dilluns, 1 de novembre del 2010

Duda existencial

Necesite la vostra ajuda. Estic mirant modelos de bicis per internet i ja tinc algunes mirades , no es per comprarla ara pero per anat eliminant modelos , ahi van:

TREK 6500,xt 9 vel, rock shock recon , bloqueo manillar, frenos avid elixir
MONDRAQUERFINALIS PRO, xt 10 vel , rock shock recon , frenos avid juici    
LAPIERRE TECNIC 700 xt sram x9 10 vel , rock shock recon  bloqueo manillar , frenos shimano
ORBEA ZENITxt 10 vel , rock shock recon , frenos shimano
GIANT TALON 0 , xt 9 vel , rock shock recon bloqueo manillar , frenos shimano
CANNONDALE SL1, xt 9 vel , rock shock recon , frenos avid juici
KTM ULTRA SPORT, xt 10 vel , rock shoc recon  bloqueo manillar, frenos shimano(llanta dt swuis i rodes swalbe)
Totes ronden desde 1000 a 1200 € i son rigides (al final no vuic doble) totes son de distribuidors de la zona (boronat, mahiques, extrem y desnivell)
De kilos totes estan per als 12 , de canvi totes porten xt , algunes de 9 i altres de 10 veelocitats     totes porten rock shockrecon  gold o silver , de 100 mm , algunes bloque manillar altres no , frenos trek la millor , rodes i cubertes KTM la millor .

de moment m´agrada mes  1 : ktm , 2 trek, 3 mondraquer, 4 cannondale, 5 lapierre,6 orbea , 7 giant

aneu opinant, que de estes 7 te que ixir!!!

vaja tosto i  encara no vaig a comprarmela!!! pero con el bloc esta r.i.p pues li donem vida!!!!

12 comentaris:

Carles ha dit...

Hola paco, ¿com va tot?

Ja que vec que estas animat a canviar de burra.

Jo no descartaria les de doble suspensio, per lo que fem nosaltres son les que millor van, i venen a pesar casi lo mateix.

Carles ha dit...

No soc un expert en bicis, i menys encara en components, per lo que la meua opinio no es massa significativa.

Lo que si que et recomanaria que tingues en compte el taller i la facilitat de anar a ell.

En quant a les marques que proposes totes son bones, encara que jo descartaria la KTM, a mi no me la van recomanar, i el mateix Mahigues en va ensenyar altres marques (BH, Mondraquer, Ghost) i no la KTM (i aixo que la meua hibrida si que es KTM).

Jo estic content en Orbea, crec que la Zenit ja esta descatalogada per al 2011, per lo que la podries trobar a bon preu.

Carles ha dit...

I repetisc, no descartes doble suspensio, si et dones conter tota la colla que ens la estem comprant opten per eixa via (menys Morera, que la va voler de carbono, pero crec que ja te ganetes de canviar-la).

JOANFE ha dit...

Bon dia a tots!! Pues jo soc de la opinio de Carles, a un nivell de eixes bicis que dius el qui les compra es gent que fa curses btt a un nivell serio i el pes li es molt important, pero molts de ells i jo en conec prou tenen una doble per eixir a rodar en els amigaxos i pasar-ho be, que es el que fem nosaltres, la doble es una bici molt mes segura i comoda aixo si sempre que agafes un model que no siga de enduro perqeu aixo si que no ho aprofitaries.

Jo en la meva modesta opinio crec que ja que la que vols comprarte es la definitiva hem declinaria per una bici que ho puga fer tot i que estigues comodo en ella, i jo crec que si elegeixes una doble no te arrepentiras.
la unica ventaja de una rigida es el pes, 300 gr o per ahi que igual en la muchila portem 2000gr i ens quedem tnat amples.

nose tu mateix.

PACO ha dit...

Gracies xics , al final em decantare per la doble MONDRAQUER FACTOR S per baix de la de Pepe , tenui rao doble millor i rigida ja tinc una, normaleta pero ai esta!!! de moment la gastarem i ja arribara el moment de canviarla (ara que no en veu Mari ,prontet)

Carles ha dit...

Bona eleccio amb la relacio qualitat-preu.

PONS ha dit...

Bona eleccio Paco, mira be les talles, les Mondraker tiren a menudes (parla amb Pepe). Un altra cosa, ara es la millor epoca per comprar, estan liquidant stocks de l'any pasat i pots arreplegar bons descompters. Mira esta altra
http://www.lapierrebikes.es/lapierre/btt-x-country/2010/x-control-210-2010/caracteristicas
Jo tinc la 310 (mes cara) i estic contentisim. Si pugueres arreplegar un model de l'any pasat amb uns 1.200 € es molt bona compra

PACO ha dit...

Hola Pons , gracies per l´opinio la bici del enllac que poses la vaig estar mirant i en feia gracia pero es un poc mes cara que la mondraquer i els components pareguts tambe vaig vorer la lapierre TECNIC FS 700 pero esta esta molt per baix en components. Gracies!! ara toca ahorrarrrrrr

Carles ha dit...

Pero mentres ahorres pots ixir en l´altra a pegar pedales amb nosaltres.

PACO ha dit...

Home Carles aixo esta clar i ara que Mari estara una temporadeta sense ixir ella amb bici jo ixire mes amb vosaltres!!!

JOANFE ha dit...

li ha pasat algo a Mari????

PACO ha dit...

Nooooo Joanfe , no te res Mari lo que va al gimnasio i no ixira tant en bici i jo podre anar mes en vosaltres els diumenges!!!!