diumenge, 30 de maig del 2010

MARCHA VIAS DEL TREN 2010


Ja hem fet la marxa de les vies del tren, i la veritat ha segut tot un exit, no sols hem acabat sino que hem acabat dins dels 150 primers hi havien mes de 400 participants, anavem adelantant a gent que anaba fundida, aixi que com campions, damunt ni una punxadeta ni un bac res de res, molt molt be, jo personalment anaba acollonat perque mai havia fet tants km, aixi que persanalment molt content, ens va faltar el nostre nostre Pepe i el nostre Morera, al altra sera.
AÇI ESTAN LES FOTOS

8 comentaris:

JOANFE ha dit...

he posat tb les fotos baixades de internet, m'ho curree ehh jeje

Carlos ha dit...

Si que ho has currat, si.

Va estar xula, encara que al final ja fallaven les forçes.

Em preparem alguna xula, aixina de esmorçar i dinar per a quan estrenem els maillots, encara que en menys km. i mes tranquileta perque anirem tota la colla.

PONS ha dit...

Bon curro Joanfe, encara que tas deixat dos fotos, ara te les passe per mail.
La marxa xulísima, la companyia millor encara que el nostre amic Carles va alsar algo de polseguera baixant l'ultima triatlera.
Estem fets unes máquines, a ultima hora Carles i jo ja anaven una miqueta fundides, jo vaig tindre que tirar ma de diferents sustancias pero aixina i tot vam plegar en molt bona posició i prou enterets.

JOANFE ha dit...

ja esta la ruta y les fotos noves.

Este diumenge eixim??

PACO ha dit...

Xeeee maquinesssss bua jo al vostre ritme sols puc seguirvos de nit!!!1 jejeje avore si ja torne de la vega baja i fen una ixideta per tornar agarrar la forma que ja tinc falta!! m´alegre de que anara tot be i seu pasareu molt be.

Adeu a tots

JOANFE ha dit...

Paco ara quan tinguem el maillot farem una eixideta per a tots, foto oficial i bona esmortzada, val?

Pons eixim avui ens vegem per la carretera de beniarbeigi ja decicdim on anem..

si algu se apunta ja sap

jo el dissabte de mati voldria eixir matinet a pegar una volteta algu se apunta? trobe que ho tinc xungo fins que el meu pepe no es recupere i que s'acaben les cireres Alpatro, jeje

PONS ha dit...

Val, Joanfe, ens vegem com sempre (a la porta de ta casa).

Si Pepe matinara una miqueta mes i fera rehabilitació ja estaria recuperat pero li agrada maixa el llit al bandarra eixe.

PACO ha dit...

ok , farem una quedada btt per estrenar el maillot