida (a les 10 a casa) per "Juspobre", Jesús Pobre per als no gaters, amb helicóptero i sendes de l'anterior cursa.

Vos deixe algunes fotos de les dos eixides.
PD: Ala Pons, ja està :-PPP
 



 



6 comentaris:

jose la font ha dit...

Ahi esta tu ximo!!!!

A vorer si fem colla que ja eixim pocs. Als de la font els vaig dir de anar a fer una ruta per alli despres de pasqua, despres hi hauria paelleta en una caseta.

Va, a vorer si ens fem el anim que per la font hi han paisajtes molt guapos...

PONS ha dit...

Per fi Ximo, t'ha costat pero ha valgut la pena. Si les fetxes cuadren compteu amb mi per la visita a la Font.

Carles ha dit...

Escueta, pero bona.

paco ha dit...

Xe xe ximo ja era hora!!! Jeje jo diumenge vaig allargar la ruta fent poblat fantasma i marineta. De tornada vaig tropesar amb la cursa denia i vaig vorer a dos ex eixaeslamarxabtt toni i joanfe jejejeje. Per cert ximo as dit que a les 10 a casa pero no as dit que ixirem a les 7.30!!!! A mi en varen ixr 50km al final

paco ha dit...

Xe xe ximo ja era hora!!! Jeje jo diumenge vaig allargar la ruta fent poblat fantasma i marineta. De tornada vaig tropesar amb la cursa denia i vaig vorer a dos ex eixaeslamarxabtt toni i joanfe jejejeje. Per cert ximo as dit que a les 10 a casa pero no as dit que ixirem a les 7.30!!!! A mi en varen ixr 50km al final

demóstenes ha dit...

Tens raó Paco en les dos apreciacions, ho vaig escriure rapidet...