diumenge, 13 de novembre del 2011

Diumenge per Segaria




Hola Xics!!! be avui estava el tema raro raro tots amb compromisos i tal i tal i al final quedarem Pons i jo, quedarem en  Beniarbeig a les 8:15 pero de cami he trobat a Miguel Parra que anava sol i sen  ha vingunt en nosaltres. La idea meua era fer les antenes de Segaria ja que vaig vorer el cami fent el Gegant de Pedra i tenia "antojo" aixi que cap ahi ixirem i ja saben , com esta planet..... ale a pujar!!! jejeje el movil marcava en Sanet 87 m i en les antenes 447 , ñas casi res en 5 km!! jo per la meua  part content perque he pujat  sense posar peu a terra!!! jejeje de aci em baixat i em fet una sendeta , que es part del Gegant molt xula pero que no te ixida amb lo que em tornat arrere i Miguel ens ha ensenyat una senda  molt guapa que ix a Montepego , aci Pons ens a deixat ja que no tenia mes temps i em seguit Miguel i jo , baixada fins el carril bici i direccio a Pego , de aci em pujat Pilarets i em fet la baixa de la Font del Mortit i ja per camins a casa. Be al fi molt bona ruteta , ha mi m´agradat molt ,  tornare.... llastima que feia mal dia perque  les vistes son espectacularsssss( mireu la ultima foto com es veu Benimeli)
Paseu bona setmana.

23 comentaris:

PONS ha dit...

Paco, cada dia estás mes fort, animat i vineten a La Nucia que disfrutarás. Jorge tinc el maillot net i perfumat perque cuant vulgues pases a probartelo. Germán, fes la inscripció com a que no tens chip.
Em deixe a algú?
Tinc les cames cuites del pasejet del disapte i per a colofo pujadeta a les antenes el diumenge.

vicent ha dit...

dissabte no vas ser passeget, va ser passejot. Hem tremolaven fins i tot les pestanyes del ulls, vaig pasar un dissabte de vesprada de perros, perros perros.

JOANFE ha dit...

Ja vec que ho pasareu de lujoo!!Menos mal que esta Paco per fer la cronica, i poc a poc va agafant forma.

Jo ja esta be de correr que tinc la bici plena de pols, este finde que ve tocaa i hem recordeu com es pedalejaba que no m'enrrecorde, val?
Pons ves pensant en temps on anem el diumenge..

GERMAN ha dit...

PONS, JA ESTIC INSCRIT A LA NUCIA

PER AL DIUMENGE PROPOSE LA DE TOT VALL DEL POP

JA ANEU COMENTANT

PACO ha dit...

Nooo Pons a La Nucia no que estic per aixo encara!!! va estar be la ruta xula xula , de les meues!!!
Joanfe el cronista suplent va agarrante cami! jejeje

PONS ha dit...

Quina ruta es eixa de la de tot vall del pop?

JOANFE ha dit...

per mi perfecte German, aniriem en cotxe fins castells no??
a vore si ix una eixideta bona.

PONS ha dit...

He entrar en la página web de la cursa de Castells i el recorregut l'han modificat a una sola volta allargant el circuit cosa que trobe que millora la carrera ja que era molt dura per ferla a dos voltes. Els he demanat per mail el track de la part nova. Si no la tenim per el cap de setmana tinc el track de la part vella i la nova trobe que podria guiarme sobre el plànol.

JOANFE ha dit...

Pues anem alli. Qui ve?

PONS ha dit...

Ja tinc el track, soc un crak.
Segurament jo podre anar.

Splu ha dit...

Pons, et ve bé que passe per ta casa el divendres cap a les 7 de la vesprada? Em prove el maillot, val.

TONI46 ha dit...

entonces el diumenge anem a castells?

PONS ha dit...

Jorge pasa a partir de les 7,15. Toni si el temps eu permet este diumenge anem a Castells. Confirmats crec que som German, Joanfe i jo a faLTA de confirmar la teua asistencia i la de algú mes. Esta vesprada portaré el maillot.

paco ha dit...

hola xics, no conteu amb mi per la vall dl pop. Si no plou vull anar a fer el collao d laguar i ixir a benigembla per el pla d petracos. Ja xarrem!

JOANFE ha dit...

Dona aigua ara vorem si hi ha sort, Jose Luis tb ve el diumenge, a quin hora quedem? els demes que? German, Ximo etc... (si no plou)veniu uuu queee??? jeje

jose la font ha dit...

ja stic inscrit a La Nucia.
Ste cap d setmana ixire x la font, si el tiempo lo permite.

PONS ha dit...

Jo trobe que sería bon hora quedar a les 7,30 a la seu central, pero antes concreteú qui ve per el tema de cotxes

demóstenes ha dit...

Finalment jo també aniré a l'eixida del diumenge, si el temps acompanya i no passa res.

jose la font ha dit...

dema si el temps acompanya, ix algu???

GERMAN ha dit...

JO SI QUE VAIG, SI EL TEMPS ENS DEIXA
JA CONCRETEM DEMA

AU CACAUS

GERMAN ha dit...

BONICOS NO CONTEU AMB MI PER A DEMA OK, A LA PROXIMA,

ENS VEGEM A PASAR-HO BE DEMA

AU CACAUS

TONI46 ha dit...

AL FINAL, DEMA SI NO PLOU AL 7.30?

demostenes ha dit...

Ens vegem d'ací mitja hora, no?