dilluns, 24 de juny del 2013

Un any més NO faltem a la Rave

Ja han acabat les curses de la Marina i l'estiuet ens demana bici tot terreny, hi ha que anar agafant el moreno ciclista que cada vegada es porta més!
El diumenge matinet eixiem els 4 jinetes del apocalipsis Paco, Pons, José "la Font" i Ximo. Com el temps acompanya i ja va sent època vam decidir anar a fer túnels, Senija  i Terrases però, per a variar un poc, abans vam pasar per la partida comes i pel costat de la caseta de Miñana cap a la Font de la Mata, paratge d'uns 300 anys de singular bellessa http://goo.gl/LA3Vi . Allí continuant per una sendeta molt divertida vam eixir als Gorgos, ja quasi damunt dels túnels, on vam poder gaudir de la música armoniosa i de la companyia de la gent de la Rave que, com no podia faltar, ens va convidar a parar a fer-nos una i després continuar fent esport. Vam tindre que declinar les invitacions perquè l'alcohol, les drogues i la btt no són massa compatibles però "a la propera parem".

La ruta va continuar sense incidents, no vam pasar per Lliber per retallar un poc i així fer una bona pujaeta d'asfalt que més tard vam compensar, com ara en un moment comentaré. Abans de Terrases vam pegar un mosset i en acabar la senda Pons, amb molt "bon" criteri, va sugerir que, per tal d'estalviar-nos la pujada d'asfalt que hi ha abans del pont de l'autopista podiem tornar cap a Gorgos i així fer una altra pujada més curta i empinada d'asfalt, eixir al camí que baixa de la Font de la Mata i fer la pujada que va cap a la Heavy a ma dreta. Sí, eixa d'un parell de collons, de terra i pedres soltes. Per ahí vam baixar al riu i pel Corral del Pato cap a Pedreguer i a casa.

No vam fer massa fotos, no en tenim de la Rave :-(( però von deixe 3 d'un parc per a majors de Senija. A destacar la correcció léxica, ortogràfica i gramatical del cartells.

Pd: El blog "no estaba muerto estaba tomando cañas"

PONS ha dit...

Que bo eres Ximo.

Carles ha dit...

Que no es perga l´esperit BTT - RAVE!!!!

paco ha dit...

Jo al altra rave pare!!! Jajaja en va impactar el brik de vi don simon ple de "polvos magicos" i la chica oferint me... Jajajajaja va estar be la ruta, una versio mes dura de la tradicional tunels al incluir la font de la mata. Companyia i rises que es lo important.
Recordeu: per estalviar sempre pot ser pijor jejejeje

vicent ha dit...

a vore si ar a l'estiu agafem la btt que la tinc descuidada a casa. però pararem a la rave a fer-nos el que faça falta!!!!!!! jajajajajajajaja