diumenge, 4 de setembre del 2011

II EIXIDA NOCTURNA EIXAESLAMARXA (ESTIU 2011)











Aquest divendres tocaba Nocturna i com estaba previst tots a les 20:00 al Prado, i despres de riure-nos del careto que en les llums al casco, els 16 que erem arrearem a cara de perro ejje cap a Pedreguer arreplegar a Carles, foto de rigor i direcció cap senitja per la pista forestal dels tunels, un saludet a la guardaia civil que estaba esperant-nos jeje i cap alla amb algunes lluns que pareixien cotxes, se feia de dia els demes feem el ridicul en les llumetes dels xinos jeje, al arribar a senitja ens vam partir el grup mes atrevit va aanr a fer la trialera de senitja i els demes per la carretera xano xano cap alla, en la trialera el tio

Pep va tindre caiguda i algun li va faltar cames per fer foto jajaja aixo son amics jajaja. Pero res greu que nose apanyara en una casalleta sopant.
Per els camins de seps arribem a bon hora i amb fam al Baret de Pepe de Xaló, on el home ens va posar de sopar i de beure fins que ho tinguerem be, i amb la panxa mes plena i arreglant alguna punxada cap al tallarina, cubata de turno, xarradeta i rises, i tos cap a acasa per els camins del terme.

En conlusió tot un exit van ser una cincuantena de km amb rises i bona companyia, el any que ve messss


12 comentaris:

PACO ha dit...

Xeeee bona cronica Joanfe!! i sobre tot molt bona ruta amb rises i bona companyia que al fi es lo que conta .Va estar molt be i es el resum al bon ambient del grup. Repitirem segur. Vicent no et quixes que el dissabte tenies les cames quites que anaveu tots a CARA PERRO!!!

PACO ha dit...

a el diumenge ixirem Pep i jo anarem a fer Jesus Pobre i Helicoptero tranquilets i a les 10: 45 a esmortzar a la Xata. ale reis a dormirrrr!!!!

demóstenes ha dit...

Jo m'ho vaig passar de p.m. Deuriem fer-ne més de una a l'any, que això és poc. Tenim que amortitzar les llanternes.

PONS ha dit...

L'eixida va estar de p.m., deurien de fer mes eixides d'este tipo encara que siga a cara de perro. Per cert per este diumenge a veure qui s'encarrega de la ruta. De moment Joanfe, Paco i jo ja hem cumplit.

Carles ha dit...

Va estar de categoria maxima!!!

vicent ha dit...

ximet dona'm la direccióde les llumetes!!!!!
sopant no fem cara de perro!!!!
i algun que altre ix amb els ulls brillants

garrotipadur ha dit...

jaja,que bò,pep al bac fa entre cara de risa i cara de mal....que bò que és el tio.

Bo,si hi ha una altra com ja vaig dir no falle segur..

TONI46 ha dit...

AI AL MEU PEP, MENY MAL Q NO ES VA FER RES. (PER QUE ANAVA A CARA DE PERRO I NO VA SENTIR EL DOLOR).THE SPECIAL ONE. JEJEJEJE

paco ha dit...

algu ix dema o esteu tots d triatlo?? La setmana que ve tinc vacances ixire algun dia si algu vol...

JOANFE ha dit...

Els triatletes novels han fet un paper tremendoo. Ho han fet de categoria. Dema hem toca a mi. que jo sepa ix pepe i pons si no escriuen cridali.

jose la font ha dit...

Per als que vann a fer la marxa de Xabia, he vist que dema diumenge van a fer una previa de la marxa. Jo no la tinc que fer xq encara estic recuperant.me pero segur que algu li interesa...

Adeuuu

PONS ha dit...

A veure si es recupereu pronte jose i germán que ara amb tant de triatleta ens quedem poca gent els diumenges. Este matí erem pocs pero bons, jejej i la ruteta molt xula. A veure si Paco penja pronte la crónica i les fotos