dimecres, 10 d’octubre del 2012

LA LLACUNA DE CASTELLS (BY VICENT)

Ruta, ruta de locura i vertìgen.
El dia 9 d'octubre quedarà grabat a la ment de molts de nosaltres per la ruta realitzada el dimarts.
La idea va passar pel cap del nostre guia, José Vicente Pons, una vesprada de finals de setembre.
Aquella locura, era pujar la llacuna de castells i fer part del circiut de la btt de castells, uns 30 i poquets km.
La idea va fructuar,i a la seu estavem Pons, Culito, Ricardo, Ximo i Ribes, al voltant de les 7:30. Ens ho preniem a risa, la ruta  no seria tant com diuen, jajajajajajaja. Aparquem esl cotxes a Benigembla, no siga que fem tants km, i cap a Castells per carretera. Aleshores comencen les risetes jijiji,jajajaja, jujujuju. De sobte el nostre guia, anomena que hi ha que girar a l'esquerra a buscar una pista al costat de la carretera, i comencem a pujar i pujar i pujar i pujar i pujar. Els escrotos dels ciclistes comencen a adormir-se, Joanfe l'abrasit el perdem de vista, pq ell no sap anar espaiet jajajaja. Vistes molt xules, però portem 1 hora pujant i sosl hem fet 6 km. Al castellet, Joanfe , té el detall d'esperar-nos, i mira que be, comença la baixaeta per pista. 

És hora de que els comentaris donen pas a: tot açò era..., no era per a tant, és dura però....,. Es fan les 10 i era hora d'esmorzar, baix d'un arbre, peguem un mosset.
Pons comemnta de fer ara la ruta de la btt de Castells, i és hora que la nostra cenicienta del grup (Ribes), ens abandona. El ritme, de sobte , torna a la tranquil.litat i xini xano cap a Castells. Sols queden 2 rampes i prou. Una bona merda, encara faltava pujar fins 1100 metres d'altura. La mare que ho va parir, quina manera de patir, les rampes interminables i inciclables, per eixò vam baixar de la bici i peu a terra. Torna de nou la calma al grup amb una baixada, però de nou, com no, la última rampa, les cames tremolant, Ximo sense contar cap xiste, preguntant al ruta si s'havia enganyatbde ruta, era inhumà, el pantà a la nostra esquerra, tots suats, tots patint com a perrossssss.
Cap a les 12, després d'haver estat dalt la bici 4 hores, de les quals 3:45, pujant, donem per finalitzada la ruta, deixant de fer una trialera que baixa fins Castells.
Ara ja podem contar que hem fet la Llacuna, la ruta més dura que hi ha pel nostre terme, i com no, cervessot a Benigembla per celebrar l'eixida ,amb més pujades i més dura que hem fet mai.








26 comentaris:

JOANFE ha dit...

Jo sols vaig fer la primera part pero conec tb la segon, i la ruta se las trae la foto del perfil ho diu tot, la companyia genial, uff que ganetes tenia de fer muntanya....
Vicent la cronica molt xulaa, ja tenim altre cronista oficial.

paco ha dit...

Xe xe pel que vec estaveu la crem de la crem!!! com per anar amb vosaltres... pareix molt xula la ruta pero per fer bici-senderisme.
Un altra volta vos portare pero per una ruta alternativa que no es puja tan bestia i arriba a la llacuna tambe aixi visitareu el meu cocoll.
Vicent res que objetar a la cronica un 10 , ale ja saps... jejeje

PONS ha dit...

Vicent, bonísima la crònica i sens dupte la puja a la llacuna la mes dura que hem fet fins ara. Si aixó li sumen la puja del castellet ja es pa cagarse i no torcarse. Aixó si, molt bon nivell per part de tots que vam aguantar com a jabatos.

vicent ha dit...

Jo seré cronista puntual, no vull carrecs polítics al club jajajaja

demóstenes ha dit...

Molt bona crònica sí senyor! I molt bona la ruta i la companyia, dura de collons, això sí.
Jo volia fer crònica del diumenge però em sembla que no val la pena ja que no tenim fotos, sols un video xicotet i no massa bé agafat. Ho escric ací.
El diumenge José La Font i un servidor vam fer mano a mano la Marquesa, riu Gorgos fins Xàbia, Molins i poblat fantasma, dos parells de pits a l'aire a destacar en la platja i via verda cap a casa.
Com a anècdota se'ns va unir un xic de Madrid a les planes que volia anar cap a Dénia per torre del gerro i no trobava un camí bo, així que va fer poblat fantasma i rotes a marineta amb nosaltres. No semblava acostumbrat a les trialeres però del poblat fantasma va arribar amb un somriure d'orella a orella, li va agradar.

TONI46 ha dit...

ESTEU FETS UNS MARBRES, JO PASE D'AJUNTAR-ME EN VOSALTRES, PER AIXO EM VAIG QUEDAR A CASA, MILLOR DIT A LLIT GRAN PART DEL DIA PER EL COSTIPAT QUE TINC.
A L'ALTRA SERA.

GERMAN ha dit...

BONA RUTETA, NOMES VEGENT EL TRACK, TE QUE SER DURA DE COLLONS

LA CRONICA DE PM, ESTE JEFE DE PRENSA DEL TRI ES UN CRACK

Splu ha dit...

Megarrutón, ruteta d'eixes q te'n recordes ben enrecordat. Eixa té pinta d'exigir molt al personal, esteu forta cabronsssss!!!, només cal vore el perfil. Trobe q Vicent hauria d'encarregar-se de les cròniques més a sovint, ho fa molt bé!! :-))))))))

jose la font ha dit...

Bandolers!! ja vec que seu vau pasar molt be, la ruta te bona pinta.

Tinc un ex-company de curro que viu a Simat i fa btt, l'altre dia vaig parlar amb ell i m'ha proposat de fer una quedada en ells a Simat i rodar per alli i despres ells vindrien açi, que vos pareix??
Es per fer altres rutetes, ells ixen molt cap a Lluxent i per ahi hi ha molta montanya.

paco ha dit...

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3443108

la marxa de orba del wikiloc de Joaquim lapierre.

vicent ha dit...

quan fem la ruta d'orba?, s'obri la veda per a parlar i opinar

demóstenes ha dit...

Este diumenge per exemple?

JOANFE ha dit...

Ximo este diumenge va a ser que no, a no ser que et rasques la butxaca i pages la inscripció jeje..

demóstenes ha dit...

Vale doncs éste no. El següent o l'altre que jo sóc gatero i els gateros tenim les butxaques fondes. Jajajaja

Anònim ha dit...

Vos recomane que aneu a la Volta BTT Vila d'Orba. Pense que vos agradarà. Hi ha molta gent que està treballant dur per a que aquesta marxa de mountain bike siga un éxit, entre ells jo. Entenc que vos puga pareixer car, però el preu ja ens ve fixat. Almenys, espere que vinga TONI46, si no, li possaré falta al meu cosí, jejeje.

paco ha dit...

Ahi Saoro apretant al primo!! Jejeje la veritat es que la marxa te bona pinta per el recorregut pero un poc masa exigent no?? Jo no soc d marxes per la meua condicio fisica Pero enhorabona per la currá!!

Anònim ha dit...

Paco, com va?! Gràcies. El recorregut no l'he dissenyat jo però tens raó i si que és un poc exigent. Pots aprofitar per veure algún tram de la marxa i després continuar la teva ruta... i si passes per Orba estas convidat, almenys a un Aquarius, que m'han dit que d'aixó si que hi haurà molt, jeje. No se si vindrà molta gent, però el tram de la Font del Gel i Fontilles serà vistos. Ade, Saoro, i Dani han treballat molt acondicionant o netejant algún tram de senda, especialment a prop d'Orba... i més coses també.

JOANFE ha dit...

Estara una pasada...saoro jo ja fa mes de un any que no vaig a cap marxa, estic altre rollo i no he agafat la de muntanya per lo que no anire per se segur que sera una pasada. el recorregut el farem segur. sort el diumenge

TONI46 ha dit...

SI SAORO DIU QUE ANEM.... PUES ANEM I PUNT. ALLI ESTARE COM UN RELLOTGE. VA ANIMEU-SE, LA FEM AL TRAN-TRAN QUE SEGUR QUE ES QUEDA SUPERDIVERTIDA.

jose la font ha dit...

Cuan es la marxa???

TONI46 ha dit...

ESTE DIUMENGE. VA PONS I COMPANYIA, QUE HO FAN AL COSTAT DE CASA.

JOANFE ha dit...

http://www.facebook.com/photo.php?v=10151072620191814

PONS ha dit...

Toni, hui es el primer día que em incorpore a la feina, he estat dos dies gitat amb calentura i encara no estic recuperat del tot. He vist el recorregut de la marxa i sens dupte es de les mes dures del circuit i ara mateixa no tinc el cos per fer esta marxa ni cap i mira que en sap greu ja que sabeu que cuant mes dura mes m'agrada abanda de que te un fum de trialeres de tot tipus i com digueú es al costat de casa i l'organitza gent coneguda per tots nosaltres. L'any que ve segur que la faig pero este any no puc, espere que uns cuants del club aneu a fer-la

TONI46 ha dit...

M'HAS DEIXAT EN LES LLAGRIMES ALS ULLS. ESPERE QUE JA ESTIGUES RECUPERAT DEL TOT.
A VOREM QUI S'APUNTA PQ NO VEC MOVIMENT. DOMES HI HAN 35 APUNTATS A HORES D'ARA. ES NOTA QUE LI TENEN RESPETE A LA MARXA.

TONI46 ha dit...

NO RESPIRA NINGU?

HI HA DUATLONET A ELDA ESTE FINDE.
PONS JO M'APUNTAT.

PONS ha dit...

M'alegre moltísim Toni, Elda sense tu no es lo mateix. A mi la banyaeta del diumenge trobe que em eixira cara ja que he tornat a recaure de la grip. A veure si tinc temps de recuperarme de si al diumenge.