dilluns, 23 de maig del 2011

RUTA BENISSA-LA SOLANA- FONT DE BERNIA





Dia de eleccions i per això ens ha tocat eixir mes tard, Peró aixi i tot no ens han tocat els collons els polítics i ho hem passat genial. Érem bona colleta 11 bikers que en eixir de Benissa ja anàvem cara amunt per baixar uns tobogan-ets molt divertits que ens duien al futur desvio de Benissa i de ahí cap a la pujada a la solana pujada que hem fet en un marco incomparable i pedalejant com a perres cara amunt, esmortzadeta en el Bar Rita on hem decidit quina ruta fer, i s'ha decidit anar cap a la font de Bernia, i cap allà hem tirat per pistes de terra on baixarem i pujàvem amb pendents que feien calfar les cametes, i en un tres i no res deprès de punxar dos vegades i estar escoltats per un gos hem arribat a la font de Bernia on hem plenat la motxilla (sobretot la meva jeje) i hem enfilat cap avall per la trialera de la verdiola divertida com ella assoles, la cosa anava fent-se llarga i els cenicientos anàvem mirant l'hora aixi que per la carretera de pinos cap a Benissa no sense passar per una trialera curta la del collado, la resta no la se perquè Toni i jo vam eixir pitant...

Agraïment a Victor que ens ha fet de guia i ens ha ensenyat els paisatges i camins bonics de Bernia, ruta divertida rodadora i amb molt bona companyia per mi va faltar el cervessot per el demes perfecteee.













30 comentaris:

jose la font ha dit...

si q va star xula, pero encara em fan mal les cames,jejeje...

PACO ha dit...

Molt bona cronica Joanfe i molt bona ruta Victor!!! va estar molt xula i un poc dureta , a mi baixant Pinos en va visitar el hombre del mazo i no podia amb l´anima , ho senc per als que tenien presa pero no podia ni caminar!!

GERMAN ha dit...

MOLT GUAPA LA RUTA I SOBRETOT BONA COMPANYIA.

NO ESTEU MES MORENETS?? CALFAVA EL SOL DE LO LINDO

AU CACAUS

TONI46 ha dit...

JO ESTIC BALDAT I TINC UNA GOSERA DAMUNT I POCA GANA Q PAKEEEEE.
TINC SONNNNNNNNNN.

TONI46 ha dit...

I ESTIC PUDENTTTT, QUINA CALOR FEIAAA. I QUINA CALOR Q FA.
AIXO DE MORENETS, ESTEM DOMES PER UNA CARA I MIG COS, L'ALTRE BLANQUET COM LA LLET, JEJEJE.

ARA LA CUADRILLA QUE EREM ERA LO MILLOR.

paco ha dit...

toni pudent estas sempre! Jajajaja jo tambe tic morenet a trosos!

vicent ha dit...

ruta de puta mare.
encara ningú diu res del soparet del divendres?
hi han 2 persones del grup que no tenen ratllla de morenet a les cuixes. qui seran?

garrotipadur ha dit...

M'alegre que vos agradara la ruta d'ahir i eixa era la més llarga de les que podiem fer.
En queden per ací moltes més per ensenyar-vos però a poc a poc es faràn....
La companyia molt bona i vam tindre fins a la gosseta una bon rato de ruta amb nosaltres,jeje.
Sí,la caloreta apretava i a partir d'ara tocarà matinar més.
Bo,gent,fins l'altra

PONS ha dit...

Molt bona la ruta Victor i la companyia també. Dona gust veure que de tant en tant ens ajuntem bona colla.
Demá pasare per el Valero per reservar taula per el divendres, de moment reservare per 10 a 12 i el dijous ja confirmare la gent. Ara lo que te que fer la gent es confirmar la asistencia. Jo de moment ja tinc el bono-bar reservat.

PACO ha dit...

Pons jo et dire algo el dijous ja que el dissabte teniem sopar per vorer el futbol i dos bono-nocturnes no tindre , jo et dic algo.

Carles ha dit...

A mi em passa lo mateix que a Paco, els amics ja havien mitj quedat per juntar-nos per vorer la final i dos sopaes seguides tambe ho tinc complicat.

En principi no podre anar, i hem sap mal, pero si al final la dels amics es tirara enrere jo mateixa cridaria al Valero per encomanar uno mes.

vicent ha dit...

si hi ha problemes, aplacem el sopar que dona igual fer-lo d'ací 15 dies.
seria millor que staguerem quasi tots, pense jo.

PONS ha dit...

A mi em dona igual, pero el diumenge cuant eu vam parlar ningú va dir res, tots dieu que si i ara resulta que no podeu. Si voleu posposar-ho digueu-ho i canvien la fetxa.

JOANFE ha dit...

Jo no se si anire a niguna de les dos encara pero si es una llastima que coincideixca el mateix finde, jo si vaig dir que s'habia nomenat de fer la sopa el dia dl futbol pero vau pasar de mi, pues jo vaig callar perque de tota forma tampoc sabia si anaba anar.

PACO ha dit...

Ha vorer si en renyeu a mi perque soc un pudent i ara tots esteu igual que jo!!!!! jajajajajajaja cuant Rafa va puntxar es cuant va ixir el tema de la sopa i ja es va dir que en teniem una per vorer el futbol i dos el mateix cap de setmana es dificil , ganes hi han moltes pero en gelat la cosa canvia. A tot aixo la meua dona no esta molt be i tampoc se si anire a ninguna!!!

jose la font ha dit...

yee! Com sta el tema del sopar x al divendres?

vicent ha dit...

jo crec, què està prou agre.
la cúpula de la penya eixa es la marxa, té sopar també dissabte.
2 bonosopars en un cap de setmana....... massa per a la carabassa!!!!jajajajaja
pons `parla pel blog!!!!!

JOANFE ha dit...

avui a rodar a les 19:15 en la carretera de beniarbeig, els que ixquen de ondara si voleu quedeu en Pep.
Qui no estiga a la hora al puesto pues au..

vicent ha dit...

avuí faré descans del personal.
bany i massatge

demóstenes ha dit...

Jo este divendres sopar no ho veig massa clar, si molts no tenen bono millor ho deixem per a la propera o la que digueu.
Vicent descansar és descansar, hui no cal que faces l'amor tampoc, com a molt que la dona et pegue dos besitos i ja està.

PONS ha dit...

Bueno, visto lo visto he pasar per el valero i e anulat el sopar ja que son moltes baixes i val la pena fer-ho cuant ens vinga be a tots.

PACO ha dit...

Vacaciones de veranooooo jujuju pero dema a treballarrrrrr!!!!!, avui e fet una nova versio de la marquesa , per el raco del bou que no lem fet mai, es una senda que coneixia de la meua epoca senderista i esta prou be i enpalma amb la maquesa per el coll de pous. per si algun dia ens apetix

Jose Luis ha dit...

Bueno amics !!! en vista que molts no podeu anar al sopar del divendres per motius distints, els " solters " Pep i Jo , ja que sempre mos ve be!! em organitzat un sopar de SANTA GANA , qui puga i vulga sera ben vingut, la idea es anar al Valero que hiha terraseta i despres a vore vindre.

Jose Luis ha dit...

Ala mierda no hi ha sopa !!!!!

Carles ha dit...

Jose Luis, tu el teu soci Pep tambe teniu sopa el dissabte, com pots vorer en el blog germa d´este (eixaeslamarxa.com), tenim que celebrar la final de la Champion.

Carles ha dit...

Bueno Jose Luis, nosaltres celebrarem l´event guanye qui guanye, sopem a Xalo,que no es un lloc de la teua predileccio, pero despres podem anar a on vullgau.

demóstenes ha dit...

Molt de marejar amb els sopars i Qué passa amb les bicis? Hi ha eixida dissabte i/o diumenge? La dona el diumenge té que anar algun moment a la UNED i pot ser em canvia el bonobici del dissabte al diumenge, estic pensant si acceptaré depenent del planning d'un i l'altre dia...

garrotipadur ha dit...

hola gent,per si algú li abellix repetir ruta per benissa el dissabte isc amb un amic a les 8 del matí a fer tallafocs solana,bèrnia i després baixar pel masserof i després xaló i cap a casa.

JOANFE ha dit...

ximo no encertes mai, quan fem rutes bones sempre tens coses i quan tens lliure tots tenim algo i no eixim jeje

bon finde a tots!!

garrotipadur ha dit...

igualment a vosaltres, bon finde.
Al final hui em fet el mateix que amb vosaltres però a cases de Bèrnia em anat a buscar la senda de les planisses cap a xaló,això sí per falta de temps i per molta pedra i pujadeta al passar prop de Marnes em tornat cap a casa per falta de temps però allí em vist mogolló sendes i trialeres noves.
A la fi 30 km i 900 de desnivell de pujada,ai les cames....