diumenge, 20 de maig del 2012

Rebaldi-Molins-Poble fantasma


Hola Xics!!! pues si ahi he anat!! a les 8 estavem al Prado la Mondraker i jo , i com sabeu que no en resulta dificil anar sol pues ahi que he anat.( algun component del grup a ixit pero per el seu conter...)
He ixit cami de Xabia per camins del terme a buscar el bosc del Rebaldi , Bosc que esta prop del RTE Carrasco i que tenia ganeta de anar en dos pedalades i vent a favor estava afrontant la pujada a este bosc per les seues sendes  fent cim , fotos i a baixar per pista , curteta pero guapa de aci cami dels molins de Xabia i un altra volta cara amunt!!pujant als molins de aci baixada per el POble Fantasma i per la marineta tipo verano azul  cami de casa pero si!! quedava la surprise del dia!! cuant arribe a la altura dels bomberos cara a casa note que costa molt pedalejar , pero com  portava 60 km dic sera cansera , pero no , roda puntxada ! pare a repararo i lo nunca visto , no podia llevar el tapo de la valvula!!! es veu que el liquid a sellat tambe la valvula i al secase no es podia llevar , a parat  fins i tot un xic i no mem pogunt ningun dels dos aixi es que li cride a la meua dona i com sempre te el telefono de bulto , li cride a mon pare i esta en el bancal , li cride a la meua germana i esta fora aixi es que a pata desde els bomberos fins Ondara!! jajaja ja al carril bici la meua dona a vist la crida i a vingut a portame unes alicates por poder llevar el tapo , botelleta de co2 i a casa . Be xics bona ruta , molt de vent i un rato de senderisme . Ara els triatletes conteu com anat el tema .

Desde aci donar un frot abraç i molts anims a Carles i a Ximo.

Ens veiem.

9 comentaris:

Carles ha dit...

Gracies.

Txema ha dit...

Che que llástima. Sóc Txema de
"La Marina en la mochila", el dissabte vaig eixir a fer "El Rebaldí" sols i el diumenge com no tenía companya me vaig quedar a casa, a l'altra ja sé que quedeu a les 8:00h al Prado. Un saludo.

PONS ha dit...

Eres un crack Paco, tu soletes te vals per pegar-li la volta a la Marina si fera falta.
Un abraç a Carles i Ximo.

JOANFE ha dit...

bona ruta paco...
Un fort abraç i anims a Calos i Ximo

garrotipadur ha dit...

de xavo rutón paco! lo dels mòbils és curiós i després si algú et crida a tú i no contestes la gent patix....però quan és al contrari perquè necessites ajuda tela....
Jo a la fi vaig fer la cursa apuntat d'eixaeslamarxabtt i amb maillot del grup margalló de benissa,jeje.

Bo,a seguir així,adéu

PONS ha dit...

Asto esta mort, que no ix ningú este cap de setmana?. Jo continue amb les meus labors agricoles aixina que este cap de setmana tampoc toba bici.

paco ha dit...

pons que coses dius! Jo ixire com sempre , sol.

garrotipadur ha dit...

paco el divendres hem vaig enrecordar de tú...vaig punxar i no tenia el tapó sellat però no podia omplir la càmera,s'havia sellat la boca.....menys mal que estava prop de boronat.

La toque poc la bici però sempre hem passen cosetes...xD

JOANFE ha dit...

yeee que fem el diumenge??? qui ve???

confirmeu tant si veniu com si no aixi vorem qeu esteu vius!!!

Diumenge a les 7:30 al prado, val??

vaa que açoo esta mooorrt!!!