dilluns, 17 de desembre del 2012

Ruta de prova

Hola Xics!!! bueno Dissabte ixirem a vorer com  anava la KTM i a les 15 estavem al prado , German, Jose , Raul , Jan i jo la idea era fer una ruteta  un poc light i anarem a fer la pina de la Marquesa ( tram final de la trialera) senda nova de Jesus Pobre i helicoptero i cap a casa , no sense antes Jose i Raul varen baixar les escales del centre de salud( estan locos) Be bona ruteta i bones rialles ( german no va parlar en tota la ruta, resaka?)  jejeje  les sensacions de la nova bici , espectaculars!!! en la marquesa feia una cara  felicitat...  molt be pero  falta rodar per vorer com va  perque estos 30 km varen donar per poc.
Be xics ara per motius de faena i festes estare una semaneta sense ixir.
Ximo , ens deus una cronica...

18 comentaris:

jose la font ha dit...

La vespra va estar molt entretinguda, jejeje
Paco t a faltat posar que vam rodar per el super Campillo de Jesús pobre, jejeje

Anònim ha dit...

Hi, guantanamera121212

Anònim ha dit...

не факт

Splu ha dit...

Bikers!!!! Vull anunciar-vos que la meua dona i jo anem a tindre un xiquet, PAU. Un membre més per a la BTT. Aprofite per a desitjar-vos un Bon Any i que en el 2013 s'acomplisquen tots els vostres desitjos i que el sigili la facen més planeta, jejejejejeje

Muntanya, bici i salud!!

PONS ha dit...

Enhorabona Jorge, quina millor manera d'escomensar el 2013.

GERMAN ha dit...

SI SENYOR, ENHORABONA JORGE

FELIÇ ANY 2013 A TOTS

SALUT I KM PER A DISFRUTAR

jose ha dit...

Enhorabona Jorge!!!

Feliç 2013 a tots

TONI46 ha dit...

BON ANY A TOTS, QUE MOS PORTE MOLTA SALUT I FAENA QUE NO ENS FALTE. I A JORGE JA SAP, A DISFRUTAR-HO.

vicent ha dit...

bon 2013 a tots.
jorge abrasiiiitttttttttttt!!!!

paco ha dit...

Xeee jorge enhorabona!!!! Benvingut al club de no dormir del tiro!!!

TONI46 ha dit...

AÇO TE MOLT POC MOVIMENT, PERO QUE MOLT POC.
JA NO IX NINGU EM MTB?
SEU DEIXAT L'ESPORT?

PONS ha dit...

Jo vaig eixir el diumenge a hora de rics i en vaig trobar a Paco i José Luis que tornaven de Benidoleig i em van parlar del teu parcanç aixina que deixa de criticar i conta que vas fer per destrosar la roda, pardal.....

paco ha dit...

Pons te rao, a saber lo que vares fer per punxar!!! Jejeje et clavaries per bancals segur:-) . Va estar be la ruteta del diumenge.

TONI46 ha dit...

YEEEEE, AL BLOC ESTA ABANDONAET DEL TOT. CONTEU ENCARA QUE SIGA EL Q VAREU FER LA SETMANA PASADA.

PONS ha dit...

La culpa de tot eu tenen el putos wuasaps o com punyetes es diguen.

paco ha dit...

Wasap,facebook, tot una maldat jajaja.
Bueno, pa dissabte hi ha una bona prepara: tunels-trialera nova de senija-terrases anem: j.luis,jan,raul,german,jose la font i jo si algu vol ja sap! 8 al prado

PONS ha dit...

Que enveja, ja m'agradaria anar. Espere que després vajes una crònica com toca.

TONI46 ha dit...

ESTEM ESPERANT FOTOS I CRONICA DEL DISSABTE. VA ANIMEUSE I CONTEU ALGO.