diumenge, 19 de febrer del 2012

Font del Gel - Conillera-Sigili






Xeeeeeee que femmmmm?????  bueno avui estavem els No runners i a les 8 al prado estaven Jose Luis, Ximo , German, Rafa i el seu amic de La Xara que no recorde el nom, que em disculpe...  i Si falta uno!!!!! Joooooo que he tingut  problemes "tecnics" esta nit i a les 8 una crida de telefono de German  a segut el meu despertador!!! ho senc molt xics , mil disculpes per haverme dormit!!! i a les 8:30 ixiem cap la font del gel , al arribar a Fleix , Jose Luis , German , Rafa i el seu amic ha decidit parar a esmortzar i Ximo i jo em continuat, fent la font del gel( amb exploracio de una senda dins de fontilles) la conillera de Murla i com a punt culminant Sigili al reves!!! si al reves!!! començant per dins de Benidoleig i baixant per on sempre pujem i de aci a casa a bon hora.
German i Jose Luis , conteu algo de la vostra tornada.
Ximo pasa la resta de fotos, Joanfe millorat, i a la resta un besito!!
Be xics a pasar bona setmana  , ja xarrem!

http://www.endomondo.com/workouts/tu4LxNaV5LA

23 comentaris:

jose la font ha dit...

ja sabia q t'agradaria la ruta Paco.

PACO ha dit...

Track "gentileza" de Jose La font,
Jejejej tens rao Jose , esta molt be la experiencia del sigili al reves!!!! jejeje

GERMAN ha dit...

DESPRES DE UN BON ESMORZAROT, JOSE LUIS RAFA EL XIC DE LA XARA I JO ENFILAREM CAP A LA FONT DEL GEL I A BAIXAR (ELLS CLAR) COM UNS CONDENATS JO A LA MARXETA. D,AHI EN LLOC DE AGAFAR LA CONILLERA BAIXAREM PER ON PUJAREM CAP A LAGUAR, PER LES TRIALERES QUE DONEN AL RIU. D,AHI PER CAMINALS CAP A ORBA I CAP A ONDARA.BONES RISES I BONA COMPANYIA

PONS ha dit...

Bones rutes xicots. Paco la senda eixa nova que dius si surt per darrere la porta de la foto ja la hem feta uns cuants. Eixa senda que baixa fins Fontilles forma part del circuit del Open que es celebra en Laguar

paco ha dit...

si es eixa senda pons, esta xula!

TONI46 ha dit...

CON QUE VOS VAREU PARTIR, UNS A FARTAR I ALS ALTRES A AVAÇAR. ESTEU FETS UNS ABRASSITS. JEJEJE

TONI46 ha dit...

aço esta mortet. On anem el diumenge? Els adventurers que proposen ruta.

jose la font ha dit...

el disabte x el mati s'anima algu a eixir?

JOANFE ha dit...

jo encara estic KO amb antibiotics a veure si hem cure de una puta vegada de aquesta inlamació de gola i orella, en ganes de ser jo altra vegada... la bici relintxa al trastero ni entre perque hem fa cara de llastima i tot.

paco ha dit...

jo diumenge fare ruta d les meues, res d trialera i prou asfalt, tinc 2 al cap: xillibre d pego i cocoll d benichembla amb la pista d helicopter inclos, algu s'anima? Pons coneixes el cocoll? I la puja a la pista d helicoptes?

paco ha dit...

joanfe, millorat!

PONS ha dit...

Si paco, conec eixca puja. Tinc un track molt xulo i dur que puja primer per la famosa i dura puja de la llacuna de castells que mes endevant empalma amb la puja a la pista de aterratje del cocoll. Despres hi ha un triatlera que baixa fins benigembla pero sempre pots tornar per el mateix puesto. Jo este finde encara no se que fare. Si vols et deixe el GPS amb la ruta carrega.

demóstenes ha dit...

Xeeee, que el cap de setmana ja està ahí!! Diumenge en veiem a les 8 al Prado.
¿Ruta? Voleu que fem tunels rave, Senija, Xaló i terrases? Ja fa un temps que no l'hem fet, o bé marquesa i poble fantasma, o bé intentem creuar els serillars que la tentativa anterior fa mesos ens va ploure i no la vam acabar... Jo deixe idees ahí però espere que algú opine i sàpiga fer de guia.

vicent ha dit...

paco, la pujà eixa m'han comentat que és superxunga de collons.

paco ha dit...

gracies pons i vicent, vist la duresa d la puja al cocoll ho dixare per un altra volta,pero anire... Ximo, tunels fa 2 setmanes els ferem pero si vols k fem serrillars x mi be.

demóstenes ha dit...

Ok, doncs Serrillars. Algú recorda com anavem? Em sembla que passavem pels tunels cap a Benissa i d'allí pujaetes cabrones fins al cim, on ja aplegavem al caminet (en part empujing bike) i d'ahí a seguir-lo a vore a on ens porta. Més o menys eixa era la idea, falta que ho trobem.
Vicent, German, Toni,........ Qui ix??

jose la font ha dit...

jo tb ix el diumenge. Per a dema no s'apunta ningu?

paco ha dit...

ximo jo se anar,tot baix control...

TONI46 ha dit...

JO M'APUNTE PER AL DIUMENGE. QUI MES?

paco ha dit...

ruta diumenge: tunel-serrellars-heavy ruta triple modalitat : rodaora,senderista i trialera aixi tots tenim algo d gustet. Components: ximo,jose,toni i jo algu mes??

JOAQUIN ha dit...

HOLA GENTE COMO ESTAIS,QUE QUERIAIS HACER LA LLACUNA Y PISTA AVIONES FORESTAL(OS ECHAIS ATRAS???????)JEJE,PACO ESA SUBIDA ES MUY MUY DURA!!!ESA ZONA ES EL ENTRENO PARA RUTAS TIPO PEDALS DE FOC,PERO EN VEZ DE SUBIR A LA PISTA FORESTAL TIRA PARA MORRO BLAU(FONT DELS TEIXOS)Y TE BAJAS AL PANTANO DE GUALDALEST,LE DAS LA VUELTA Y SUBES DE NUEVO.SON UNOS 70 KM Y 2000 POSITIVO

JOANFE ha dit...

com anat el dia??? avui ha fet un dia espectacular i jo en casa avorrit que una ostra, que ganes tinc de poder tornar a eixir...
ja contareuuu

paco ha dit...

a la nit fare la cronica que ahir no vaig poder