diumenge, 1 de juliol del 2012

Tunels

Hola Xics , be la ruta de avui recorda a una discoteca dels anys 90 que alguns de aci varem anar algunes voltes... be pero com no estem per discoteques anem a lo que anem...

A les 7:30 estavem al prado Ximo , German , Raul , Jan( amic de pep) , Ferran ( amic de ximo) i jo , Pons a fet bola jejeje despres de uns problemetes tecnics  de Ximo amb la roda ixim a fer tunels de benisa - terrases de la torre i poc mes que comentar , la senda que va desde senija a lliber i la de les terrases pareixen autopistes despres de la marxa a lliber , estan netes i amples!! destacar la puntxada meua a  Senija , la bici nova de Raul , Ghost amr 7500 molt guapa , destacar la bici nova  de Jan , Mondraker tracker RR i a Ferran , amic de Ximo que es un maquina!! porta una Cannondale de 15 any en la que a recorregut tota espanya incluint camino de santiago , etc etc , un maquina el tio!! .

Be bon mati de mtb ruta llarga pero relaja i a les 11 a casa.


Cuant Raul m´envie les fotos les posare.

Ale reissss



28 comentaris:

PONS ha dit...

Senc no haver pogut anar, pero ultimament es aplegar el fin de setmana i algú es posa malalt. Queda pendent l'exploració de les sendes de Benissa. Ximo no t'esperes al diumenge per el matí per veure la presió de les rodes que totes les setmanes fas igual.

Raul ha dit...

Molt bona ruta, si senyor.
Raul.

demóstenes ha dit...

Bona ruta sí senyor. En la meua defensa he de dir que havia buscat en decatlhon válvules, per si havia que cambiar-la, però no en tenien. Havia anat a Aldi per aprofitar una oferta de bomba d'aire a motoret però no els en quedaven, i no vaig voler ompliar-la amb la bomba manual perquè per experiència en eixa roda cada vegada que ho faig en la manual empitjora. Confiava que donant un poc d'aire en la gasolinera abans d'arribar seria suficient però no va servir, després de desmontar la válvula i posar dins una gometa que tenia fora sembla que ja està el problema solventat.

jose la font ha dit...

Bona ruta, si senyor.

Pons, et pase el track de la marxa de jesus pobre, la fem sta setmana?

http://connect.garmin.com/activity/163006359

PONS ha dit...

Gracies Jose, pero ja la tinc descarrega i prepara en el GPS. Le he retallada algo ja que te tant de bucle que per seguirla es algo complexa. He parlat amb Raul i diú de fer-la demá per la vesprada. Et ve be?

jose la font ha dit...

Hui en ve mal per que a les 20:30 tinc una reunio i no se fins a quin hora dura. feu marxa a vorer si ouc anar

GERMAN ha dit...

A MI EN DONA IGUAL HUI KE DEMA. EL QUE VULLGAU

PONS ha dit...

Digaú dia, a mi també em dona igual.

jose la font ha dit...

Dema a les 21:30 rn el prado vos va be?

JOANFE ha dit...

Aeixes hores no hem deixen eixir a mi de casa.. jeje espere qeu ho paseu genial a la marxa nocturna!!

ja contareu com anat!

PONS ha dit...

Per mi be, que opinen els demes?

GERMAN ha dit...

JO A EIXES HORES NO PUC, TINDRIA QUE SER 7,30 COM A MOLT PER A ESTAR SOBRE LES 22.00 A CASA

ESTA VESPRA IXC UN RATO AMB RAUL AXA A LES 19.30 QUI VULLGA IXIR QUE HO DIGA

TONI46 ha dit...

A TOT AIXO, JA ESTEU APUNTATS A LA NOCTURNA?

demóstenes ha dit...

Ja deia jo que passant per lliber el diumenge notava una olor extranya http://www.larazon.es/noticia/197-encuentran-la-mayor-plantacion-ilegal-de-marihuana-de-europa-en-alicante

PONS ha dit...

A mi també en ve be eixir sobre les 19,00 h. José que et pareix?

jose la font ha dit...

Ok, per mi be. Entonces a les 19:00 en el prado?

PONS ha dit...

Val, a les 19,00 h. al Prado. Jo demá fare la inscripció de José Luis i la meua.

jose la font ha dit...

Pons, canviem l'hora d eixida a les 19:30. Raul axa no pot avans.
Per a quedar som pijor que les dones, jajaja

PONS ha dit...

Val, quedem a les 19:30.

PONS ha dit...

José Luis i jo ja estem inscrits.

Raul ha dit...

Ei companys, que al final no vaig a partcipar, anire a vorevos.
Molta sort.

jose la font ha dit...

Jo tb stic inscrit, ja tinc solucionat els problemes dr logistica, pero tinc una torticulis de cavall del vac

demóstenes ha dit...

Yeee el diumenge eixim, no?

PONS ha dit...

De moment en mi no compteu, ja veurem conforme estiga el diumenge fare.

jose la font ha dit...

Jo tampoc, amb el disabt nit ja tinc prou

paco ha dit...

Ximo jo si ixire diumenge

demóstenes ha dit...

Doncs Paco, de moment ens vegem tú i jo a les 7:30 al Prado. Ok?

paco ha dit...

Ok ximo