dimecres, 6 de novembre del 2013

Albacete --La Font De La Figuera BY Jose La Font

El pasat 26 d'octubre, el meu germa i el seu grup de btt van organitzar una ruta amb bici entre Albacete i La Font seguint el cami de Santiago.Van ser 115 km que no siguent durs, son un grapat de km.
Ja que no em va acompanyar ningun integrant de eixaeslamarxabtt, alla que vaig anar jo. Cuan va sonar el despertador a les 4:50 vaig pensar: Senyor, per que em clave en éstos fregaos!!!! A les 5:30 ja estavem dalt dels cotxes i vam aplegar a les 6:40 a Albacete. Avans de pujar a la bike ens vam fer la foto de rigor amb companyia de una estatua que representa un navaixero albaceteño. A les 6:50 ja estavem dalt de la bici i cap a La Font 23 bikers, tots amb llums (feiem una bona estampa), vam eixir de la capital manchega per els camins en direcció a Chinchilla que estava en el km 18. Fins a este poble no puc contar molt perque era de nit. En Chinchilla vam parar a menjar un poc i beure un poc de isostar (vi blanc). Continuarem el cami, ens cam trobar un fum de finques plenes de ovelles i gosos que ens perseguien. Vam pasar per Hoya Gonzalo, aon hi ha una creu que indica que estem a 1000 km de Santiago de Compostela. Entre camins,algun que altre moli (no eren els de don Quijote, eren per a producir llum) i dos punxaes del mateix biker vam aplegar a Higueruela. Eran el punt mes alt de la ruta, portavem 47 km de "falso llano". Habiem eixit en 700 mts i estavem ha 1000 mts d altura. Vam menjar altra volta i continuarem, ara ja anavem sempre picant cap avall i es notava. Despres de dos punxaes mes vam aplegar a Almansa, portavem 87 km i alrededor de 6 hores i les cames ja començaven a notarse fluixetes. Fins a este punt vam anar amb una boira que pareixia que estiguera ploguent. Vaig afontar el ultim tram dosificant les poquetes forces que em quedavem i a falta de 8 km em va agarrar "el hombre del mazo" i pensava que no aplegava. Els ultims 2 km no se com els vaig poder fer per que estava amb les ultimes, veia La Font ahi i no aplegava, pero heu vaig aconseguir.
Esta ruta la vaig agafar com un repte personal per que no habia fet cap ruta tan llarga, van ser 115km amb 7:30 hores, 6:10 hores peladejant. Va ser una experiencia molt bona.
Al final vam fer un bon dinar de germanor i una bona siesta. Destacar que sols vam fer uns 15 km d asfalt.
Anyadir que als de eixaeslamarxabtt ens esperen en La Font per a fer alguna ruteta o el proxim any fer un altre tram del cami de Santiago.





2 comentaris:

demóstenes ha dit...

Quin crak!! 115 Km no suposa cap problema per a un home de la Font ;-) A vore si a la propera podem anar...

PONS ha dit...

Enhorabona per el repte conseguit. A veure si per l'any que ve entrenem mes i ens ajuntem una bona colla per fer la via dels trens.