diumenge, 11 de setembre del 2011

I LOVE GATA



Hola xics!! Pons te rao amb tant de triatleta els diumenges ens quedem en cuadro!! Jajaja Be avui erem a les 7:30 hora Pepe . Pons , Ximo , Pep i jo ixirem cap a Gata i la font de la mata a cara de gato tranquilets pero sense parar jajajaja, aci ferem la puja per la sendeta que ens a ensenyat Pons molt xola per dins dels bancal fins la font de la mata on em pujat a el serrellar , senda plena de "mines" dels gossos dels caçadors bruts , una volta dalt fotos i baixada per la senda-pista a cara de perro , molt xula esta baixada. De aci a la font de la mata on Ximo ens a deixat i  a ixir als tunels de l áutopista i de tornada a Gata on Pepe i Pons a parat a esmortzar i jo he seguit a despedir el mati a Jesus Pobre i el meu volgut Helicoptero i a casa per La Xara. Ruta molt xula per el meu gust , molta senda i pista i la baixa de  serrellars molt xula i rapida, molt  guapa la zona eixa , m ágradat molt , ara el dimarts com tinc vacances tornare a ferla!!! jajajaja a dirlos als caçadors que son uns guarros i uns bruts, anavem tots plens de merda de gos!!!1 jajaja. Al fin 43 km  i a les 11:30 a casa.
Ara els triatletes que ens conten la seua experiencia.

Un besito.

28 comentaris:

garrotipadur ha dit...

bona ruteta si senyor! lo dels caçadors no cal ni comentar i ara quan començen a pegar tirs ja no es pot fer res.

Una altra volta pujeu a la mallà verda i ahí teniu una bona trialera fins a on teniu les fotos(casa canela),això sí hi ha que carregar la bici al coll un ratet...

Pons,pepe i jose luis com porteu lo del duatló? jo lo de bici bé i lo de còrrer no tant bé...xD

adéu

PONS ha dit...

Pues entrenant cuant podem, jo tinc boda la nit antes aixina que no estaré en plenitud de facultats. Paco, agarreteú en calma que tu cuant li pegues per un puesto eres capaç d'anar tantes vegaes que per eixes sendes ja no tornaré a brotar cap herba en molt de temps.

PACO ha dit...

Ximo recorda de la web de les llumetes.

Jose la font : 659221617 el meu numero, apuntatel en un paperet !!!!! hayyyy quin cabet!!!

demóstenes ha dit...

Xe tú quines cames se'ns veuen a les fotos!!
Quan vos he deixat he tirat a cara de perro cap a Ondara passant per Pedreguer com solem fer habitualment, 36 minuts desde la font de la mata fins a baixa de ma casa, segur que he fet algun récord.
La lumi abans de que se m'oblide:
http://www.dealextreme.com/p/t6-waterproof-xml-t6-3-mode-1200-lumen-white-led-bike-light-with-battery-pack-set-82510
Com l'enxufe (endoll de forma normalitzada) és pla ací teniu també un adaptador:
http://www.dealextreme.com/p/flat-to-round-power-plug-convertor-3529
Si algú no té compte en paypal i vol que li la demana que ho diga, no problem.

TONI46 ha dit...

ESTEU FETS UNS MAQUINES.
A VORER, TENIN QUE ANAR A LA BTT DE XABIA? HI HA ALGU APUNTAT?

GERMAN ha dit...

BONA RUTETA DE DIUMENGE SI SENYOR.

ENHORABONA ALS TRIATLETES, M,HAN DIT QUE HA SIGUT UN EXIT

DEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

PACO ha dit...

Ximo molt bona la web dealextrem!!! mare quina compreta farem.... jejejeje http://www.dealextreme.com/c/bike-accessories-823.


ELS triatletes conteu algo del triatlo de valencia!!!1

vicent ha dit...

paco si compres una lunis d'eixes de 34 euros. si pots compra-me'n una i te la pague insofacto.a mi l'atre dia no hem deixaba comprar-la.
si hi han condons electrics, també jajajajaja

demóstenes ha dit...

Vicent http://www.intimategadgets.com/product/vibrating-massager-ring-+-condom-1l754-43475
http://www.intimategadgets.com/product/performax-natural-latex-condom-10-pack

demóstenes ha dit...

Este diumenge podriem repetir la marxa de Villalonga, que és d'ací no res 25-S i igual algú vol apuntar-se. Si recordeu el camí pq si tinc que guiar jo ens perdem sí o sí.

paco ha dit...

vicent,de moment no comprare res este mes, la nana mana i sa mare mes. Al mes que ve vorem.. Per cert algu sab algo d joanfe??? Encara esta nadant x el port d valencia??? Diges algo xe! Jejeje

JOANFE ha dit...

yee disculpeu pero he portat un parell de dies algo agobiadets de feina, m'alegre ho pasareu be el dissabte, nosaltres difrutarem molt fent el tri de valencia, i els nostres debutants van quedar com a campions, ja fare la cronica en el altre blog i us pose el enllaç.
Aquest diumenge si quedem jo vaig, qui li toca dir la ruta??

demóstenes ha dit...

Villalonga? Podriem fer Villalonga.

paco ha dit...

jo diumenge no anire, tinc ruta senderista a la cova talla.dissabte si! Diumenge no es la marxa d xabia??? No aneu??

JOANFE ha dit...

http://ondaratriesport.blogspot.com/

paco ha dit...

enhorabona a jose,pep,toni per el espectacular debut amb el triatlo i joanfe brutal la clasificacio final maquina! Sou uns cracs!

Splu ha dit...

Açò està mort!!!! Demà ix algú en bici????

JOANFE ha dit...

yeee perrancos!! Jorge te rao esta moort el tema!! jo dema no ixire pero el diumenge si, hem de saber si agafem el cotxe per eixir o com ho tenim, que vee?? vaa que es divendress!! si voleu fer la que ferem el diumenge de pujar la solana y baixar les dos trialeres esta xulisimai bona de fer i vam anar molt pocs, va escriviu tant si aneu com si no, se que poden vindre jo, pep, jose luis i trobe que ximo, algu mes?

demóstenes ha dit...

Jo he quedat amb un amic de Pedreguer (novio de la cosina de Carlos) i un amic seu per anar a fer la de Villalonga, si anem tots mel i si no ja ens apanyarem com puguem o demanarem gps.

demóstenes ha dit...

Villalonga el diumenge volia dir. Demà me'n vaig a la cova fosca de Segaria a vore si aconseguim arribar més cap a dins que la vegada anterior.

JOANFE ha dit...

Per mi villalonga perfecte.

demóstenes ha dit...

Pons m'ha dit que José Luis i Pepe estaven parlant-ho ahir també i deien de quedar a les 7 i agafar cotxes, clar. Seriem ells 2, Juanfe, Jaume de Pedreguer i amic, i jo. 6 si no m'equivoque. Jo puc agafar cotxe però al meu cap poca bici.
Ahh a tot açò tinc que anar hui a Pepe a que m'arregle la roda de davant que, o s'ha afluixat l'eix o s'ha trencat, pq es mou molt. Trobeu que tindrà temps entre hui i demà per arrgalr-la? Es que es pren les coses en calma....

paco ha dit...

jo dema ixire,algu mes ix dema? Diumenge no conteu amb mi a villalonga tinc ruta senderista a la cova talla i si no anara a la cova ixiria jo per aci. Dewww bonicos!

GERMAN ha dit...

OK, JO HUI HE VIST A JOSE LUIS I M, HA DIT LO DE VILLALONGA.

PER MI PERFECTE.

DEMA DISSABTE NO IXIRÉ. TOCA FUTBOL.

ENS VEGEM

AU CACAUSSSSSSSSSSSSS

TONI46 ha dit...

Al final anem a Vilallonga, jo vaig

demóstenes ha dit...

Per als interesats en saber coses del tubelees, mcgyvers que vulguen fer un tubeless caser i curiosos en general ací teniu un arxiu pdf interesant
http://bitURL.net/b5je

VICENT ha dit...

OK VILLALONGA, PERÒ A CARA DE GATO, QUE CREC QUE QUASI TOTS TENIM CURSA EL DISSABTE DE VESPRADA I LES CAMES NO RECUPEREN, QUE JA NO TENIM 20 ANYS!!!!

PACO ha dit...

Hola. dema he queda en victor , ell ixira de Benissa i jo de Ondara i ens trobarem a Gata per fer algo per alli , se que teniu moltes coses pero si algu vol ja sap.Pasevo be a villalonga i cuidao amb l´ultima baixa que eixa es de cara perro!!! Besitos y abrazos multiples