diumenge, 1 de maig del 2011

Mega ruton del dia del treballador i dia de la Mare




Hola Xics , amb el permis del nostre cronista oficial vaig a contar un poc la mega ruta de avui perque no te desperdici.
Em ixit del prado a les 8 .15  Joaquin Lapierre, Toni , Pepe , Jose Luis i jo , Joaquin feia de guia i ens a portat per lo que es la ruta que ferem nocturna , Gata , tunels i arribar a Senija on em fet la trialereta eixa que esta guapa , de aci em ixit a la carretera i per camins a Lliber ( em tardat 1 i cuart en arribar a Senija!!) on Joaquin ens a ensenyat una senda que va desde el rte vall del pop fins la depuradora de Xalo que esta molt guapa , de aci per el cami del riu fins una pujada que ens a ensenyat que torna al rte Vall del Pop per fer la de les Terrases , tornant tambe ens a ensenyat un cami per  tornar del corral de bous de Noguera fins el cami de Pedreguer amb tunel inclos, per a mi a segut una ruta molt guapa ja que no es masa tecnica i esta molt xula, vaig a bautizarla com a ruta PACO !!!! JEJEJE al fi 55km molt guapos i sobre tot amb rises i bona gent.
Ale reis

40 comentaris:

JOAQUIN ha dit...

http://es.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=search

track de la ruta

JOANFE ha dit...

Enhorabona per la ruta i per la cronica!!

Te molt bona pinta, aixi que ja me la esteu ensenyat un diumenge de estos.

Jorge ha dit...

demà no ix ningú??? demà ixiré a fer una volteta, si algú li fa gana ja ho sap... a les 8 passaré pel Prado per si hi ha algú.ale

aw kk!!

Jose La Font ha dit...

Ye fieres, ja vec que seu eu pasat genial, em feu les dents llargues!!!!!!!!

paco ha dit...

ale a dormir que esta fent gotes!

garrotipadur ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
PONS ha dit...

Hola gent, ja estic de volta de les vacances. Per lo que vec no heu parat. Ja tinc mono de bici, a veure si per el proper cap de setmana puc eixir (crec que comensa la tempora de la sirera).

PONS ha dit...

Per cert, tinc en l'oficina el maillot de Jaume del Triesport Ondara en talla L per si algú vol provarselo

vicent ha dit...

si jaume no el vol, jo me'l quede.

PONS ha dit...

Vicent, el dijous el portare al entreno i tel proves

PACO ha dit...

Esta es la que volem fer ixint desde Ondara???? jujujujuju

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1299887

JOANFE ha dit...

No estaria mal no

garrotipadur ha dit...

hola bon dia! i quan la feu la de bèrnia?
si voleu podem posar data i quedar un diumenge i fer eixa per terme de benissa-calp

adéu

JOANFE ha dit...

Victor posarem data en principi habien dit de anar este diumenge.. pero air vam eixir en bici i Jose tenia ganes de anar a benidorm, aixi que no se que fem encara...

La pregunta es.... que fem este diumenge???? teniu gana de anar a Benidorm o no??
vaaaa escriviu boniquess!! que es dijous i com sempre hasta ultima hora no sabem que fem..

Lo de Bernia victor si no es esta sera la que ve pero prompte tenim que anar, que es una ruta xulisima eixint de benissa o de ondara com vulgau.

Paco ha dit...

Hola Xics , no conteu amb mi per la kdd de Benidorm , jo ixire per aci.

Ja digeu algo.

Dewwwww

Jose Luis ha dit...

Bueno , el diumenge , ja que vos vec indesisos!, !!anirem a Benidorm!! i aixi cambiem un poc de aire " que açi ho tenim tot molt vist" hi ha que eixir matinet
, lo mes segur que a les 7 del mati, ja que hi que inscriures en el lloc de la kdd, val 5€ i no es competitiu.
Confirmar asistencia per a preparar vehiculs

Jorge ha dit...

Jo no podré anar, ja ens vegem la pròxima setmana amics!!!

JOAQUIN ha dit...

yo me apunto,todo depende de como termine el sabado,que tengo una de 140km

paco ha dit...

hola, com ja e dit no anire pero si voleu info el colegi elians esta en la nucia,al costat d un mercadona(puag!) i prop dl masymas d la nucia. Esta en la rotonda 4 en la carretera d benidorm a la nucia. Pasevo be, jo ixire sol o parlare amb victor per fer bernia

demóstenes ha dit...

Jo el diumenge no, el dissabte si eixiu sí que m'apunte. De moment dóna aigua pel dissabte però podem acostumbrar-nos a pedalar baix la plutja.

vicent ha dit...

jo no aniré el diumenge, si no passa res el dissabte vull eixir un ratet.
adèu nenas!!!!!

jose la font ha dit...

jo el diumenge no vaig a benidorm, jo em qdare i ixire.

Paco, x aon ixim el diumenge?

GERMAN ha dit...

BONA NIT XIQUETS, AQUESTA VESPRA EM IXIT EL TIO PEP I JO ( EM FET CICLOTURISME PER LES VIES HASTA DENIA, MARINETA I TORRE DEL GERRO).

DEMA IXIREM UN RATO MES PER LA VESPRA ALGU S,APUNTA???

DISSABTE NO IXIRE, I EL DIUMENGE SI ISC, SERA PER ACI

AU CACAUS

PACO ha dit...

Toni i jo tambe em ixit , em fet el helicoptero nocturne!!!
Jose la font , ens vegem diumenge al prado a les 8 , tinc dos rutes pensades algo llargetes de km pero ja decidim

JOANFE ha dit...

Cabrooonsss!!! esteu eixint mes que els caragols en pluja, mamonasos despres no hi haura que us agafe...

El diumenge a les 7 al Bar Prado.. que sepa jo va.. Jose Luis, Pepe, Toni, Pons, joaquim i jo.

jo com sempre anire en el meu cotxe que jo tinc el bonobici llimitat com la cenicienta jeje aixi que sereu 5 en el remolque.

Jo us he apuntat al foro com deien si algu mes vol vindre que ho diga ja que sols queden 10 places.

Anirem i si la cosa esta peluda baixem de la bici i au

demóstenes ha dit...

Vicent demà dissabte ens vegem a les 8 al prado per a variar.

garrotipadur ha dit...

hola gent!

paco el diumenge eixiré per benissa amb la bike amb un amic,si t'abellix vindrete'n dis-me algo i quedem.

Si algú més s'apunta que avise per ací o a paco

JOANFE ha dit...

Ximo ves cambiant el bonobici de dissabte a diumenge sino eixa bici fara els km que toca.

PACO ha dit...

Hola Victor , diumenge tenia pensat fer la ruta de la semana pasada pero incluint la pujada al maserof de Xalo i la baixada de la marxa som dos de moment , la resta esta a la kdd de benidorm o no ixen m´agradaria que anarem tota la colla i ens ensenyares alguna ruteta de benissa, de totes formes dema et cride i parlem

jose la font ha dit...

paco, jo m'adapte al q siga. Ja q no anem a benidorm x lo menos fem km.

demóstenes ha dit...

Mha escrit Vicent que dema no ix Aixi que jo tampoc eixire. A vore si puc el diumenge per aci.

JOANFE ha dit...

tens que cambiarte el dia ximo, la jefa que camine dissabte jeje sino agafara rovell la bici pobreta.


Dema mudats en el maillot de eixaeslamarxa, val?

JOAQUIN ha dit...

a las 7 en el prado?si que voy a pesar del palizon de hoy y con lluvia

paco ha dit...

jose la font, a les 8 al prado. Em kdat amb victor a les 9 a senija i pegem una volteta amb ell. Als ndureros pasevo be i ja conteu!

Jose luis ha dit...

Es prega puntualitat, encara k el tardo sempore siga jo!!!, si pot ser a les set menos deu millor, Solano mos espera amb un company a la eixida de Ondara enfront del Wok, descanseu pardals i no feu guarrerias sexuales esta nit, que dema sera un dia dur

Jose luis ha dit...

Es prega puntualitat, encara k el tardo sempore siga jo!!!, si pot ser a les set menos deu millor, Solano mos espera amb un company a la eixida de Ondara enfront del Wok, descanseu pardals i no feu guarrerias sexuales esta nit, que dema sera un dia dur

jose la font ha dit...

ok paco. A les 8 stare en el prado. Els q sen van a benidorm q seu pasem be.

JOANFE ha dit...

no he tingut temps pero avui penjare la ruta enduro.. pero lo raro es no vore penjada la ruta rally pero de segur ho pasaren de lujoo..

paco ha dit...

xeee k tenim gana d vorer que vareu fer ahi! No e posat cronica per respetar la vostra ja k la nostra va ser la mateixa k la semana pasada,va estar xula d les k a mi m'agraden i jose va quedar content

vicent ha dit...

i els endureros!!!!
com vau quedar?????
va ser fàcil o vareu baixar de la bici?
Conteu alguna coseta mariquites!!!