dimarts, 18 de setembre del 2012

Terrases-Rave i Villalonga

El diumenge 9 vam fer una ruta de les clàssiques, túnels (amb Rave inclosa), Senija, triatlera i terrases. A la volta estavem Paco, Raul, Carlos (padastres o com es diga de Raul amb la seua bici anterior) i jo (Ximo). Sols destacar la Rave i el bac de Raul en les terrases, res massa greu però un poc raspaet i la ma fotudeta.

El diumenge 16 vam anar German i José la Font en un cotxe i Ximo i Jan en l'altre a fer la ruta de Villalonga. Com sabeu una ruta prou dura i divertida alhora. La llàstima és que gran part del paissatge està cremat, pareix ser que incendi involuntari degut a algú que cremava matolls. Ens vam trobar a gent de l'organització de la BTT Llop i ens van comentar que per cada inscrit a la marxa un € és destinarà a la reforestació de la zona.
Dos caps de setmana entretinguts i en bona companyia. Es troben a faltar els triatletes ("Triatlon killed de btt Star") feu un bon paper a les competicions!




16 comentaris:

vicent ha dit...

MARE MEUA QUINS CARETOS ELS DE LA RAVE, EIXOS HAGUEREN PUJAT I BAIXAT LES TARRASES A 4 PATES JAJAJAJAJA

JOANFE ha dit...

JAJAJA OSTIA TU QUINS CARETOSS!!! JAJAJA AIXI M'AGRADA EL BLOG JA S'ANIMA UN POC.

A VORE SI ALGUN DIA LI TRAC LES TALLARINES A LA BICI POBRETA

GERMAN ha dit...

ARRE GOS K TINK TOS

MADRE MIA MENUDO FESTIVAL. MIRA QUE JO NO MELS HE TROBAT MAI

DIUMENGE PASSAT EN VILLALONGA UN 10 A TOTS

A REPETIR-HO

DEWW

PONS ha dit...

Vaja, per fi una entra en el blog. Menudos caretos els de la rave encara que Ximo i Paco tampoc desentonene, je je.

paco ha dit...

Yijaaa jajaja mare que be ens ho pasarem en la ruta rave!!!! Menudos caretos!!! Ximo i jo anarem d divos fentmos fotos jajajaja va que s'anime el blog!!!

TONI46 ha dit...

PIPIPIPIRIRIRIRPIPIPIIIIII
VENGA VENGAAAAAAA, ARRRIBA EL GALLINEROOOOOOOOOOOO

MARE, FA FREDAT PASSAR PER AHI, JEJEJEJEJE.
I MIRA QUE NO ME L'HE TROBADA MAI LA RAVE.

NO VAREU PLANTAR CAP DE PINET PER VILLALONGA Q FALTA FARIA?

garrotipadur ha dit...

ostis que fortes les raves que s'arreen allí,jo una volta vaig passar a tota castanya per allí en la bike i vosaltres es feu fotos amb ells i tot,quins cracks!

Salut gent!

jose la font ha dit...

Dema li llevem les telarinyes a la bici!?!

PONS ha dit...

Jo demá no puc, pero el dimarts que es festa voldrien anar a fer la llacuna de Castells uns cuants. La idea seria eixir a les 7,30 desde el Pardo amb cotxes. Qui s'apunta?

paco ha dit...

Bona ruta pons, ja contaras com anat.
Jo ixire per aci

vicent ha dit...

jo vaig el dimarts a fer la llacuna. a les 7:30 al prado

jose la font ha dit...

Jo dema no ixire, paseuseu be

RICARDO ha dit...

Conteu amb mí per anar a Castells el 9 'd'octubre, a les 7.30 estaré al Prado.

vicent ha dit...

vINGA ANEU ANIMANT-SE PER A DEMÀ QUE LA RUTA O VAL, ANEU DIGUENT QUANTS EN SOM.

demóstenes ha dit...

Jo també vaig!

German ha dit...

No puedorrrr