diumenge, 23 d’octubre del 2011

mini cronica del finde



Hola xics!!! este finde estava la cosa grave , entre competicions i aigua que donava el grup estava molt mermat!! Quedarem Jose la Font i jo a les 8 al prado , cafenet i decidir que feiem ja que estava fent gotes , xarrant xarrant decidim ixir i canviar els plans ja que la idea era fer Sigili i Font del Mortit pero al fer gotes decidim fer una ruta rodaora i a casa prontet. Ixim per la via verda i marineta fins la Torre del Gerro on la puja eixa ens calfa el cos!!  ens fem dos fotos i apareix una cortina de aigua brutal per el cap de sant antoni , osti Jose anem cagant osties que ens agarra!!! ja per la marineta pareix que cambia el tema i ja no ens acasa el aigua jejeje veiem a Rafa i a un xic de  La Xara que anaven provant la nova Trek 6700 modelo 2012 de Rafa , que guapa esta!!! ens ajuntem els 4 per anar a casa ja que el dia no donava per mes . Be xicx aixo es tot , encara ens em trobat un bon ratet de bici i en bona companyia . Els Atletes de tri conteu la experiencia!! paseu bona setmana!!!!

37 comentaris:

PACO ha dit...

Jose La Font: dema pose les fotos al facebook

PONS ha dit...

Pues jo vaig eixir el disapte de vesprada i com que no eixia ningu i estava asoles men vaig anar a Castells a fer la ruta de la cursa de Desembre. Es dura de collons, pero domes per veure les vistes que hi ha dalt de tot val la pena.

JOANFE ha dit...

Bona cronica, almenys eixireu un rato, el tema es anar fent algo, nosaltres be, dur pero molt xulo una mes a la saca.

vicent ha dit...

qui és el senyor del acero, he entrat en un foro i algú de eixaeslamarxa, ha adoptat eixe nom.
qui és?
voldria vore el perfil o circuit de montain bike d'Elda.
demà portem els diners d'Elda per a que pons ens apunte?

TONI46 ha dit...

MOLT TENIM QUE PORTAR PER INCRIUREMOS?

PONS ha dit...

Vicent el senyor del acero es Joanfe, i eixe no es el nick, el nick es eixalamarxa. El senyor del acero ex un grau que tens depenent dels misatges que escrigues en el foro. Jo com no entre tant soc un Glober-Trotter i tu per lo menos deus de ser un pardillo, jajaja.
Per la inscripció el dimarts per la nit porteú les dades de cada uno, 16 € els federetas amb chip i els no federats per lo que vec tambe son 16 € + 3 € del chip.

PONS ha dit...

Perdó, els no federats tenen que pagar 28 € per transferència i 3 € el día de la prova per lloguer del chip.

TONI46 ha dit...

QUIN MALLOT ENS EM DE POSSAR PER A ELDA. EL DE EIXA ES LA MARXA O TRI-ESPORT?
PONS, EN QUIN NOM ENS HAS APUNTAT?

JOANFE ha dit...

Eks duatlons es fan en mono. Sino mira als bons com van

vicent ha dit...

pacoooooooo!!!!!
vas a comprar les limis?
jo ja tinc ganetes d'anar fent llum per la nit en la bici!!!!

PONS ha dit...

Toni, ja he enviat un mail a la federació perque et canvien el nom. Com diú Joanfe els bons van en mono, per aixó jo vaig am maillot, jeje (el de triesport)

JOANFE ha dit...

jo si el costipat hem deixa anar hem posare el mono, es la prenda per fer triatlo i duatló lo altre son apanyos que fa Pons per no comprarse un mono, jeje.

Esta clar que no es me important el mono en el triatlo per el segment de la natació, pero per el duatlo tb es perfecte perque alhora de correr es molt mes comode que no un culotte amb el paquet al mig i amb el tirants i damunt el maillot..
despres es opcional el tema de portar guants o no, jo si agafare perqeu en la btt a mi me fan falta aixi que correre en els guants de manega curta posats jeje

Splu ha dit...

Jo no podré anar al duatló finalment, xo això sí, el proper 27 de novembre a la Núcia no falle. Per cert, la isncripció ja es pot fer i només hi ha places per a 500 bikers. Així que la pròxima semana a inscriure's tothom.

Ho deixe caure...a vore si fem la ruteta del Benicadell, encara q siga dissabte (sé q tots no podem, xo almenys, qui puga). La podríem fer abans de la marxa. Aleeee, ahí ho deixe...

Splu ha dit...

Per als q aneu al duatló molta sort, i a disfrutar!!!!

paco ha dit...

viceeeent! De moment no comprare les lumis, tinc prou faena comprant nutriben!! Jajaja si anara a compraro teu dic

paco ha dit...

no es calfeu tant el cap amb si aneu amb mono o amb maillot i agarreu el xubasquero que dona aigua!

TONI46 ha dit...

Pues en xubasquero s'ha dit... i en al mono possat a Elda i despres ja vorem, com diuen els cegos. jejeje

PONS ha dit...

Jorge, jo estic desitjant ver la de Benicadell, encara que siga disapte. Recordeú que este disapte s'atrasa l'hora.

PACO ha dit...

a tindrer en conter!!!!!

https://www.canyon.com/_es/mountainbikes/bike.html?b=2556

JOANFE ha dit...

maquinon a preu de ganga am unscomopnents brutals, aixi son les canyon sense interediaris, ademes xulisima.

Este finde trobe que.... estarem al raconet del foc fent unt de ganxo jejeje

PONS ha dit...

He entrat en la fulla de la federació peque pensava que anularien el duatló de Chest de este matí i no fica res. Pues mira que en Valencia estare caigene una bona. Joanfe on vas tan matí? Hui fa día de llit.

Jose La Font ha dit...

Este finde fewm palmes,no?? el dilluns o dimarts diu que no ploura. Eixim el dia tots sants???

PONS ha dit...

Per mi perfecte, el dimarts podriem fer una eixideta. Ja va seguent hora de que embrutem una miqueta les burres

PACO ha dit...

La mondraker esta relinxant en la cotxera pero li he dit : sooooo que este cap de setmana tens descans perque plou!!! jejejjejeje

GERMAN ha dit...

OK EL DIMARTS PER MI PERFECTE TB.
DE TOTES MANERES DEMA IXIRE UN RATO JA QUE HE FET PONT.. ALGU S,APUNTA???

AU CACAUS

TONI46 ha dit...

DEMA ENTONCES QUI EIX?

PONS ha dit...

Jo dema eixire pero amb la de carretera. Com tinc que anar a pasar el dia Alpatró anire per Ebo, Alcala, Margarida i Alpatró. Si algú vol vindre eixiré a les 8 amb Jaume.

demóstenes ha dit...

Als de BTT quedem a les 8 al Prado? Si eixiu jo també vaig.

jose la font ha dit...

Ja seu incrit al gegant de pedra???? Paco, has pogut fer el pagament de l'incripcio en ma??? Jo vuic incriurem hui o dema

paco ha dit...

hola jose, al final no fare el gegant la meua dona te rollos i tinc que estar pronte en casa,ixire un rato amb la bike. El pagament sols es pot fer amb tarjeta

Splu ha dit...

Tot un èxit el duatló cross d'Elda. Enhorabona a tots els q vau anar!!!

Ací teniu l'enllaç de les inscripcions a la Marxa BTT La Nucia. Hi han places limitades, trobe q 500, són prou però si de cas jo mm'apunte ja. 18 eurets tenen la culpa i 15 als federats.

Ale bonicos, a vore si dissabte o diumenge eixim q la tinc plena de pols.

http://www.chiplevante.net/11BTTLANUCIA/index2.asp

JOANFE ha dit...

Pues si Jorge te rao, ja es hora que ens posem les piles per apuntar-nos a la Nucia, de segur el que s'arrepentireu perque es molt divertida i hi ha gent de tot tipus de nivell, i va be tindre un event per tindre motivacio per entrenar un poc.. el que vulguau jo mes no puc fer jeje, se que va segur Jose Luis, Pepe, Toni, Jorge, Pons i jo, qui mes s'apunta? jo no deixaria pasar de la setmana que ve per apuntarse..

jose la font ha dit...

Joanfe, jo tambe m'apunte a la marxa de la nucia.
Tampoc vaig a fer el gegant de pedra, eixire amb la bici un ratet que despres tinc rollos de les comunions de l'any que be....

paco ha dit...

xics al final si fare el gegant! Ja estic inscrit. Jose la font encara estas a temps! Avui d 8 a 9 es pot inscriures pagant en ma a la casa d la cultura. Jo a la nucia no anire.

GERMAN ha dit...

JO A LA NUCIA SI QUE VAIG.

PACO,EL DIUMENGE ENS VEGEM AL GEGANT, ALGU MÉS VÉ???

AU CACAUS

Splu ha dit...

yeeee, vaaaaaaaaaa q el cap de setmana ja està ahí i açò està mooooooooooooorttt!!!!

Dissabte algú ix? I diumenge?

Jo puc dissabte. Ja tinc ganes de BTT, ara q el terreny està humidet i bo!!!

vaaaaaaaaa, xeeeeeeeee, manifesteu-se bonicoss!!!!jajajajajajaja

jose la font ha dit...

Jo eixire el diumenge, pero no la fare molt llarga xq a les 11:30 tinc que estar en Ondara.


Algu ix???