dimecres, 28 de novembre del 2012

NOVES SENDES DE JESUS POBRE + CALVARI I HEAVY DE GATA by Pons



Este diumenge passat després de moltes setmanes aconseguim ajuntar-nos una bona grupeta (Joanfe, Vicent, Jaume Aparisi, Toni Morant, German, Ricardo i un servidor).  Com la gent estava un poc desentrenada i alguns havien de retirar-se prompte decidim anar primer a Jesus Pobre a fer algunes de les noves sendes que havien obert amb motiu de l'última Marxa Nocturna.  La veritat és que ens divertim prou ja que la gent de Jesus Pobre se l'ha currat i han netejat moltes sendes molt divertides i sense massa dificultat.
Després ens dirigim a Gata per a fer el calvari, primer de baixada i després de pujada (quins abrasits).  Cuant acabem del calvari Jaume i Vicent es van despedir de nosaltres.  La resta iniciem la pujada per la carretera de la Font de la Mata para abans d'arribar a ella desviar-nos i fer a l'arxiconeguda trialera Heavy.  Sense més contratemps que un bon ostion per part meua (gràcies a German per l'ajuda) arribem a Gata on a través d'alguna que  altra senda més ja ens dirigim a Ondara per a donar per finalitzada esta divertida i agradable ruta.






21 comentaris:

JOANFE ha dit...

Bona ruteta i bona comanyia feia temps que no feia btt i ho vaig pasar genial, aixi si baixavem com ueles jeje pero estaba asumit..

PACO ha dit...

Xee bona ruta!! tindreu que explicar on estan eixes sendes de Jesus Pobre que encara no les conec!!

vicent ha dit...

encara tinc la montain bike supercontenta d'haver-la tret a passejar el diumenge.
haurem de repetir eixes eixides, menys bici flaca i més btt.
mireu si baixa ràpid german que la foto ix difuminada

jose la font ha dit...

Vicent jo stic amb tu, menys flaca i mes btt, jejeje

al diumenge ixim per Alpatro??

GERMAN ha dit...

Vicent cabronet jeje com un rayo com sempre

En prinpici si, falta confirmarho amb Pons

ki ve??

Splu ha dit...

Xeee, q ganetes eh!!! m'ho fet les dents llargues cabrons!!!! jejejeje

Bona ruteta i molta BTT!!

A vore si ara q fa fred eixim més, sobretot per part meua, jeje, q em vaig quedar pegat als llençols el passat diumenge...

PONS ha dit...

Per part meua ja está confirmat. Ahir li vaig pasar un parell de rutetes a Raul per que trieu. Aneu apuntatse

German ha dit...

Pons si tu vas jo vaig

Jeje

paco ha dit...

Jo ja vaig confirmar que anava pero ho torne a fer. La ruta tinc igual pero la dels 8 poble esta xula pero te molt d asfalt no?? La que tries tu Pons!!

RAUL ha dit...

Jo tambe vaiggg

paco ha dit...

Vist els traks del wikilog m'agrada mes la circular d alcala!! Jejeje

jose la font ha dit...

Jo tb vaig, com arreglem el tema dela cotxes?? A mi la ruta em te igual

PONS ha dit...

Pues entonces fem la circular d'Alcalá. La eixida es fará del parquing que hi ha en la carretera a la altura del camping. Digueume hora, vingau abrigaets i recordeu que s'esmortza en el Bar Rita.

demóstenes ha dit...

Yeee, jo també m'apunte. A quina hora haveu dit?

paco ha dit...

7.15 al prado?? Jo agarre cotxe i caben 2 bicis. Pons pujem x ebo o x la val de gallinera??x on s'arriba antes??

PONS ha dit...

Per Ebo es molt mes rapid. Tardareu sobre uns 40 minuts. Vos espere a les 8 en el parking que hi ha en la carretera.

ricardo ha dit...

hi ha alguna eixida prevista per al próxim dia 6 decembre???

PONS ha dit...

Ximo, i la cronica del finde?

JOANFE ha dit...

SI AIXO LA CRONICA!!!

Per cert com teniu el tema de la eixida a Lorxa? a quin hora penseu arribar a casa?

Splu ha dit...

Hola companys!! Hiha eixideta el dijous festiu? Tinc ganes de traure el bouet!!

TONI46 ha dit...

hi haura que fer algo per dema, pero no arribar tard a casa. que fem pues?