dissabte, 28 de maig del 2011

UFF MARE MEUA I DESPRES ENS CAGUEM EN EL CAMPILLO DE GATA , JAJAJA

33 comentaris:

PACO ha dit...

Cerrado por cena futbolera perillosa

PACO ha dit...

Xe el del video soc jo!!!!!! jejejejej Victorrrrr no pujes tant per bernia!!!!!

Jorge ha dit...

És una gran flipada el que fan aquests xicots!!!

Impressionant!!!

Molt Wuapo!!!

JOAQUIN ha dit...

joanfe como esta eso de la marcha de elche

JOANFE ha dit...

La marxa de las vias del tren fue ayer, al final este anyo no fuimos. Otro sera.

TONI46 ha dit...

ME CAGEN ELLLS!!!!
SERA POSIBLE, PAREIXEN GRANOTES!!
AL BOSC EIXE EM PEDRIA I DAMUNT ELLS VAN UNS APEGATS ALS ALTRES I BOTANT,

SAPS COM ES O Q!!

jose la font ha dit...

dema eixim a les 7 d la vespra desde la caixa rural german, pepe i jo. Algu mes s'apunta?

demóstenes ha dit...

Per a que ho flipeu també.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4eTMDkbS0fc

demóstenes ha dit...

Por si un día teneis que ir de Repente a Cagar os dejo un enlace con el camino http://bitURL.net/bntz

vicent ha dit...

Ximo, fes el favor de posar-te a treballar!!!!!

PACO ha dit...

xeeee esteu per ahi???????

vicent ha dit...

esta vesprada, qui ix?
Però a rodar, ehhhhh

GERMAN ha dit...

JO SEGURAMENT QUE SI

PASSARA PEP ANTES A PER MI

JOANFE ha dit...

jo i pep ixim, en veguem a les 7:15 per la cerretera de Benirabeig, crec que jorge tb volia eixir.

Jo este dissabte no eixiré pero el diumenge fijo que si!! que ja esta be!! jo tinc mono ja de fer bona ruta, si voleu quedem a les 8 al cuartel general i anem a fer alguna ruteta, qui ve??

paco ha dit...

diumenge jo si que tinc mono!

Jorge ha dit...

Jo no podré esta vesprada. Ja ens vegem el diisabte al triatló, val. Aw Kakau

JOANFE ha dit...

Per cert, este dissabte a les 16:00 a la escollera nord (un poc mes avant de extrem) es fa el triatlo de Denia i participem alguns del grup: Vicent, Jorge, Morera i jo si algú li apeteix vore un triatló i vol vindre a burlarse de lo arrere qeu anem jaja pues alli estarem..

PONS ha dit...

Si les condicons climatologiques son bones i la feina i la dona eu permeten jo també eixiré esta vesprada. Per cert ahir correguent per la via verda de Denia em vaig creuar amb un misil dalt d'una Trek flamant.
Qui sería?
Pepe entrena mes que els teus pupilos et pasaran tots davant

GERMAN ha dit...

YEEEEEEE PONS, JA SERA MENOS NO???JEJEJE.

ENCARA EN VAIG TROBAR A PEP I JOSE LA FONT ARRIBANT A DENIA.

ENS VEGEM ESTA VESPRA

AUUUUUUUUUUU

JOANFE ha dit...

Vam eixir ahir per anar cap a gata que no hem anat mai, i collons que forts que esteu cabrons, tens que pedalar apreseta per seguir el ritme...
Aquest diumenge jo deia de eixir mes tardet per si teniem sopa pero Pep diu que no vol estar a les 12 per ahi en la solana, que quedem a les 7, aixi que a les 7 al cuartel general i ja decidim on anem.

Per cert algu que vaja a mahiques que li pregunte com estan el maillots que s'acabara el estiu i no vindran, i aixi fem foto oficial i cambiem la del blog.

paco ha dit...

collo pepe a les 7??? Cuant arribe agost k farem!! Jajajaja

JOANFE ha dit...

Jo crec que sera millor quedar a les 8, tb he parlat ne jose luis i com anem a sopar a casa toni millor quedar a les 8, aixi que a les 8 al prado!! qui vee??? no ho deixeu per a ultima hora que l finde molt no miren el blog.

GERMAN ha dit...

JO EL DISSABTE ESTARÉ OUTSIDE ( MÉS DE UN KE SE JO TB), PERO EL DIUMENGE CONTEU AMB MI

AU CACAUS

PACO ha dit...

Si es a les 8 conteu amb mi. cotxe escoba moc moc!!!!

demóstenes ha dit...

Dissabte no ix ningú? Ja estem igual una altra setmana?

jose la font ha dit...

jo ste cap d setmana no ixire xq men vaig al meu poble a desfilar d moro. El find q be ja recupare,jejeje

JOANFE ha dit...

ximo cambia el bonobici... que els dissabtes en hivern be pero cap a l'estiu se lia tot, jeje animat i ten vens el diumenge, farem una ruta xula.

demóstenes ha dit...

Provaré, ara vorem si em deixa...

garrotipadur ha dit...

hola penya mahiques crec que em va dir que cap a mitjans de juny vindran els maillots.

Jo el proper diumenge només tinc mig matí lliure així que aniré a còrrer pel serrillars-mallà verda-font de la mata,etc fins cansar-me i cap a casa com una bala.

A passar-ho bé

JOAQUIN ha dit...

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1747071
ESTA ES LA RUTA DE HOY

paco ha dit...

el cronista esta de vacances? Jejejeje

JOANFE ha dit...

Paco te vaig enviar un correu air que feres tu la cronica que jo anava molt liat. Si no pots mho dius

paco ha dit...

ha perdon no he vist el correu! Enviam alguna foto i esta nit la faig.