dilluns, 28 de novembre del 2011

XII MARXA DE LA NUCIA













Pues cap alla que ens anavem 5 loquets de la BTT a fer la famosa marxa de la Nucia, aquest any cambiava el lloc de eixida i ens vam presentar aquell poliesportiu petat de bicis i gent, un ambientazoo bonisim, vam pillar dorsal i en aaribar a cambiarme ........... Ostiaaaa!!! m'ha deixat el casco!!!! tela saps!! ara a vore si trobem uno... i la organització un 10 la veritat, me van deixar uno nou de trinca i tot que tenien alli, ja me veia jo anatmen cap a casa en el rabo baix de les cames pero be vam eixir i como no.. cara amunt a cara de perro en gelat uff aixo del anar en gelat a mi me mata pero poc a poc es van calfar les cametes i vam comensar a pujar be recuperant posicions, i despres ja tocaba baixar i ahi la Nucia es una pasada trialeres tobogants sendetes rapides vamos una pasada, hi havia un canvi de trazada que no habien fet mai molt xula i divertida, (hi ha que tornar que eixe dia no ho pots saborejar be) i ja en un tram que he fet sempre que hem pujat molt empinat se va notar la falta de bici de estos ultims mesos i en un escalo roda de davant bloquejada i el menda volant fins caure damunt de les pedres i la bici per damunt, dos raspades i dolor pero el cos esta calent i quedaba prou per davant aixi que dalt la bici i acabar com siga, poc a poc vaig anar agafant seguritat i la vaig acabar amb un temps qeu crec ha estat molt digne, aixi que dolorit pero content.... El que va donar la sorpresa va ser Toni fent un temps de escandol i una posicio brutal per ni siquiera coneixer el circuit, Pons despres de vindre de un proces gripal i lo dura que es la prova va fer molt bon temps tb, i despres estaven German i Jose qeu son els qeu verdaderament ho van pasar d'allo mes be anant a la marxeta i sense agobios i per el que van dir despres van disfrutar moltisim, aixi que un 10 per tots els participants de Eixaeslamarxa, el any que ve a veure si ens animem a fer mes marxes ja que es fa el circuit de la marina btt.







he trobat algunes fotos supose aniran penjant mes












VIDEO 1







video 2


18 comentaris:

TONI46 ha dit...

EIXA ES LA MARXA, MOLT XULO.
DE ON ESTRET LES FOTOS JUANFE?. UNA QUE EM BAIXE A PEU, PQ ESTAVA CUIT, VA I EM FA UNA FOTO, I LI HO VAIG DIR, "ARA EM FAS LA FOTO QUE HE BAIXAT DE LA BICI, HOME..... CAGUEN TOT, QUE DESPRES VICENT ES CLAVARA AMB MI" JEJEJEJE.
VAM ESTAR TOTS DE 10.

vicent ha dit...

toni no habies dit res que vas baixar de la bici, quina pillà que t'han pegat jajajajaja, una baixaeta de mariquita i baixes de la bici, quina nenaza jajajajaja
jose on t'has comprat eixa bici? és la indomable pepe sebero?
joanfe, ja no sóc l'únic que es deixa el casc a casa jajajaja, però a tu t'en donen un nou, segur que li vas plorar al de l'organització jajajajaja

paco ha dit...

anit veient les fotos vaig trobar 2 cosetes rares,el casco d joanfe i la bici d jose, ara ja se el perque! Enhorabona a tots i un 10! Ve un finde bo i amb bon temps per fer algo

GERMAN ha dit...

VAM KEDAR DE CATEGORIA,

JA T, HAN PILLAT TONI JEJEJ. HI HAN FOTOS EN EL FACE DE CLUB CICLISTA LA NUCIA,

NO M,HA PARAT A MIRAR-HO PERO DE SEGUR QUE IXIM EN ALGUNA

DEWWWWWWWW

JOANFE ha dit...

JAJAJAJA Vicent que bo eres jaja no et tindries qeu morir mai jajaja

toni es que el el facebook hi ha molta informació per aixo he pillat les fotos supose mes avant estarnan en la pagina principal, he afegit un video que he vist per ahi.

JOANFE ha dit...

german les que he vist en el face estan penjades en el blog.

jose la font ha dit...

Yeee, ja meu pillat, anava de prestao, la bici de pepe te un poderio que no podia controlar, jejejejeje!!!
Seu vam pasar genial, el ultim tram un poc llarg se me va fer, pero un 10.

JOANFE ha dit...

mes fotos i un video on ixim algu de nosaltres

paco ha dit...

el BMC esta en el marriot,anem a per un maillot??? Jajaja

PONS ha dit...

Per este diumenge fem eixideta?
Germán, tu vens a Castells el dimarts? m'han dit que tenies ganes de fer-la.

GERMAN ha dit...

BON DIA A TOTS. ESTE CAP DE SETMANA NO CONTEU AMB MI NI DISSABTE NI DIUMENGE, TOCA IXIR AMB LA JEFA

PER ALS DIES DE FESTA DE LA SETMANA QUE BE SI QUE PODRIEM KEDAR.

PONS NO CONTES AMB MI PER A CASTELLS, TINC GANES DE FER-LA PERO UN DIUMENGE TRANKIL

DEWWWWWWWWWWW

paco ha dit...

diumenge no conteu amb mi que dissabte tenim sopa pero els festius dimats i dijous si algu fa algo si k ixire i si no tmbe! Jejeje

JOANFE ha dit...

jo ara sols podre anar en la flaca fins es cure lo de les xulles perque el rebot per un cami de pedres hem molestaria, pero per l'altra setmana ja podre quedar supose.

Vos vec molt apagats ehh sera el espirit nadalenc jejeje despres voldre u cremar polvorons i voraas jaja

demóstenes ha dit...

Yeee, jo diumenge sí que vull eixir, però tindria que estar en Ondara abans de l2:30, com més abans millor. A quina hora quedem??
Dis-me hora i ens vegem al Prado, Pons.

PONS ha dit...

Si et pareix be a les 8 al Prado i ja mirem on anar.

toni46 ha dit...

jo conforme quede el dissabte anire o no, de moment si a les 8 no estic feu marxa.

demóstenes ha dit...

Vale, a les 8 ens vegem el diumenge al Prado.

demóstenes ha dit...

Yep, acabem de parlar Pons i jo i al final suspenem l'eixida. Ploga o no dos pams de fang pels camins ningú ens els lleva, pedres massa esvaroses i bases d'aigua... ho deixem per un altre dia que les condicions atmosfèriques siguen més propícies (així de pas qui volga fer la de Castells reserva l'energia)