dimarts, 4 d’octubre del 2011

DIUMENGE PASSAT PER AIGUA













Diumenge a les 7:30 ??? pero si es de nit, ix fora i feia xirimiri, alee altre dia sense poder eixir en bici, envie sms i contentesten tots que ja estan apunt i que anem siga com siga, en el ambient es notaba les ganes de fer muntanya, i cap a la solana ens vam anar tots darrere Pep, per Pedreguer fent la baixada al rastro en menjà de rama inclosa, eixa baixada activa el cos jeje, cami de tunels pensem en inventar una ruta que fa temps volem fer en Pons, pujar als Serrillars desde Benissa i baixar fins gata empalmant trialeres, eixa era la idea fins que es va posar a ploure que com no va ser quan estavem casi dalt, el tema es que teniem fam, estavem banyats aixi que la decició va ser.. mone a esmotzar i despres ja vorem i ahi va comensar la millor part del diumenge, el Bar Frau a tope i vam entrar fins la plaça del Benissa i enfilant per carrers del casc antic, arribarem al Bar de la cultural de Benissa, ens van arreglar una tauleta prop de les bicis vam esmotzar de lujo i a la eixida vam fitxar a una escultura jeje. I comensava lo bo primer el tobogants de Benissa en fanc pareixia una pista de patinatge pero divertit, altra vegada ja estavem activats, despres en un tres i no res senitja trialera i cami del bac de Pepe, Liber o vam vore a Jesus i Miguel Parra i tots junts cap a les terrases de la Torre que banyadetes va ser molt divertit de ahi cap a casa en un somriure i pensant otras encara ens ho hem passat de lujo avui.



Me repito mas que la butifarra pero lo millor del dia la companyia, hem feu pasar un diumenge de categoria.

24 comentaris:

JOANFE ha dit...

ja esta ahi la cronica!!

Vicent a vore si Pons pot acoseguir el track i anem a fer la ruta si el tenim podem aquest diumenge, per cert Pons tinc jo el gps.

Yee Pons com vas quedar en Moixent????? conta conta!!

TONI46 ha dit...

MOLT REQUETEBEEEEEE. ESTAS FET UN MESTRE.
T'HAS DEIXAT PER DIR QUE VAM TINDRE UN PARELL DE BAQUETS PERO RES CONSIDERABLE. A L'ALTRA MES I MILLOR.

PONS ha dit...

Com es nota per les fotos que eu pasareú de lo mes be bandidos. Jo per Moixent be dins de les meues posibilitats. Bones sensacions pero mal resultat, el nivell es molt alt. Quin track voleú conseguir?

PONS ha dit...

Com es nota per les fotos que eu pasareú de lo mes be bandidos. Jo per Moixent be dins de les meues posibilitats. Bones sensacions pero mal resultat, el nivell es molt alt. Quin track voleú conseguir?

JOANFE ha dit...

El de castells de la vall del Pop a vore si el post arreplegar i el fem un dia.

En Moixent vas quedar millor que nosaltres que ens vam quedar a casa al sofa jeje, acabe de vore els temps i correr moolt be i en Bici de segur hi havia nivellazoo.

PACO ha dit...

Bona cronica Joanfe! gran nivell con sempre. De tornada en vaig banyar prou prou , pero ho vaig fer perque els nuvols vingeren en mi i vos deixaren a vosaltres!!!!! jajajaja la foto de la estatua molt bona!!! jaajajajaja

PACO ha dit...

Joanfe ja parlarem lo de les llantes. Tinc la bici al taller , ja vos contare.....

garrotipadur ha dit...

bon bar vau triar per benissa! la foto que s'heu fet damunt del riberer molt bona,encara que als de benissa-benissa no els faria massa gràcia...jeje.

Bona ruta i de segur que patinadetes no von degueren faltar.

A l'altra que vingau per terres benisseres aviseu i en farem una de bona,adéu!

GERMAN ha dit...

BON DIUMENGE DE AUTENTIC MOUNTAIN BIKE, XARCOS A PUNTA PALA I FANG FINS LES CELLES. LA COMPANYIA COM SEMPRE DE CATEGORIA

DIUMENGE ES PODRIA FER LA DE CASTELLS O SIGILI-FONT DEL GEL.

QUE DIGUEU

ALE NENAS BONA NIT

DEWWWWWWWWWWWW

jose la font ha dit...

Yeeeeee!! ja vec que seu vau pasar en grande. Jo no va poder ser, compromissos social, jejeje!!
Este diumenge tambe em posareu creuta per que no anire. Este diumenge abandone la bici i vaig a fer el barranc de l'infern a pata, algu s'apunta??

adeuuuuuuuuuuuu....

JOANFE ha dit...

qui pot eixir este diumenge?? on anem?? vaaaa que esteu apagatsss!!!

demóstenes ha dit...

Estem tristos, ha mort Steve Jobs, 5 minuts de silenci... Però després ja podeu escriure, eh!!!
Jo en principi este diumenge també podré eixir, anem on vulgueu, si trobeu el track eixe que comentaveu estaria bé provar-lo i si no Sigili, que fa temps que no el pugem.

PONS ha dit...

Si eixim per la zona jo també anire ja que tinc bateig i no puc acabar molt tart. Sobre la ruta em dona igual, pero seria interesant que ferem lo que van parlar de que cada setmana la prepare uno. Joanfe, tu que tens poca feina prepara una excel o alguna taula que pugam anexar al blog i on fique la ruta que prepara cada uno per portar-ho una mica controlat

vicent ha dit...

ximo, sols vols anar al sigili, tens alguna coseta per ahí?
hi han xicones per allí dalt?
o has fet penitència d'anar al sigili descalç!!!

demóstenes ha dit...

Jajajaja.
Es que altres vegades m'ha costat prou de pujar i vull vore si ara em costa menys. Per a entrenar un poc les pujades de terra i pedres.

vicent ha dit...

si ara estas més fort que mai, cabronaço.
estas agafant una forma física de élite.
jo crec que en valencia entrenes a amagaetes, i després dius que no fas res!!!

demóstenes ha dit...

Esta semana sí he fet un poc, 20 minuts en la bibicleta estàtica, 12 km. Crec que em falta fondo perquè aguantar el ritme fixe de l'estàtica més de mitja hora em costa.

demóstenes ha dit...

Estava intentant buscar on parlava Vicent de la ruta que proposava que buscarem el track, esta ruta http://www.aestas.es/?p=307 sols que ho va posar en un post del 10 DE MARÇ!!!
Vicent collons, escriu en l'última entrada que m'ha costat un ou i mig trobar-ho!!!
El track encara no l'he trobat. A vore si Pons que enten més d'eixes coses... Jaume Pedreguer em proposava que ferem eixa ruta la setmana que ve i vindria amb nosaltres, però tampoc té el track.
Digueu coses, guarres.

demóstenes ha dit...

Crec que la de l'any passat va ser esta http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1348679

PONS ha dit...

Collons Ximo, quina manera de xarrar, es nota que huí tens poca feina. El track de la ruta de castells la penjaran en la web proximament. Estare a la guaita. Per el diumenge quedem a les 8 al Prado ja que antes fa fosca. De la ruta s'encarrega Ximo que vec que está molt ansios per anar a algún lloc en concret.

PACO ha dit...

hola xics, jo si ixiu per aci si anire , si aneu a fer ruta fora no. Joanfe as rebut el correu???

Splu ha dit...

Demà a les 8 al Prado per lo vist. Ens vegem allí. Bar Rita o Bar Malcriat, jejeje. Per mi Bar rita millor, xo si s'ha d'anar al malcriat es va i punto, jajajajaj

TONI46 ha dit...

ESTE BLOG ESTA MORT. NI COMENTEN NI DIUEN RES D'AHIR. VAGA QUINS CAGABANDURRIES.

demóstenes ha dit...

No fa falta xillar (les majúscules equival a xillar). Les coses bones requereixen temps. Jo li he passat fa un rato les fotos a Joanfe. Supose que si encara no està publicada la crònica és pq el cronista oficial està esmerant-se, cuidant molt la redacció i seleccionant les millors paraules per a que el relat siga clar i refinat, amb els adorns sintàctics justos i necessaris per a fer-lo plenament comprensible i alhora agradable a l'oida. Com sempre. Paciència que les coses bones requereixen temps.