dimecres, 5 de desembre del 2012

Eixida per la Vall d'Alcalà

Este cap de setmana ens hem armat de valor i fent front al gelor matinal i a la rosada hem anat (en cotxe) a la Vall d'Alcalà. A les 8 i poc ja teniem les bicis preparades i començavem el circuit. Temperatures baix zero i dits i peus congelats però allí estavem Paco, Germán, Raül, José "la font", Pons, que ens guiava, i Ximo, que ara mateix deu estar escrivint l'entrada del blog :-P, desafiant les pronunciades pendents de terra i pedres.

La ruta és espectacular, naturalesa plena, tranquilitat absoluta. Majoritàriament es tracta de pista forestal o camins, sols cap al final vam tindre una trialera un poc massa tècnica per no dir totalment impossible. L'asfalt quasi ni el vam tocar, sols per a arribar als cotxes.

Les vistes eren impresionants. El recorregut és d'aproximadament 30 km però com hi han moltes pujades i tot es terra són més que suficients. Els paratges són inigualables però, com sempre, el millor és la companyia.

Vos deixe amb les fotos, si vos fixeu en la de l'esmorçar junt a la nevera Paco, malgrat el que puga pareixer, no és el caganer, no, està sentat damunt de una pedra invisible.














23 comentaris:

JOANFE ha dit...

Bona ruta i bona cronica si senyor!!

Que feu dema al final??

demóstenes ha dit...

Jo segurament eixiré amb la dona per carretera i amb tranquilitat i paciència. Si pel dissabte o diumenge tornem a quedar ja aniré a eixa.

GERMAN ha dit...

DE PM LA RUTETA DEL DIUMENGE

JO PER A DEMA IXC EN CARRETERA AMB NORMA, SERGI I EVA

EL DISSABTE SI QUE IXIRE AMB MTB

jose la font ha dit...

Va star de cine!!! Jo dema no encara no se si podré eixir perque encara no se si treballe. El diumenge no ixire,

paco ha dit...

Yee el caganer!! Jajaja la ruta va estar d pm un poc masa trencacames per la meua condisio fisica pero d molt xula vistes brutals i un rato d mtb en la millor companyia. Ahh i un fred k te kagas!!! Jajaja .
Joanfe al final dema no fem lorxa per falta d efectius

vicent ha dit...

no pareix que faça molt de fred!!! està el sol fora i no hi han núvols jajajajajajajaja, que exagerats que sou!!!!
ara, les pililes no se vos se noten, és a dir, feia prou de fred.

Txema ha dit...

Molt bona ruta. Nosaltres ferem varies incursions per eixes terres del caudillo Al-azraq ja fa un temps. Recorregerem la Muntanya Sud d'Alcalà, pasarem per Mas de Capa i mona, la pista d'aterratge, les neveres, etc...sense paraules.

Txema ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Txema ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Txema ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
vicent ha dit...

demà de matí hi ha alguna activitat recfreativa?

TONI46 ha dit...

yeeee, pardalsssss. este diumenge quina ruta fem?

jose la font ha dit...

Jo al diumenge no ixire, pero dema anem a fer toritos german i jo, algu se apunta??

joanfe ha dit...

jo dema vaig pero tornare pronte. a qui hora?

German ha dit...

8 al prado. Ki ve ademes?

Splu ha dit...

Jo demà també vaig. A les 8 al Prado!!! Òstia estic nerviós i tot que fa que no la trac a la bèstia!!!!

paco ha dit...

Jo dema treballe tot el dia, diumenge si que ixire si algu vol ja sap.

TONI46 ha dit...

JO TAMBE M'APUNTE DEMA. QUI MES?

PONS ha dit...

Estem esperant cronica i fotos.

paco ha dit...

Jo sols puc fer la de diumenge ,dissabte no vaig ixir. Dema la fare

TONI46 ha dit...

ANEU POSANT CRONIQUES, XIMO, TU LA DEL DISSABTE I PACO LA DEL DIUMENGE.

TONI46 ha dit...

XIMOOO, JA HAS FET LA CRONICA?

demóstenes ha dit...

No tinc temps, si vols fes-la tú l'envies per correu a Joanfe o a mi i nosaltres la pengem ;-)