diumenge, 27 de maig del 2012

Font del Gel- Conillera-Sigili

Pues si , tot un clasic de la contorna.

Jo tenia clar que anava a ixir sol pero un sms de Toni a las 23:30 del dissabte quedant a las 7:30 en fa cambiar la idea.

A les 7:30 estavem al prado Jose Luis, Toni , Rafa i jo a les 7: 45 , coses de la paternitat..  ixim a fer tot un clasic  i poc mes que dir de esta ruta , xarrant xarrant estavem encarant les rampes de laguar , xarraeta a la font del gel i a baixar com a locos, ells clar!! cami de la conillera hem fet una escursio per fontilles buscant una senda pero em tornat enrrere ja que no l´em trobat. ells an baixat per la conillera i jo per asfalt , en la gasolinera de Orba he trobat a Aparici que baixava del coll de rates amb la flaca
 i de fi de festa la nova senda de sigili , cada dia m´agrada mes esta senda! i ja a les 11 amb 50 km a les cames a casa.
No tenim fotos , no em tingut temps ja que anavem a cara de perro!!! jajajaja

Bona setmana a tots!!!

P.D la setmana que ve DESPEDIDA!! buf que gana de festa tinc!!  aixi que la bici , aparca!

32 comentaris:

PONS ha dit...

Eixa ruta te pinta de convertirse amb tot un clasic ja que després de fer la ruta de la font del gel sempre ens quedaven algo curts i amb gana d'alguna cosa mes i ara amb la nova senda del sigili a la cual podem accedir molt mes rapid es queda una ruteta molt completeta.

vicent ha dit...

bikers, vos informe que a novembre naixerà un futur membre mascle del btt eixaeslamarxa. li hauré de fer un maillot i culot. paco encara vens la bici? per al meu fill jajajajajajaja

demóstenes ha dit...

Enhorabona per la pelileta. He guanyat la porra!! No? Pq Marta i el pèndul i Inma deien xiqueta, crec recordar.

PONS ha dit...

Tindrem que organitzar un club infantil per les futures promeses. Vicent tinc els logos de oakley en casa.

jose la font ha dit...

Enhorabona Vicent!!!

Jo estava de comunio i bateig de les meues filles!!!!
I al finde que ve jo tampoc ix per que es el mig any de m,oros i cristians al meu poble i toca pet!!!!

paco ha dit...

vicent enhorabona! I en cuant a lo de la bici no et preocupes que li la guarde perque tenim mondraker pa rato! ;)

JOANFE ha dit...

ruteta clasica jaa!! jeje enhorabona viceent!! xiquets al mon!!

Splu ha dit...

Aleeeee, bona ruta!!! Enhorabona Vicent, ja li has comprat les bolsetes de guaranà, taurina i cafeina!!!! jajajajaa

PONS ha dit...

Encara esteú de despedida que no digueú res? Jo este disapte de vesprada vaig a fer la marxa de Alcalá, algú s'anima? Seria un bon entreno per els que volen anar a Santa Pola, hi ha molta pista i practicament res d'asfalt.

demóstenes ha dit...

Vaja, algú respira. Jo dissabte per la vesprada segurament estaré d'aniversari però el diumenge sí puc eixir, porte un mes sense treure la burreta a passetja... Hauré perdut la "forma" i tot.

JOANFE ha dit...

si pons sobre tot perque santa pola es el dia seguent jeje ho tindriem fresquet jeje.

aquest diumenge es l'ultim a partir de este ja quedem tots el diumenges.

aixi que aneu pensant rutes... Pons prepara la de lliber que tenim que naar a ferla

PONS ha dit...

Vaja, en pensava que era l'altre diumenge lo de Santa Pola. Tinc el track de la marxa de lliber descarregat pero Ricardo en va dir que pasaven per finques privaes tancaes en valles que es van obrir el día de la marxa.

paco ha dit...

jo la forma me la vaig deixar al dorian grey!! Jajaja jo dissabte d vespra si que ixire, diumenge tic de baby cuidador

paco ha dit...

Tot toc hi ha algu per ahi????? Joanfe dona de baixa el blog per falta de moviment...

jose la font ha dit...

dema per la vespra a les 4 em quedat en casa pepe per fer una volteta pepe, german, juan i jo. Algu s'apunta?

vicent ha dit...

jo igual si que vaig, però si no estic a l'hora a ca pepe, no m'espereu.

TONI46 ha dit...

YEEE PONS, COM VAS QUEDAR LA BTT D'ALCALA?

paco ha dit...

Jo tinc lliure avui i dijous, dema no.

GERMAN ha dit...

DEMA SI QUE VAIG TB A LES 16.00

DEWWW

JOANFE ha dit...

Que be vivim alguns mamonazoos. jeje. pons cronica de alcala que estas goos. aneu pensant que fem el diumengee

PONS ha dit...

La crónica es molt curteta. Divendres per la nit es van posar malalts la meua dona i el xiquet aixina que tot el fin de semana tancat a casa fent de ninyera dels dos. Que ascooooooooooooooo....
Aneú preparant algo per este finde que tinc que desquitarme

GERMAN ha dit...

VICENT, QUE BO ERES, JA HE VIST LA FOTO

LA CLAU POSSA AL PANY

AYYYY MEMORIA O CAMESSSSSSSSS

vicent ha dit...

un altra volta que no eixiu amb la bici avciseu pel blog que jo a les 16:00 a ca pap i allí ningú.
sou un tall de cabrons!!!!!

German ha dit...

Ye vicent jo arribe ara. Ixim o has fet marxa?

jose la font ha dit...

Vicent,mea culpa, ho senc. Pero com german volia eixir em pensava q et quidraria

paco ha dit...

Dema de vespra tinc 2 hores per fer una ixideta si algt vol ja sap.

vicent ha dit...

esteu tots perdonats jajajajajaja

paco ha dit...

Joanfe as posat un comentari al anterior post no el vora ningu!! Jajajajaja
jo dissabte timc sopa de faena no conteu amb mi diumenge,ixire mes tard.

jose la font ha dit...

jo isc el diumenge. Q tal riu d gata i toritos? A les 7:30?

GERMAN ha dit...

TINC CURSA EL DISSABTE PER LA NIT EN LA PLATJA DE GANDIA

NO CONTEU AMB MI EL DIUMENGE

A PASSARHO BEEEE

demóstenes ha dit...

Jo sí que isc el diumenge, a les 7:30 al Prado ens vegem.

PONS ha dit...

Jo també isc el diumenge, ens vegem a les 7:30 en el Prado i perdoneú a Joanfe que l'home está major i ja no atina ambs els enllaços.