dijous, 12 de juliol del 2012

I Marxa Nocturna de BTT Jesus Pobre (BY PONS)


El passat dia 7 De Juliol  es celebra en Jesus Pobre la I Marxa Nocturna de BTT dins del circuit de la Marina Alta/Safor.  A la prova ens inscrivim José Luis, José La Font, Jan i un servidor.
A les 21,30 h. és donava l'eixida a la prova amb uns 200 inscrits i amb la incertesa de fer una carrera per la nit ja que no és el mateix eixir de passeig que a cara de gos.  Al poc de començar és van fer un  parell de tapons ja que van posar les primeres sendes molt prompte però a partir d'ací el grup s'estira i ja cada u va poder disfrutar de la prova al seu ritme.
Dir que la gent de Jesus Pobre s'ha currat un circuit d'allò mes entretingut amb un muntó de sendes i molt poc asfalt.  A banda de les sendes per tots coneguts s'han netejat moltes noves i amb una dificultat mitja-baixa que era d'agrair ja que per la nit  tot és fa molt mes complicat i a banda d'un parell de llocs compromesos la resta de sendes és feien a tota velocitat el que unit a la foscor et veïen  anar en tensió en tot moment.
Jo al igual que la resta dels meus companys disfrutarem molt del recorregut i per a finalitzar teniem tiraor de cervessa, coques, meló etc.  dins d'un bon ambient que va fer que ens quedàrem fins les tantes.

















33 comentaris:

JOANFE ha dit...

MOLTA CARA DE SOBRATS VEC JO A LES FOTOS!! m'alegre ho pasareu be, eixa marxa tenia gna de ferla i al final ens vam liar en altres coses.... Este diumenge teniu gana de eixir? jo son festes a Pedreguer pero jo al llit no se estar aixi que si feu ruta jo vaig... algu s'anima?

jan ha dit...

yo trabajo el sabado por la noche asta la madrugada del domingo se gun a ke hora termine me animare salut!!!

vicent ha dit...

molta cara de gato en les fotos, a les competis es va a cara de perro!!!!!
el diumenge tinc ganeta de btt

PONS ha dit...

Comunicar que s'obert un expedient sancionador al Sr. D. José Luis Gil Boluda per no acudir a les competicions amb l'equipació oficial del equip. Este diumenge encara no se com eu tinc. Ja eu comunicaré entre demá i el disapte.

paco ha dit...

De segur ho pasareu be, jo tambe tenia gana d fer eixa marxa pero... Diumenge treballe i els altres 2 son festes aixi que com dia en un anterior post, vacances ciclistes

paco ha dit...

De segur ho pasareu be, jo tambe tenia gana d fer eixa marxa pero... Diumenge treballe i els altres 2 son festes aixi que com dia en un anterior post, vacances ciclistes

paco ha dit...

De segur ho pasareu be, jo tambe tenia gana d fer eixa marxa pero... Diumenge treballe i els altres 2 son festes aixi que com dia en un anterior post, vacances ciclistes

TONI46 ha dit...

PAREXIEU LUCIERNAGUES PER LA MONTANYA, AIII QUINS BANDOLERS.PERO LO IMPORTANT ERA PASASEU BE I ES DEGUERA LOGRAR.

TONI46 ha dit...

PAREXIEU LUCIERNAGUES PER LA MONTANYA, AIII QUINS BANDOLERS.PERO LO IMPORTANT ERA PASASEU BE I ES DEGUERA LOGRAR.

paco ha dit...

Va xíquets que el comentaris estan al 3x2!! Jajaja

JOANFE ha dit...

dema ixim?? a les 7:30 al prado!! ara vorem en festes a pedreguer com ho puc coure jo aço jeje

jan ha dit...

tu no te pierdas ninguna no!! jajajaj

jose la font ha dit...

Dema mo conteu amb mi q men viag al meu poble, paseuo be

TONI46 ha dit...

dema a les 7.30 a la sede social "EL PARDO"

Demostenes ha dit...

No conteu demà amb mi, tinc compromisos

PONS ha dit...

Jo tampoc estaré, eixiré amb la de carretera que tinc que pujar Alpatró.

paco ha dit...

Xeee ENHORABONA a toni que ja ha segut pare de una xiqueta !!! A disfrutar al maxim!! Un abraç ben fort als tres!!

jose la font ha dit...

Enhorabona toni, espere q haja anat el part molt be i que la xiqueta i la mare estiguen be

GERMAN ha dit...

XE TONI ENHORABONA, ESPERE QUE ESTIGUE BE, ARA A DISFRUTAR-LA

SALUT

PONS ha dit...

Enhorabona a Toni i a la senyora, que vaja tot be.

demóstenes ha dit...

Toni enhorabona!!!
Este diumenege eixim o hi ha vacances de bici per festes??

PONS ha dit...

Jo no crec que puga eixir, de totes formes si algú ix que eu diga i veure si puc anar.

paco ha dit...

Jo vacances dos setmanes

TONI46 ha dit...

gracietes a tots per les felicitacions.Estem tanta la xiqueta com la mare i el pare en perfectes condicions i disfrutant d'aço de ser pare, que telaaaaa!!!! PANYAL AMUNT I AVALL, I ARA PAPA I ARA NON, JEJEJE

Splu ha dit...

Yei bikers ja veig q no pareu collons!!!! Bones rutes, massa lunis veig jo xai...jajajajaja.
Ximo, tinc una prregunta x a tu, wueno o per a qui la puga cnt tmb:
hi ha alguna aplicació apple per a poder utilitzar el garmin 305?

O he preguntat a garmin spain i no m'han cnt, a vore tu o algu si sap algo.
Aleeeeee a cara de perrooooooooo!!!!

demóstenes ha dit...

Hui estava a punt d'escriure si quedava algí viu, es veu que la gent ha quedat tocada per festes (9 dies sense comentatis...).
Jorge no entenc molt bé la pregunta supose que quan dius "aplicació apple" et refereixes a aplicació per a iphone però no entenc que vols dir amb utilitzar-lo en el garmin 305. Hi han aplicaciones per a iphone de garmin, gps i eixes coses. Però al garmin 305 no crec que li pugues instal.lar una aplicació, té el seu sistema i punto.
Si el que busques és una aplicació que comunique el iphone amb el garmin 305 no tinc ni idea si la hi ha, tampoc sé per a que serviria ja que les dades del garmin les pases al PC via usb. De totes formes la pregunta seria ¿Té el garmin bluetooth o wifi? Si en té pot ser que es puga comunicar amb l'iphone, si no en té, doncs no.

PONS ha dit...

Aixó es un servici tècnic i lo demes son cuentos. Fem eixideta este diumenge o encara esteú de resaca?

demóstenes ha dit...

Jo estaré de festes a Gata però si eixiu, i aconseguisc alçar-me, sí que m'agradaria eixir.

Se m'ha ocorregut una altra possibilitat a la pregunta de Jorge, que tingues un MAC i vulgues volcar les dades al MAC en compte de a un PC com la majoria de mortals, aleshores deuries baixar un programa per a MAC pense que en http://www8.garmin.com/support/collection.jsp?product=010-00467-00/ tens tot el que et faria falta sí és eixe el cas.

paco ha dit...

Jo si que ixire despres d dos setmanes d vacances ciclistes, vorem com tenim el estat d forma despres d festes... Dema de vespra ixire un rato tambe.

jose la font ha dit...

Al diumenge ixim?? Jo tinc un problemeta, fins a les 8:30 q la meua dona no torna de la faena no puc ixir. Quedem a eixa hora o es masa tard???

paco ha dit...

Jose jo per mi de PM!!!

TONI46 ha dit...

yeee pardals, veig que aneu posant-vos en orbita. El diumenge supose que eixirem, pero a les 8.30 es molt tard, es hora per estar al bar o a casa.

jo m'apunte a les 7.30 al prado,a vorer com ho podem fer.

paco ha dit...

Toni, german,jose i jo ixim a les 8.30 ja k jose no pot antes. Si vols!!