dilluns, 21 de novembre del 2011

RUTA PER CASTELLS





















Pues 4 erem els que enfilaren els cotxes cap a castells, a fer la ruta del la marxa del dia 6 de decembre, i va ser pujar dalt de la bici i amuuuntt i amunt ja sobraba tota la roba, i no arribavem mai dalt, pendents fortes i cap amunt, aixo si vistres precioses, es veia el pantano de guadalest, aitana al fons, en arribar a un dels cims decidirem parar a menjar algo baix de un castellet, la veritat paisatges dels mes bonics que hem fet en bici, desde ahi un parells de rampes imposibles i cap avall per pista divertida y despres una senda xulisimaa on disfrutarem molt, ja era molt dura la primera part pero valia la pena pero la segon ens van encarar cap amunt altravegada amb pendents llargues i dures per baixar per cami d'asfalt, eixa ultima part sobraba, pero be jo vaig matar el gusanillo de bici que feia molt que no la tocaba, es una ruta molt dura que vam aguantar com campions, destacar el bon moment de forma de Pons esta molt fort el mamonazoo anavem de cul darrere d'ell.


Ruta molt dura pero amb bona companyia.


per cert algu sap que es la la construccio de la ultima foto?? en ho vam trobar a mig trialera.

28 comentaris:

demóstenes ha dit...

A mi em va costar moltíssim, al final de la ruta a les últimes pujades les cames ja no em responien, em feien massa mal. Feia temps que no em costava tant una eixida. No obstant hui de moment no tinc agujetes ni res, demà ja vorem si ixen...

PONS ha dit...

Jajjaaj, bona forma diú, si no arriba ser per el mig sandwich que en vas donar no haguera acabat la ruta. Molt dura pero preciosa, sobre tot la primera part. He enviat un mail a l'organització diguent que a veure si canvien la segona part ja que deslluix molt acabar una marxa tan bonica d'eixa manera.

PACO ha dit...

ja vec que ho pasareu de pm!!!! jo vaig ixir a fer font del gel i antenes darrere la por de la plutja va i ix el sol!!! jajaja be xics les vistes que ixen tenen que ser de pm en directe. Joanfe no es una nevera de gel de les de antes??????? per eixa zona hi han algunes

garrotipadur ha dit...

hola gent! vaja rutón i promet eixa marxa perquè la zona del castellet i la serrella en general és de lo milloret de la comarca.

vicent ha dit...

esteu fets uns fletxes.
la foto és una nevera d'abans però li faltes els arcs de dalt que pel temps abran caigut.
toni d'on has tret la roba eixa que portaves?
te l'has comprat o li las furtada al teu primo?
ja era hora que el veguerem de llarg, que ara ve el fret.

TONI46 ha dit...

pues no va la jaqueta eixa mes ni poc, jejejeje
era nandrolona per la ruta, que falta fea de lo dura que es pero xula llevat del final.

jose la font ha dit...

ei, tindrem que anar parlant sobre el diumenge que be, com ens organitzem, en quins cotxes anem?? a quin hora eixim?? som molts?? a quin hora hi ha que estar alli??

ale, bona cosa de preguntetes....

JOANFE ha dit...

ieeee!!!! esteu viuuuu????? açoo esta apagaaat!!

el diumenge tenim mantecao aixi que toca anar i pasar-ho be.
cotxes: com soc la cenicienta jo anire sol. pero vaig on quedeu i ens anem tots junts.
hora: La eixida es a les 10 un parell de hores abans deuriem eixir de ondara com a minim, que trobeu?

vaa que ja no plou podeu eixir del caau

PONS ha dit...

Les 8 sería una bon hora per quedar en la seú central. He agafat algo de grip i estic baldat a veure si tinc temps de recuperarme d'aixi al diumenge.

GERMAN ha dit...

OK A LES 8 EM PAREIX BE. DEMA IX ALGU PEL MATI O ESTEU TOTS AL CAU ENCARA

DEWWWWWWWWW

TONI46 ha dit...

EIXA ES LA MARXA AL PODER!!
ANEM A CREMAR LA MONTANYA, JEJJEJE

jose la font ha dit...

per mi perfecte a les 8. German, a vorer si meu arregle i tb puc ixir dema

vicent ha dit...

sort per al diumnege al bikers de eixa es la marxa

TONI46 ha dit...

YEEEE NEVERETA!!!
PASSATEU BE TU TAMBE, BONICO DE LA IAIAAAAA.
JEJEJEJE

Splu ha dit...

Jo no podré anar al final a la marxa. A voer si no hi ha res q coincidisca a la de Castells i m'apunte. Sort!!!!

demóstenes ha dit...

Xee, passeu bé en la Nucia i deixeu el pavelló de Eixaeslamarxabtt ben alt.

paco ha dit...

xeeee pasevo be i disfruteu molt,ja contareu! Jo si vaig be d temps vull fer el collao d laguar esta setmana k no dona aigua. Ja xarrem i deixeu el llisto ben alt!

Anònim ha dit...

yyeeee que tremole la nucia, que anem cap alla!!!!!!!!!!!!!!!!

TONI46 ha dit...

ESTIC CUIT:

VULLC UNES CAMES NOVES.

CASI NO PUC NI ESCRIURE, STOP.

TONI46 ha dit...

VA ESTAR MOLT, MOLT BE. MOLT DE NIVELL I BONISSIMA ORGANITZACIO, DURA I DIVERTIDA, ELS ULTIMS KM NO PASSAVEN, NO. UNA GRAN EXPERIENCIA PER A TOTS.
LLASTIMA QUE LA RESTA NO VA PODER VINDRE PER DEIXAR EL PABELLO MES ALT.
A L'ALTRA SERA.

GERMAN ha dit...

VA ESTAR DE CATEGORIA LA MARXA, JOSE I JO AL NOSTRE RITMET SENSE PATIR I DISFRUTANT,

JA ESTA LA CLASSIFICACIO EN CHIPLEVANTE.COM

JOANFE ha dit...

jo estic cruxit uff, la edad no perdona i recuperarse de un bac no es igual en 20 añets que ara, pero be estem vius.. per el demes va estar molt canyeraa i ho vam pasar be, a veure si penjen fotos i aixi faig la cronica, m'alegre que ho pasareu be german i Jose van tindre cap i van anar a disfrutar que aixo es lo millor, Pons molt be per vindre d un costipat i destacar el carreron de Toni que sense coneixer el circuit va fer un temps acollonant.. enhorabona a tots.. per cert a veure si tenim mes seguideta i anem eixit mes tots junts.

vicent ha dit...

enhorabona a tots els bikers de eixa es la marxa pel carreron fet el diumnege, destacar al abrasit de toni!!!!jajajajajaja

TONI46 ha dit...

YEEEEE NEVERETAAAAA, LA INTENCIO ERA SEGUIR A JUANFE DESDE L'EIXIDA, PERO COM ESTA IMPARABLE EL VAIG AGUANTAR 100 METRES I EL VAIG DEIXAR ANAR " QUE AIXINA NO AVAVA A ACABAR" I POC A POC FINS L'ARRIBADA. DESTACAR A JUANFE COM L'HOME REFERENCIA DEL NOSTRE GRUP BTT. I PER L'ALTRA, INDISTINTAMENT PER ELS MOTIUS, TOTS EL QUE NO VAN PODER ANAR, DESITGEM QUE HO PUGUEM FER,PQ SOM UN GRAN GRUP HUMA I HO MEREIXEM.

GRACIES BONICOS.

PONS ha dit...

Encara en van ganxo les cames, estic baldat pero content en general, la nucia no defrauda mai.

paco ha dit...

enhorabona a tots per el resultat ! De segur o pasareu de lujo! Llastima el bac d joanfe que si no alguns llocs mes averen guanyat. Un abraç a tots i enhorabona!

jose la font ha dit...

Yeeeeeeeeeeeeee, va estar genial!!!! Meu vaig pasar en grande, German i jo xano xano....
Si Toni, els ultims Km van ser durets (entre el fag i els riuets), pero molt be. Tinc les cames prou be pero el muscle el tinc tocar de la voltereta que vaig pegar en la bici, jejeje...

demóstenes ha dit...

Enhorabona a tots els que haveu participat i especialment als dos que han fet un temps d'infarto. Esteu fets uns cracks!!!
A vore si este cap de setmana podem quedar prou que últimament les eixides són de grup reduits.