diumenge, 8 de juliol del 2012

Font del Gel-Conillera-Sigili

Pues si , tot un classic!!

A les 7:30 estavem al prado Ferran, Ximo , Raul i jo i la idea a segut fer esta ruteta , ruta classica que amb la senda nova del Sigili a pres mes força i es un bon bucle. La  setmana pasada en el post anterior vaig dir que la Cannondale de Ferran tenia 15 anys , pues no, te 25 !!! pero ahi esta aguantant com una campeona!!! destacar ja casi al final la rotura del pedal meu i la tornada a casa desde Benidoleig tipo verano azul.

La foto la posare dema , jo estare tres setmanes de vacacions ciclistes , necesite descans( avui no podia amb el Sigili...) y  venen festes i que millor que parar tres semanates i tornar amb força en Agost.

Els que anaren a Jesus Pobre que conten la experiencia.

Ens veiem!!!

4 comentaris:

PONS ha dit...

Bona ruteta Paco i aprofita el descans per agafar forces. Els de Jesus Pobre ens eu van pasar de puta mare. A veure si penjen fotos i cuant tinga un ratet prepare una crònica per penjarla.

jan ha dit...

buena ruta y descansa para estar fuerte

jose la font ha dit...

La marxa va estar molt be, tindrem q anar un dia a buscar algunes de les sendes x aon vam pasar. Pons, cuan tingues la cronica meu diu x a qui pasarli la foto

PONS ha dit...

Pasali la foto a Joanfe, a veure si esta vesprada li pase la resta de fotos i crònica