dimarts, 14 de febrer del 2012

RUTA DE LES 5 TRIALERES O RUTA JIJI JAJA

Pues feia un fred qeu pelaba pero cap alla ens vam anar la colla de insurrectos, Pons, Ximo, Toni, Jose Luis, Vicent i jo, portavem no se molts guants calsetins termiques etc.. pero feia un fred de cuidao, pero prompte i poc a poc vam entraqr en calor quan ens vam posar el port d'Ebo davant, pero xano xao a ritmet i xarrant quan ens vam adonar ja estavem dalt, i despres a baixar al poble fet les trialeres que baixen al riu d'Ebo, divertides i tecniques on Jose i Ximo anaven com una bala i jo no els podia seguir (tant de triatlo ha fet molt de mal a la poca tecnica qe tenia jeje) pero aixo si disfrutant, en arribar baix feia -6 graus segons marcador de Pons, el riu anava cais conjelat, i nosaltres tb aixi que vam enviar el Bar Rita a mamar i ens vam clavar en un Bar d'Ebo i en la escusa del fred... ens vam papar dos botelles de vinacho del terreno i despres era tot una rialla jajaja, eixirem del Bar cara amunt pero en el cos calentet, i va arribar l'hora de baixar i el gps de Pons en va portar per altres trialeres que no coneixiem tecniques i xules que ens portaven a Benirrama i de ahi vam enllasar en altres que ja ferem altra vegada, pero aixo si tot el rato vinga la risa, com sempre no va donar temps a fer-nos la cervessa pero que nos quiten lo bailao, vam esmotzar com a campions i ho vam pasar d'allo mes be, Ruta xulisima i com sempre lo millor la companyia.
La noticia va ser qeu per primera vegada no ens vam pedre en el GPS de Pons, pareix ser qeu despres de 3 anys ja sap com fuinciona jeje.



23 comentaris:

vicent ha dit...

encara estic gelat del diumenge, no hem recupere!!!!!
Menys mal que vam parar a esmorzar al bar ebo, encara tinc resaca del vi peleon que ens vam beure, però eixò sí, no va quedar ni gota de les 2 botelles de vi i la litrona.
Per eixò després era tot una alegria, jijiji, jajaja, jujuju, sou de puta mare, sou els millors, jijiji, jajajaja.
Eixes risetes no eren dels acudits de ximo.jajaja

TONI46 ha dit...

QUE BE HO VAM PASSAR, VA SER LO MILLOR. DEL FRET NO CAL NI PARLAR, (ES QUE NO ES PODIA), JEJEJEJE, JIJIJIJI

paco ha dit...

xee ja vec que ho pasareu be! Jajaja. Bona cronica! jo encara vaig arribar a hora per fer helicoptero i la sella. Bo xics!

demóstenes ha dit...

Xee, quin fred que feia. Este cap de setmana que ve les previsions meteorològiques són millors. No farà falta que portem els esquis una altra vegada.

PONS ha dit...

Desde luego va ser la eixida amb mes fred que he pasat mai dalt la bici. Menys mal que el vinet peleón i les rises ens van calfar el cos.

GERMAN ha dit...

A -7 GRAUS JA QUE TINDRE COLLONS,

DEGEREU IXIR CONTENTES DESPRES DE L,ALMORZA ; TENIU UNES POSTURETES EN LES FOTOS

JEJE

JOANFE ha dit...

Va ser de les millors eixidetes, ho vam pasar de lujo...
De les que fan afició.

Y la conversa que tenia Vicent en el burro?? jejeje es bona la foto jaja

GERMAN ha dit...

ESTE FINDE IX ALGU?

LA SETMANA DEL 26 M,EN VAIG A FER LA TRAVESSIA DE CAMINATNT CORRENT DE XABIA


ALGU S,APUNTA??

vicent ha dit...

german, tu molt de dir que si que vas, després t'acollones, no vaig, no puc.....
a més a més, anem a vore't a denia correr i tampoc.
dis-nos el teu calendari de competis per anar a vore't, que ja tenim ganes!!!!jajajajajajaja

vicent ha dit...

la conversa amb el burro, era que estava fent-li el test d'inteligència jajajaja

jose la font ha dit...

vicent, com vas quedar en el burro? Jejeje

Che quina ruteta mes xula.
German, com sta aixo de Xabia? Jo si que isc este diumenge, aon anem?

GERMAN ha dit...

VICENT BONICO QUE NO VAIG DE COMPETICIO, VAIG A FER LA CURSA DE CAMINANTS,

JOSE, ES UNA CURSA DE 13 KM PER ALS CAMINANTS I 16 KM PER A CORREDORS.

SI VOLS INSCRIURET HI HA MENS INFORMACIO A CONXIP.COM

TONI46 ha dit...

OOOOOIIIIIIIOOOOOOOOOIIIIIIIII,
TEST D'INTELIGENCIA, JEJEJEJEJE

PACO ha dit...

Xeeee.... gent per el com esta el tema? com alguns aneu a correr , qui esta disponible??? Jose Luis i jo ja estem apuntats , algu messss????

jose la font ha dit...

jo si que vuic ixir pero men tinc que tornar avans. Cap aon voleu q anem?

PONS ha dit...

Este finde no compteu amb mi, ja que aniré a entrenar amb els del triesport. Paseuvo be.

demóstenes ha dit...

Jo tinc dinar familiar, si no fem una ruta massa llarga (¿a les 12:30 a casa?) sí que vaig.

paco ha dit...

ximo, 12.30 a casa ok. ruta??

jose la font ha dit...

en un principi jo tb ix, pero tinc q star pronter en casa (10:30). Trieu ruta i jo cuan vega l'hora pegue mitja volta

paco ha dit...

ximo,jose no conteu amb mi dema que tinc a la dona i a la xiqueta maraltes. Si ixira ho faria mes tard. Ja parlem!

demóstenes ha dit...

Yeee, Qui ix demà???

paco ha dit...

jo al final si ximo. 8 al prado

demóstenes ha dit...

Ok, 8 al prado