dilluns, 8 de novembre del 2010

EIXIDA MONTGO DE DIUMENGE







Eixida divertida per un diumenge de mati, va vindre Jose Luis com es de costum ultimament, vam pujar cami de les colonies del Montgo i baixar per la trialera del botet final, baixar fins Denia pujar les planes per la carretera y baixar la trialera del poble fantasma, super esmotzarot al farteli , i vam tornar cap a casa camviant-mos les bicis per anar provantles jeje feiem cavi de parejas. Jose en dos dies ens donara canya, el tio va pujar les planes com si res i va baixar millor encara.





7 comentaris:

JOANFE ha dit...

El dissabte fem eixideta com sempre esmorzar i a casa jo no puc tornar tard, de moment ve ximo, jose (igual tb) i pep que tindra ganes de estrenar la super pija, no se ha esperat ni a reis jeje, lo que va davant va davant.
El diumenge tb se apunta paco ja buscarem ruta per a tots.

PACO ha dit...

si homeeee feu eixa ruta i voleu que vaja en vosaltres!!!! jua juas juas a pujar les planes!!!!!

Carles ha dit...

Jo tambe vaig el dissabte, si no passa res.

JOANFE ha dit...

hi ha qui entrena per la nit... hivern i tot jeje... anit despres de correr vaig vore a pep i jose que venien de jesuspobre de entreanr a les 9 de la nit, jeje mareee aço va en serio.. pepe vol el diumenge anar a la Nucia.

PACO ha dit...

Pepe, si ixiu algun dia de nit dimeu que jo vaig

PACO ha dit...

Si aneu a la Nucia no compteu amb mi, si no aneu si.

PONS ha dit...

Hola xicots, moltes gracies a tots per les felicitacions. Que envetja em doneu vegent les fotos i les rutes que teniu pensat fer. Feu el favor de no entrenar tant que cuant torne no hi hauea manera de seguirvos