dijous, 19 d’agost del 2010

I MARXA NOCTURNA EIXAESLAMARXA 2010


HEM PARLAT DE FER UNA RUTA NOCTURNA A LA FRESQUETA DE ESTE ESTIU, JA FA TEMPS QUE PEPE NO PARA, HA DE SER EN BON TEMPS SI NO COM A QUE NO MOLA, PER LO QUE QUEDEN POQUES FETXES JA, SE HA PENSAT DEL PROPER DIVENDRES PENDENTS DE LA PREDESPEDIDA DEL NOSTRE FUTUR NOVIO, LA IDEA SERIA EIXIR QUAN ACABEM DE TREBALLAR, PEGAR LA VOLTETA SOPAR A UN LLOC ENCOMANANT ANTES (HEM DE SABER MOLTS SOM) I DISFRUTAR DE LA FRESCORETA DE LA NIT I DE LES RABOSES JEJE, I DESPRES SI SE POT FERNOS UN GYN ALGUNA TERRASETA.
LES PROPOSTES SON:
1 ANAR A VILLALONGA EN COCHE I FER LA RUTA DE LORCHA SOPANT ALLI I BAIXAR.
2 FER UNA RUTA PER AÇI SEMPRE AMB CAMI , SOPAR I BAIXAR CAP A CASA.
PODRIA SER EL DIVENDRES 27 O UN ALTRE DIA PERO SENSE ENTRAR MASSA AVANT PER LA CALORETA.
JA FA TEMPS QUE HO PARLEM, PEPE M'HA DIT QUE LI HO HA DIT A MORERA I A JOSE LUIS I DIUEN QUE VENEN, JO CREC QUE IGUAL SAORO TB, QUE US PAREIX? QUI S'APUNTA?

40 comentaris:

PEP SEBERO ha dit...

YEEEE, A VORE KI S'APUNTA A LA EIXIDA PER LA NIT COLLONS

PACO ha dit...

Jo vaig!!! pero no m´apanya masa lo de lorxa m´agrada mes lo de ixir per aci , contant que la predespedida es dia 28 , podem ixir divendres dia 27. apuntam Pepe.

JOANFE ha dit...

moment historic, pepe escrivint jeje.

pues mirarem de una que me han dit que es casi tot cami de terra

PEP SEBERO ha dit...

PACO NO PATESQUES PACO KE EL DISSABTE PRE-DESPEDIDA

PONS ha dit...

Pep Sebero es el nostre Pepe?
Quiu diria, vorel escriure per açi.
A mi este divendres dia 27 també em ve perfecte, en cuant a la ruta em dona igual, lo que tenim que mirar es que al ser de nit que no pase per carreteres lo cual es una miqueta dificil per la nostra sona, pero es pot estudiar.

Carles ha dit...

Divendres 27 em pareix bona fetxa, el diumentge ho comentem.

Carles ha dit...

He rebut un messatje de Morera diguem-me que senva hui a Lorxa, ¿algu sap algo?

Mes tard li cridare.

JOANFE ha dit...

Morera es que es va rallar en la fetxa,pues confirmats som:

pep sebero
pons
paco "el novio"
Jose Luis (personalment m'ha dit que no s'ho perd)
Carles
Saoro
Morera
i jo
per estar tots els maillots carabassa cosa que seria tot un exit sols falta Fran..... (fran confirma si vens que jo se que tu saps escriure ... vaaa que tu puedes.. jeje)

JOANFE ha dit...

Ara falta confirmar el lloc, si es per asi jo crec que hem podem fer una anant per els tunels fins senitja, cami bom bo que ja conegueu i si ens trobem una rave millor jej, sopar en senitja o lliberi tornar per un lloc nou que m'han dit de cami de terra, si voleu la podem fer este diumenge que es una ruteta bona de fer y casi tot per cami i aixi vegem si ens apanya per fer la nocturna, Mahiques m'ha dit que ells van a fer-la eixa, m'ha dit que si voleu anem amb ells, com vulgau.

i si no seria anar a villalonga amb cotxe i fer la de lorcha sopant alli on no ens van donar esmortzar.

prepareu llumss...

Carles ha dit...

Acabe de comprar-me llum davantera i trasera, sols espere no carregar-me un altra vegada el soport.

PACO ha dit...

Ok conteu amb mi per la nocturna el dia 27 i per este diumenge a les 7:30 a la xata. lluns ja tinc ja que molts dies ixc per la nit , i lo de anar amb mahiques , millor anem nosaltres que la meua tecnica no esta depura!! jeje i el diumenge si que podriem fer la que diu Joanfe de lliber i aixi mirar el terreno per fer la nocturna.

PACO ha dit...

Per cert , dema dissabte men vaig amb Victor Garrot a fer una ruteta a peu per la muntanya , Carles t´apuntes?

Carles ha dit...

Hola Paco, ara he vist el teu mensatje (diumentge a les 13:23) una mica tard per contestar-te, de tora manera no hauria anat el dissabte vaig eixir amb la de carretera.

PACO ha dit...

http://www.goatrance.de/goabase/party_details.php3?PID=53132&nMoreNewFlyerImg=20

Esta rave la faren fer en juny i pareix brutal la festa que es degere montar!!! PER CERT GRACIES A TOTS PER L´AJUDA ESTE MATI!!!! , DIMARTS PORTARE LA MERDA DE BICI AVORER QUE LI PASA

PACO ha dit...

Xics ja esta la bici al taller , Mahiques diu que no ha vist mai res igual ,tots el rayos s´an afluixat!!! be a part posarem una cuberta darrere Maxxis larsen , camares de mousse i cales tipo les que porta carles , a poc a poc farem un F1 , FALTA EL PILOTO!!!Tambe hem parlat de horquilles pero aixo sera un altra historia que contarem mes avant.

JOANFE ha dit...

La veritat es que el que et va pasar era raro de collons, jo no habia vist mai, pero be si esta arreglat per el divendres pues tot arreglat.
Avore que aixo ja esta ahi, que fem el divendres, anem a lorxa o a xalo? a quin hora podem quedar? hem de decidir ruta per encomanar sopar... voteu

PONS ha dit...

Menos mal que tan sols van ser el rayos, segur que la reparació sera molt mes economica que canviar la roda. En cuant al divendres les dos opcions son bones. La de Xaló tenim la ventaja que no tenim que agafar el cotxe i l'inconvenient de que son proú km. i toquem algo de carretera. A L'orxa no toquem carretera i son menos km. en canvi tenim que agafar cotxes per fer el desplazament. Si voleu votem i que desidixca la majoria.

Anònim ha dit...

Preferisc que ens quedem per açi, segur que acabem mes prompte.

Deuriem quedar lo mes prompte posible (7:00 o 8:00), aixina encara arribariem casi amb el sol a Xalo i ja baixariem amb la lluna.

Carles ha dit...

L´anomin anterior soc jo.

PONS ha dit...

Trobe que Paco no podia eixir de la feina fins les 8. Fent calcus trobe jo que tardariem lo mateix fent les dos, ja que lo que perguem en el cotxe eu recuperem al fer menos km. i ser el terreno mes planet.
Anem votant.
Carles 1 vot per la ruta de Xaló
jo de moment estic indecis.

JOANFE ha dit...

pues jo crec que sera mes facil tb xalo es perd molt de temps agafant cotxe i de segur no ens fan la prova del alcohol en la bici jejeje

de moment xalo2 lorcha 0

i el indesis que es desideixca que tampoc es tan dificil jajaja

si anem a xlo hi ha que cridar a javi que ens diga on sopar bo i barat

PONS ha dit...

Este matí he pasat per Mahiques i m'ha dit que ells el divendres fan practicament la mateixa ruta que nosaltres, i tenen sopar reservat a Senitja (diú que ja han estat altres vegaes i es molt barat i bo, i que damunt tenen cotxera on guardar les bicis). Ell diú que si volen la podem fer tots junts que ell s'encarrega de reservar taula per tots, que la tenen que fer a ritme tranquilet ja que es un dia de festa. Ells eixen de Ondara a les 20,30 h. Que trobeú?

Carles ha dit...

A mi en dona igual anar amb la colla de Mahiques o anar a soles, mes tranquil sols nosaltres pero amb cuadrilla pues sempre en veuen i s´aprenen coses noves.

Fem el que vulllgueu, esta vegada soc jo l´indecis, jejeje

PACO ha dit...

Hello xics , jo estic indecis per ferla , no tinc la forma vostra i no vuic que aneu esperantme , a voltes pareix que soc un estorbo. meu pensare i vos dic algo. si de dia ja en costa pues de nit ni te cuento.....

JOANFE ha dit...

no digues tonteries Paco no hi ningu que destorbe, mes be el contrari, anem a pasejar i riuremos un rato, i tu vens i puntoo.
He parlat en Jose Luis i ell diu que si voleu que fem lorxa en el seu remolque caben totes les bicis, i si voleu estalviar recorregut de asfalt podem anar tb en el remolque fins gata i eixr de alli.
Paco, Jose Luis fa mes de mig any que no agafa la bici.

lo de anar en mahiques a mi me dona igual pero igual anirem mes a la nostra marxeta asoles, pero el qeu decidiu be estara.
dema quedem no? a les 7;20 en m'ha casa per anar a rodar

PONS ha dit...

Xe Paco, no digues bobaes, esta ruta está pensada per ferla tots junts, siga al ritme que siga. Ademés tu el diumenge que feia molta calor la vas fer tota a bon ritme, per la nit amb frescoreta segur que vas millor. En cuant al recorregut si fem la de Gata jo no agafaria el remolque. Si anem a L'orxa si que ens vendria de categoria.
Per cert, la eixida d'este matí s'anulat aixina que esta vesprada podreú gaudir de la meua inesmitable i excitant companyia.

JOANFE ha dit...

pons cridali a pepe i ens veguem en m'ha casa pues, per el que vec pareix ser que anem a la ruta de xalo, lo del remolque tb pot ser opcional podem quedar a les 8 a ondara i a les 8:30 a gata qui vulga anar en remolque i acurtar km, que us pareix, cride a Javi per encomanar sopar?

PONS ha dit...

Val, parle amb Pepe i quedem a ta casa, i a vore si entre Pepe, Carles tu i jo prenem una decisió.

Carlos ha dit...

Ens veguem a ta casa esta vespra, i ja acabem de concretar per al divendres.

JOANFE ha dit...

avui en la eixideta hem quedat de fer la de xalo, a les 20:00 a la xata, i enfilem cap a gata a sopar a xalo (pepe parlara en javi per que encomane sopar) i si vol que vinga ell tb, som Pepe, pons, carles, morera, saoro, jose luis, paco i jo.

En el xino del costat de la gasolinera hi ha llums a 3 euros jo hen posare un parell mes.
ens vegem el divendres

Carlos ha dit...

Pareixerem un OVNI amb tanta llumeta.

demóstenes ha dit...

Trobe que ja està decidit però jo també votava per la de Xaló. No estic totalment segur de si aniré però quasi segur que sí. Llums en tinc si no se m'oblida al final agafar-les d'ací València.

JOANFE ha dit...

pues si vens perfecte ja som 9 pareixerem un puticlub amb tant llumeta jeje, pons anat als xino que li hem encomant mitga tenda de llumetes jeje
Pepe ha parlat amb Javi per encomanar aixi que ja esta tot.

Paco que no has escrit res... a les 8 a la xata ehh

PACO ha dit...

Xeeeeee ja estic aci!!! un dia que no escric!!! part 1ª anar si que vaig , pero a la marxeta. part 2ª encara no tinc la bici!!!! dema trobe que la tindre!!! 3ª part tinc que arreplegar la bici , posarli mes llums i estar a les 8 a la xata!! uf que dificil!! be o intentarem. dema no fumare en tot el dia.....

PONS ha dit...

IIIIEEEE!!

PONS ha dit...

Esa expresió es probar que aplegen els meus misatges, ja que desde ahir que no em deixa posar res.
Ahir per la nit vaig probar les llums del xinos i crec que serán suficients per fer la ruteta tranquileta i sense preses. Ens vegem esta vesprada.

demóstenes ha dit...

Sí que vaig. Ens vegem a la xata a les 20:00.

Carles ha dit...

UN EXIT!!!!!!!!!

PACO ha dit...

Xe la ruteta un exit , lo que a mi le pujades se me atraganten que te cagas. xaooo

PACO ha dit...

Joanfe , posa les fotos de la ixida nocturna