diumenge, 5 de febrer del 2012

Tunels Gata-Senija versio 22.1



Pues si xics , avui tocava fer la fer la nostra ruta rutera per excelencia, la famosa i molt rodaora ruta dels tunels de l´autopista . A les 8 estavem al prado Pons , Jose La Font ( despres de moltes setmanes sense contar amb ell) i jo , pareixiem sebes de lo abrigats que anavem!! , tampoc feia el fred de dies pasats . Xarraeta amb Carles i Aparici que anaven amb la flaca i de cami a fer la ruta de rutes. A mi m´ agrada molt ja que no te trialeres tecniques i te molt de cami i senda bona .  El conta km de Pons marcava -2 per el terme de Gata pero es podia portar, els charcos estaven congelats pero xano xano avant!!! no vaig a contar res mes de la ruta ja que tots la sabem ben rebe, bueno alguna exploracion que altra em fet pero res fora de lo normal. Lo milllor com sempre la companyia i un bon rato de bici amb els amics. Ale reis a pasar bona setmana!!!

26 comentaris:

PONS ha dit...

Bona crònica Paco, i bona ruteta. Eren pocs pero bons

JOANFE ha dit...

bona cronica paco!! jo la setmana que ve no falle, ara qeu tinc la bici arreglada, aneu pensant on voleu que anem....... jeje

jose la font ha dit...

la ruta ha stat molt be per a llevarli la pols a la bici despres de tant de temps penja, la companyia molt grata excepte el -2 graus que feia a primera hora

TONI46 ha dit...

ENREVENATS EM PASSAT EL FINDE. ENCARA NO EM SENC LES MANS NI ELS PEUS HUI DILLUNS.
EL DIUMENGE Q VE QUINA RUTA FAREM.

vicent ha dit...

quin fret!!!!, eixe conta km de pons marca malament!!!!
quan fa fret les rutes deurien de quedar anulades.

PONS ha dit...

Vicent, tu deuries estar acostumbrat al fret, ja que estas seguit en la nevera...jaja

vicent ha dit...

ja estic eixint de la nevera poc a poc, que els canvis de temperatura no son molt bons.
el diumnege que ve, voleu que fem antenes de pego?
Paco, eixes antenes si que son xules.Així podràs fer la trilogia de les antenes, jajaja

GERMAN ha dit...

BONA RUTA EL DIUMENGE ENCARA K FRET DE COLLONS NO??

JO ESTE DIUMENGE SI K ISC

ANTENES DE PEGO?? OK VICENT PER MI SI

DEWWW

PONS ha dit...

Podriem fer una versió mes light de les antenes, crec que en vaig descargar una ruta de les triatles de les antenes en la cual ens evitem el tram de pateo que van fer amb Joaquín Lapierre. Aixó si, tindrem que anar amb cotxe a Pego perque si no sens fara tardisim.

paco ha dit...

jejeje si al final aneu a la meua! Tots a les antenes ale! Jajaja a mi en falten eixes per completar el bucle,segaria,coll d rates i poble nou, en falta el xillibre d pego i ja tindria la cuatrilogia! Com be diu vicent estes son mes guapes!

paco ha dit...

xics en sap molt de mal pero no podre anar a pego diumenge, tinc que acompanyar als meu pares a benidorm. Ja atacare les antenes jo en solitari! Xa que llastima!

JOANFE ha dit...

qui va el diumenge? Pons, Vicent, Toni, jo i qui mes??
Jo no pense arribar tant tad a casa i la ruta que digueu es llargueta ehh..

demóstenes ha dit...

Jo m'apunte, esta vesprada vull anar a donar sang si el diumenge em desmaye arreplegeu-me :-P

JOANFE ha dit...

Jose el dissabte vaig a correr al teu poble, t'animes?

PONS ha dit...

Per no fer tant llarga la ruta podriem cambiar l'esmorsar del bar d'Ebo per un bon esmorsaret al bar rita. Joanfe no treballes tant i pega-li una miraeta al track que et vaig pasar fa unes semanes a veure que et pareix.

jose la font ha dit...

ste cap d setmana depen del temps ixire, tinc en l'aire anar el find a la font. Joanfe, vas a correr a la font de la figuera?

TONI46 ha dit...

MAREEEEE, SI NO CAMBIA D'AÇI EL DIUMENGE, TE QUE FER UN FRETORRO BON MATI IMPRESIONANT, HE ANAT CAP A LA FAENA I MARCAVA -1, AIXINA QUE EL DIUMENGE, AIIII MAREEEE.... A MUERTE!!!!! JEJEJE

PONS ha dit...

Com quedem per el diumenge? A les 8 al prado? Penseú que tenim que anar amb cotxes

vicent ha dit...

podem quedar si voleu un poc abans per carregar les bicis, així que ens podem estalviasr mitja hora i per tant arrivar mitja hora més prompte, a vore, si ens fem una cervesseta de rigor que ja seria hora!!!

PONS ha dit...

Em pareix bona idea Vicent, ja que tenim que anar en cotxes a Pego podriem quedar a les 7,30 i si acabem pronte fer-nos una cervesseta

jose la font ha dit...

este diumenge no conteu amb mi. No vos caseu molt x Pego!!!

vicent ha dit...

a les 7:30 al prado

demóstenes ha dit...

A les 7:30 al Prado estaré també

GERMAN ha dit...

A disfrutar demá. Avore si el diumenge que be ja isc tambe

deww

JOANFE ha dit...

A les 7:30 al puesto

PONS ha dit...

Vicent, tinc al movil trencat i acabe d'arribar ara a casa, si veus el misatge pasa per casa a les 7,15. Si vec que no estas agafe el meu cotxe i vaig al Prado. Fins dema