dimarts, 18 d’octubre del 2011

LA CATEDRAL DE LA BICI DE MUNTANYA by Pons




El diumenge a les 7,00 en punt ens presentem en el Prado, Joanfe, Ximo, Vicent, Germà i un servidor.Eixida cap a la Nucia i les 8 ja estem muntats en les burres. Per calfar cames una primera pujada d'uns 8-9 km. que es fa dura sobretot al principi ja que en gelat costa molt de fer.Una vegada dalt, tijes baix (tots menys els pro que anem sobrats) i a disfrutar. Que és pot dir de la catedral del mountain bike que no sapieu. Sendes, trialeres i tobogans en quantitats industrials i de tots els tipus. A destacar el recital que ens va donar el nostre company Ximo que és va atrevir amb tot, inclús en llocs on la nostra alma mater Joanfe va posar peu a terra. Tampoc cal oblidar eixos repetjonets que per la seua exigència tant tècnica com de duresa et deixa al final de la ruta molt tocat. En fi, un disfrute total i damunt amenitzat amb vistes molt bones d'alguna espècie autòctona de la zona. Sobre les 11,30 arribem als cotxes i rapidet cap a casa a complir amb les obligacions ja que el gremi de cervesers esta setmana estava absent per motius diversos.

22 comentaris:

demóstenes ha dit...

En tot tot tampoc, que fareu que m'isquen els colors.

PACO ha dit...

Bona ruteta , segur que ho pasareu molt be!!! un dia anirem sense presa i anire jo que tinc gana de vorer eixa ruta.

PACO ha dit...

Toni ,Rafa i jo ixirem el diumenge a fer marquesa , Jesus Pobre i Helicoptero i a les 10:30 a casa a quedar be!!

TONI46 ha dit...

ABANS DE LA MARXA LA FAREM DE NOU, ALMENYS INTENTAR-HO ELS QUE NO L'HAN FET, COM JO O PACO.

vicent ha dit...

que bona ruta, divertida de collons!!!!
ximo, ara ja pots apuntar-te a la marxa de la nucia!!!

demóstenes ha dit...

Sí, però la veritat es que estar fora la setmana d'eleccions tampoc em fa gens de gràcia... :-(

Jose La Font ha dit...

Molts km son??? Ja vec que seu pasareu be, jo tenia a la familia en casa i no podia anar, pero espere que tornem anar per a fer-la

demóstenes ha dit...

El meu endomondo diu que vam fer 28,7 Km però crec que la marxa són 30, almenys diuen això en la seua web.

JOANFE ha dit...

Jose la marxa la pots fer arreu tu tranqil per els km, el tema es el ritme en que la vulgues fer i ho agafes a la marxeta ho fas arreu i ho pasaras be perque es molt divertida i va gent de tot tipus de nivell.
Dels km es que ix i arriba a la plaça, ahi esta el km que et falta ximo.

Així que vicent i Ximo poden vindre a la marxa?

Organitzarem altra visiteta a la Nucia per els que no van poder anar, jo ara tinc el calendari algo apretadet, pero vosaltres podeu organitzar la eixideta aixo si sempre en gps que per molt que ens la sapiem sempre ens enganyem.

PONS ha dit...

Xe Ximo, estigues tranquil, que encara que no estigues en les elecciones les farán igual i guanyara el que tinga que guanyar. No creus que será mes important acudir a la Nucia que anar a votar a cualsevol que després ens ha de robar.

demóstenes ha dit...

A mi em és que em fa ilu votar, però ja ho faré per correu o com siga.
Total, com deia una web, pense votar al PGI (Partido Gay Independiente) ja que com isca qui isca van a donar-nos per cul almenys que siguen profesionals.

PONS ha dit...

Bueno, cambiant de tema....
Cuant eixiú per la muntanya aneu amb compter amb els animals......

http://www.youtube.com/watch?v=S2oymHHyV1M&feature=player_embedded

paco ha dit...

esteu ahi o esteu arrupits de l'aigua?? Este finde que? Algu ix o en busque la vida? Tot aixo si no plou!!

demóstenes ha dit...

Diumenge no conteu en mi, tinc boda en València dissabte per la nit. Si no plou i algú vol eixir el dissabte...

PONS ha dit...

Jo tinc un bono per eixir disapte de vesprada (si no plou), disapte tinc sopaeta per lo tant no crec que puga eixir diumenge per el matí. De totes maneres quedeú vosaltres i si puc ja vaig.

JOANFE ha dit...

m'ha dit pepe qe vol eixir el dissabte de vesprada, com ell no te internet qui vulga eixir qeu li pegue un toc.

Jo estare un findes sense eixir pero supose qeu com sempre hi haura eixideta i cronica, no??

El diumenge si eixiu toca portar xubasqeuro per el qeu vec.

JOANFE ha dit...

algu de vosaltres aneu el dia 6 al gegant de pedra siga caminat o corrent??

demóstenes ha dit...

Jo em refereia a dissabte pel matí, per la vesprada estaré de boda.

GERMAN ha dit...

JO ESTA NIT SOPAETA MALEITA, I SI ISC SERA DEMA PER LA VESPRA.

EL DIUMENGE NO CONTEU AMB MI TAMPOC

JOANFE JO EL DIA 6 SI QUE VAIG AL GEGANT DE PEDRA, CAMINANT CLAR

NO S,ANIMA NINGU O K???

AU CACAUS BON FIDE

paco ha dit...

joanfe,jo si que faig el gegant caminant.

PACO ha dit...

Els que fan el gegant de pedra , sols es pot inscriures i fer el pagament amb targeta??? Joanfe si veus a Pep llença preguntali perfa
dewwwww

paco ha dit...

dema hem quedat jose la font i jo a les 8 al prado,per si algu vol vindre.