diumenge, 25 de setembre del 2011

Finde duatlonero i triatlonero


Hola Xics , com be diu el nom avui el grup estava molt mermat degut al diversos compromisos esportius de molts conponents , Duatlo a Santa Pola i Triatlo a Oliva , esperen de bon gust les vostres vivencies i algun enllac per vorer les fotillos i com no ,esperem que la expeciencia hi ha estat molt tot positiva, ja contareu!!!!
Nosaltres a les 7: 45 estavem al prado Ximo , Jose I jo , despres de uns problemetes tecnics el la GT de Jose ixirem a fer la marquesa , xano xano i amb algun xistet de Ximo de cami  ens em trobat pujant i amunt , tot era un ruido de canvit clac clac vinga a baixar plats i pinyos i osties!!! jajajaj i el tio Ximo i Jose els dos amunt xarrant i jo patint!!!!! o en deixe de fumar o en deixe la bici pero els dos no son compatibles!!! jajaja al fi i despres de patir un poc i fer lliset el plat menut estavem dalt ,  fotos i a baixar s´ha dit!!! estava la baixada plena de senderistes , pareixia el carrer campos dissabte de vespra!!! jajajaja de aci em quedat en no fer el riu de gata i anar  directe als molins de xabia , pujada xano xano i de aci a fer el poble fantasma on en el camp de tir ens hen trobat a Bernardo Galan que pujava!!! xarraeta amb ell i baixadeta fins el mena on em fet el paseillo per  la marineta i directe a casa , al fi 48 km i  ruteta molt xula , bona companyia i rises que es lo que importa.
Be xics , ja xarrem i ens veiem prontet!!!!!

Besitos con lengua!!!!!!

25 comentaris:

TONI46 ha dit...

JEJEJEJE, MOLT BONA CRONICA PAQUITOOO. ESTEU FETS UNS CRACS.

jose la font ha dit...

Ye Toni, com va anar el diumenge??

JOANFE ha dit...

bona cronica Paco!! m'alegre qeu ho pasareu be, http://ondaratriesport.blogspot.com/

açi esta la cronica del triatlo i del duatlo del finde pasat.

El diumenge que ve ruteta a veure si som colla, penseu on anem

TONI46 ha dit...

JOSE, ESTE FINDE PASSAT NO FAIG PARTICIPAR EN CAP EVENT DOMES Q EN UNA BODA EL DISSABTE. JEJEJE

EL DISSABTE ENS APUNTEM A MOIXENT?

PONS ha dit...

Per lo que vec no perdoneú ni un cap de setmana i aixó está molt be.
Toni jo si que vaig a Moixent, esta vesprada meu confirmarán si venen o no José Luis i Pepe.

JOANFE ha dit...

Jo no anire a Moixent aquesta setmana no vull competir que ja ho tinc be, que tinguau molta sort!!

jo este finde de ruteta a la marxeta.

per cert Pons penjaho en el triesport lo de moixent per si algu se anima.

jose la font ha dit...

Que hi ha en Moixent??? Si feu 15 km mes aribareu a LA FONT DE LA FIGUERA, jejejejje

vicent ha dit...

jo al final no aniré a moixent.

TONI46 ha dit...

JO TAMPOC ANIRE, DESCANSAREM UNA SETMANA MES.

PONS ha dit...

José, en Moixent fan el disapte una duatló cros, si estás per la font mira de vindre.

JOANFE ha dit...

yeee!! que fem el finde??? qui ve? que fem?

va pardals escriviu!!

demóstenes ha dit...

Pio pio pio (pardal), jejeje.
Jo en principi m'apunte a l'eixida del diumenge. Podriem fer la del sigili que després aplega cap a la font del gel, eixa fa temps que no la fem, no?

paco ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
paco ha dit...

jo de moment si ixire diumenge encara que porte tota la semana en sant joan i la bici sols la he vist en foto! Jajaja

paco ha dit...

si fem sigili i font dl gel vos ensenyare una senda nova.

JOANFE ha dit...

Be bonicos es veu que la humetat de estos dies no us deixa escriure en el blog jeje per el qui vulga vindre a les 7:30 al Bar Prado i ja decidim on anem. Esmotzem en el Bar Rita no?..
Sabem que ve Pep, Jose Luis, ximo, Toni i jo i paco segurament tb, dels demes ni se sabe ni se contesta..

Ale bonicos que ja ve el fretet

vicent ha dit...

jo si estic be, però no ho faig segur que esraré.

demóstenes ha dit...

Vicent, qué et passa? Pareix que parles en guiri o en indio :-P
Fem sigili? Espere que després d'anar fa dos caps de setmana a Villalonga costarà menys de pujar, no?

vicent ha dit...

escric i vaig deixant-me lletres, quin mestre!!!!
vorem com tinc bonobici de cap de setmana, pq dissabte la flaca i diumenge la gorda.
d'ací poc els papers per a signar, damunt la taula del menjador, jajajajaja

GERMAN ha dit...

YEEEEEEEEE XIQUILLOS QUE FALTAVA JO.

OK DEMA A LES 7:30 HORA ZULU

AU CACAUS

PACO ha dit...

Xics jo si que anire!!!! hoooooooo que mal rotlloooooo jajajajaja anire encara que no he tocat la bici res de res esta setmana per motius de faena pero anire fins on arribe.

JOANFE ha dit...

Paco tranquil jo crec que ningú a pogut tocar la bici en tota la setmana que es fa molt prompte de nit, de tota forma a la marxeta per aixo no pateixques.

JOANFE ha dit...

German no es dema es el diumenge jeje

joanfe ha dit...

dema penjarem la cronica que vaig un pelin fins els ulls de feina.

PONS ha dit...

A veure si es veritat, ja estava apunt de fer un reclamació als organismes competents.