dilluns, 18 de juny del 2012

CLASSICA + BOCATA

Despres de unes setmanes que entre despedides competicions i poca gana de alguns la bici tenia mes pols que altra cosa, Aixi que avui tocaba posarli mes pols damunt de ella pero pols de la bona, Aixi que alli en el Quartel general erem uns quants per fer Ruteta, com sempre no teniem res aclarit i vam decidir combinar trams classics, per lo que un classic dels classics es la Marquesa, pero aquesta vegada pujada per la senda es a dir a peu bon rato jeje, i despres cap avall com una fona, enllaç per la ruta romantica de Pons cap al riuet de Gata (altre classicon) amb un peralte final que pareixia la autopista A7, jeje i de alli hem plantejat la resta de la ruta, la idea era fer la Heavy i esmotzar a ca corder, i com la fam apretaba vam pujar a cara de perro i vam baixar com un llam i a les 10:30 ens haviem cascat un ruton que te cagas i teniem la cervessa davant, bocadillo rises i molt bon rollo com sempre i tos menys un servidor van fer el remat de una ruta classica "el helicoptero" aixi que es pot dir el que mati va cundir pero be, bona ruta de 42 km esmotzar al Bar i damunt prompte a casa. com sempre lo millor la companyia, dona gust fer muntanya en esta gent xeee!!




32 comentaris:

PONS ha dit...

Bona ruteta la de este diumenge. Després d'esmortzar ens van anar a fer tota la retalia de sendes de Jesus Pobre (algunes feia molt de temps que no pasaven per elles) i per a postre Ximo i jo van pujar a la Sella. Al final mes de 50 km. amb molta senda i poc d'asfalt.
José quin dia et ve be per fer una eixideta noctura? German, tu vens a Jesus Pobre?

vicwent ha dit...

esmorzar? ja està trencant-se el bar rita.
és qué fa calor?
el xiquet de l'herba diu que torneu al bar rita que li caducarà els gels i les barretes

paco ha dit...

Bona ruta!!! La clasica per exelencia! Com aneu a fer helicoptero sense mi????? Jajajaja

jose la font ha dit...

Va estar de cine!!! Pons, jo podria eixir el dijous o a principi de la setmana que be. Tu com eu tens?? algu mes s'apunta a fer una eixideta nocturna??

GERMAN ha dit...

Bona ruteta companyers. Pons, jo esta setmana no puc x la nit,( ni pel dia tampoc), vaig anar ahir a Garrido, que tinc tendinitis al Turmell i al besso de la cursa de Gandia

per al Jesus pobre el 7 de julio tinc boda
Pero per a l,altra setmana si que podiem fer una nocturna

ja dieu

deww

TONI46 ha dit...

MOLT BONA RUTETA COMPANYS, PRONTE FAREU COM ELS GATS, QUE SI VEUEN DE NIT SENSE LLUMS, JEJEJEJE

PONS ha dit...

Pues quedem per la setmana que ve que estara German i farem la noctura, a veure si mentres puc averiguar el track de la marxa per poder anar a ferlo. A recuperarse German.

paco ha dit...

Xeee este migdia he fet helicoptero i m'han pasat 3 trasanlantics per damunt, qui eren?? Una pista,epic29er buf com anaven!!!

TONI46 ha dit...

ESTAVEN CALFANT JA LA MARXA?

vicent ha dit...

pons ací tens la direcció del mantecao http://www.amix.es/aminoacidos-amix/57-recovery-max.html

isotònic recuparador http://www.amix.es/energeticos-amix/83-iso-lyn-recovery.html

PONS ha dit...

Gracietes Vicent, quins gelats mes bons ens farem esta estiu.
Ningú ix el diumenge? jo tinc dinar familiar i d'eixir seria un ratet.

paco ha dit...

Pons jo sempre ixc!!!

paco ha dit...

Jose la font. A les 7.3???? Ale a l'hora del alba jajaja collons k matina!!!

jose la font ha dit...

A la fresqueta, jo no ho fare molt llarg. La setmana pasa ja vam eixir a eixa hora

PONS ha dit...

Va Paco, crònica i fotos que el blog esta mort. A veure en un principi per este dijous volem fer una eixideta noctura, segurament serem German, José la Font i jo. Algú mes s'anima?

paco ha dit...

Pons, no hi ha croniá. Jo vaig pasar mala nit per la nana i li vaig enviar un wasap a jose la font que ixiria mes tard. Vaig ixir a les 10 i vaig fer poble fantasma i a casa. Jose la font va ixir sol tambe. Un desastre vamos..

PONS ha dit...

Esperem que la setmana que ve siga millor. T'apuntes a la noctura?

TONI46 ha dit...

YEEEE BANDIDOSSSSS, QUE VOLEU FER? UNA LUCIERNAGA EL DIJOUS?

paco ha dit...

Pasa mes info de la nocturna,hora,ruta etc etc. A la nocturna d jesus pobre volia anar pero es la soledad i festes a denia aixi que no podre. La meua neboda es dama i la meua filla ix a denia. Kk

jose la font ha dit...

El diumenge stava jo en el prado a les 7:35, en una cara de son (habia dormit 6 hores), no venia ningu (Paco ja m'habia dit que no venia). Aixina que vaig decidir cicloturisme per la marjal de Pego.

A quin hora eixim el dijous? Tinc dentista a les 7

PONS ha dit...

Que vos pareix sobre les 21,30?
Quina ruteta fem? el track de la marxa de Jesus Pobre de moment no l'he pogut arreplegar.

jose la font ha dit...

Aon quedem dema?

GERMAN ha dit...

PER A ESTA NIT NO M,ESPEREU ( PONS I JOSE ), VAIG PROVAR AHIR I EM NOTE MOLESTIES I NO VULL FORÇÁR FINS QUE HO TINGA BE

DEWWW

TONI46 ha dit...

YEEEEEE, CONTEU CRONICA NOCTURNA D'ANIT. COM VAREU QUEDAR?

PONS ha dit...

Pues al final vam anar José La Font, Raul al dels segurs i jo. Vam anar a fer el sigili i la senda nova. Tot molt be llevat de la calor que era insoportable, dalt del sigili sobre les 22,30 h. feïa 35 graus i un aire calentisim. Per este diumenge ix algú?

demóstenes ha dit...

Jo vull eixir el diumenge. Digueu hora i manifesteu-se els que vulgueu eixir.

vicent ha dit...

pons volem fotos de la nocturnaaa!!!!!!, o han eixit totes negres pq era de nit jajajajaja

PONS ha dit...

Están negres i calentetes. Ximo vols que desempolve uns mapes que vaig preparar fa temps d'un parell de variants per anar a Gata per el cementari de Benissa que tenim pendent d'explorar?
Per cert podriem anar mirant dates per fer la nocturna de tots els anys amb sopaeta inclosa que Carles ja deú d'estar ansios.

demóstenes ha dit...

Ok, em sembla bé. 7:30 o 8:00 o un altra hora?
Sí que haurem de parlar de la nocturna + sopar, li diré a Carlos que vaja omplint les rodes i revisant els frenos i suspensions.

PONS ha dit...

Millor a les 7,30 que está fent molta calor. Ens vegem en el prado. Ningú mes s'apunta?

paco ha dit...

Conteu amb mi per diumemge anar a explorar als tunels,mallada verda,serrellars. 7.30 al prado carregats d'aigua i altres sustancies k fara frescoreta...

German ha dit...

Ok dema a les 7,30 al prado. Tambe vindra raul de axa