dimarts, 7 d’agost del 2012

Ruta doble i proyecte de ruta llarga

Hola Xics , diumenge estavem repartits en dos grups els "matiners misteriosos pros " i el dormilons no pros.

Els matiners : Toni, Pons, Jose Luis, Rafa i Ricardo,  els pros vamos... , i si en deixe algu que em perdone  pero no tinc la informacio certa, anaren a fer el bucle del Sigili i prontet a casa , bueno a esmortzar i ja no se res mes.

Els dormilons: Jose , Raul , German i jo quedarem a les 8:30 per  problemes horaris de Jose( a mi em va vindrer de pelicula ixir mes tardet..) i anarem a fer cami colonies , trialera , pujar al poble fantasma per la lloma del castanyar i de verano azul a casa per la marineta a vorer dos bikinis.
Destacar a Raul que va punxar dos voltes i va tindrer que cridar al "cotxe escoba" .

Be,,, no hia ha foto.

Se esta "cociendo" una ruta de dos dies per al mes de setembre , seria dissabte i diumenge i la ruta seria : Ondara-castells de castells -Benasau el primer dia , fer nit a benasau i el segon dia Benasau - Confrides- Callosa - Coll de Rates per tarbena i a Ondara, estem oberts a mes idees  o rutes alternatives , com vegeu es molt de asfalt pero la idea es ajuntarmos i pasar-ho be i si algu sap alguna pista per no fer tant de asfalt que ho diga.

De moment interesats  en la ruta  a falta de confirmar fecha: Jose la font, German , Pepe, Raul i jo Crec que Pepe li ho va comentar a Jose Luis i tambe estava interesat aixi que aneu aportant cosetes per vorer si es pot fer realitat.

Al nostre Pepe el operen esta setmana   del dixos bac i ja estara  a punt per fer km.

Anem parlant

49 comentaris:

vicent ha dit...

però la ruta llarga és de btt o de bici de carretera?
ens quedariem en tendes de campanya, hotel rural, de 5 estreles, hostal.....?

JOANFE ha dit...

ehhh aixo no es veritat paco jo he vist alguna foto per el facebook jejeje, lo del viatge sona be ja concreteu que teniu pensat i depenent de la data igual me apunte, queda pendent tb la tradicional nocturna que ho parlaba en Pons i haviem parlat de fer-la el ultim divendres del mes.

PONS ha dit...

Paco si vols puc tirarte una ma en la planificació de la ruta per no fer tant d'asfalt i saps que també podeú disposar del meu gps. En cuant a la nocturna també vam estar parlant de canviar el recorregut i fer poble fantasma per jesus pobre, gata, xàbia sopar en Denia i després anar a fermos algo als xiringuitos de la platja que el tallarina d'estiú está molt apagat.

paco ha dit...

Jajaja ja ma pillat joanfe amb la foto!! Jajaja es que vaig fer la cronica desde el portatil i les fotos les tinc al mobil.
Vicent seria fer nit a una casa rural i amb la mtb.
La nocturna ok eixa fetxa.

GERMAN ha dit...

Toc toc, aço ja va animant-se altra volta

la nocturna per mi ok la fetxa

Carles ha dit...

Hola:

Eixos plans m´agraden.

1- Nocturna per el 31/8 m´apunte.
2- Eixida 2 dies, tambe m´agrada, una altra cosa que es pot fer es anar el trenet cap a Alacant i tornar d´alli cap açi per rutes en un parell de dies. Conec un xic que va fer alguna ruta pareguda.

paco ha dit...

Carles ja sabia jo que anava a agradate!!!jejeje la modificacio d la nocturna de pm!!
Pons ja parlem sobre la ruta doble que tens que indicame una pista que tinc en ment

Carles ha dit...

Mireu esta ruta, crec que es similar a la ruta de la marxa de Villalonga a Elx, pero acabant en Alacant, es podria fer al reves i acabar a Ondara

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2548640

Carles ha dit...

Hi han alguna mes pareguda, seria gran part per vies verdes.

garrotipadur ha dit...

hola gent com ho porteu! molt bona idea això de dos dies per ahí,sona tentador.
No aneu al duatló de santa pola enguany? jo faig bola i estic preparant la botamarges,ara vorem que fem...

PONS ha dit...

Victor jo si que vaig a Santa Pola al igual que els ultims 5 anys. Ves entrenant que la botamarges no es cualsevol cosa. Ja ens contaras.

toni46 ha dit...

dema hi ha eixida btt?

paco ha dit...

Toni sí t'apanya el nostre rollo a les 7.3.al prado

demóstenes ha dit...

Jo demà també isc, a les 7:30 al Prado ens veguem.
Eixida el dia 31 no crec que Vicent i jo puguem, tenim boda el dia 1 per tant supose que el dia d'abans tindrem serenata, per mi millor el dia 24 i si no... doncs "ajo y agua".

demóstenes ha dit...

Jo demà també isc, a les 7:30 al Prado ens veguem.
Eixida el dia 31 no crec que Vicent i jo puguem, tenim boda el dia 1 per tant supose que el dia d'abans tindrem serenata, per mi millor el dia 24 i si no... doncs "ajo y agua".

garrotipadur ha dit...

ah pues ja ens contaràs que tal la 5a edició per part teua.

Si,ho sé,tinc poc de temps per a entrenar i tal volta no ho haja pensat molt bé....però bé ara ja està i a setembre que tindré més temps a entrenar a tope.

Respecte a la ruta per la serrella cap a benassau hi han poques pistes,tot són sendes i prou dificultoses per a mtb,una bona opció seria pujar prop del castellet cap a l'encreuament de camins i baixar cap a guadalest i després agafar camins cap a benassau.
També està l'opció de pujar per parcent i des d'allí agafar el cocoll per tàrbena o anar per la zona de la penya escoda/barranc de les beates/arcs de castells.....

PONS ha dit...

Paco, i la crònica i les fotos del diumenge?

paco ha dit...

Pons tinc el portatil trencat , em va entrar un virus( un que simula ser la policia nacional) i meu va fer tot pols i desde el movil no puc. A part la meua ruta no es per contar... Patetic i desmoralitzat men vaig anar a casa. Avui he anat a les antenes i ma pasat el mateix, no em van les cames.

PONS ha dit...

Aixó es la calor i la resaca de les festes. No et preocupes que ja veuras com poc a poc tornes a agafar la forma.

jan ha dit...

yo me apunto a la ruta dos dias

PONS ha dit...

Aixó esta mort. Este diumenge hem quedat uns cuants a les 7,30 al prado per fer alguna coseta. Paco com tens lo de la eixida de Setembre? I de la noctura ningú diú res?

demóstenes ha dit...

El diumenge conteu amb mi a les 7:30 al Prado, les rodes estan unflades i he netejat i tot la bici!!

paco ha dit...

Pons, va avant pero falta definir fetxa i parlar amb la casa rural pero avant de moment. Diumenge treballe aixi es que podeu anar tranquils... Jejeje

paco ha dit...

Ha tot aixo el estat de forma es lamentable i Pep no esta operat encara amb lo que de moment esta en el aire

paco ha dit...

http://www.callebeig.com/home_esp.htm

JOANFE ha dit...

yeeee esta setmana fem la nocturna uu quee???

Avore i contesteu rapidet que hi ha que organitzar no se espereu a ultima hora....... podeu aquest divendres si o no?

JOANFE ha dit...

ximo i vicent diuen que no poden ... voleu que ho deixem per el divendres 7 de septembre?

vicent ha dit...

per mi no cal que canvieu la data de la nocturna, es fa el dia que vulgau i ja està.

PONS ha dit...

Sobre la nocturna ja he postejat varies vegaes i com sempre ningú diú res fins última hora. A mi em dona igual el dia i el puesto, compteu amb mi.

paco ha dit...

Hola a tots. Jo este any ho tinc mal per la nocturna. Ja no puc agarrar lliure tant facil i treballare tot el dissabte. No patiu per mi ,de veritat. I en cuant a la ruta 2 dies d moment esta parat, m'han aplasat les vacances i no tindre ara en setembre , esta en el aire pues.

PONS ha dit...

Bueno ja que ningú es mulla em mullaré jo. La nocturna será el divendres día 7 de Setembre. La eixida será a les 20:00 desde la sede social en el Pardo i el recorregut será el següent: Primer anirem fins a Gata per camins per seguidament fer el riú de Gata. Després ens desplasarem a Xábia per el camí vell per pujar als molins i desde allí baixar per el poble fantasma fins Denia on Joanfe s'encarregara de reservar el sopar. La tornada a Ondara sera per la via verda previa parada a algún xiringuito de la platja. Confirmeú asistencia per açi o a través de cualsevol membre del club abans del dimecres día 5. Qui no haja confirmat l'asistencia i es presente a la nocturna sopará en el Bar Rita.

German ha dit...

Ok dia 7 conteu amb mi

paco ha dit...

No ok, no conteu amb mi per raons laborals.

jose la font ha dit...

Jo encara no se si podre anar, heu confirme a principi de la setmana q be

JOANFE ha dit...

tinc el cap de adorno el dia 7 jo no puc anar, la meva dona te una sopada de fa temps arreglada i jo me tinc que quedar en la nana, m'ho habia dit pero el que pasa, ni de conya me enrrecordaba...
jo podria anar el seguent divendres pero entenc que per mi no s'ha de cambiar la data, així que aneu jo encomane igual el sopar si hem digueu molts sou.

PONS ha dit...

A veure, de moment tan sols em som 3 confirmats. Joanfe, German i jo. Germán tu pots per cambiar-ho per el dia 14 o seguim amb el día 7? Per mi no hi ha cap problema amb el día 14, lo unic que tindrem que agafar una rebequeta per la nit, jeje

demóstenes ha dit...

Jo puc el dia 7 i també el 14, si el fem este divendres conteu amb mi i si és el següent també.

GERMAN ha dit...

EL DIA 14 X MI OK

PONS ha dit...

Pues entonces el día 14. Confirmats German, Ximo, Joanfe i jo. Ningú mes s'apunta?

Anònim ha dit...

jo m'apunte per a l dia 14

paco ha dit...

Jo estic en el aire, dissabte treballe tot el dia. Aneu organitzant i jo ja confirme.

PONS ha dit...

Si ve Paco ja som 5 i un anònim. Vicent,Toni Morant i Carles Torres falten confirmar pero també es cuasi segur que vinguen.

jose la font ha dit...

Amb mi no conteu per que encara estic treballant tots els disabtes

jose la font ha dit...

Aço esta mort!!! El diumenge que ve volem anar Germán, Raúl i jo a fer una ruta x Villalonga. Em quedat a les 7 en el prado x carregar les bicis i estar a les 8 dalt de la bici. Algu mes s'apunta???

PONS ha dit...

Ojala puga anar pero no puc confirmar fins ultima hora. Este divendres es la noctura. Joanfe has pogut mirar algo per el sopar?

paco ha dit...

Hola xics, a la nocturna no anire,treballe tot el dissabte i a villalonga tampoc, es el aniversari dels meus pares i tinc k estar pronte en casa. Ixire per aci.

TONI46 ha dit...

XICONS, JO NO PODRE ANAR A LA NOCTURNA. JA MEU CONTAREU.

demóstenes ha dit...

Yeee, hi ha algú ahí?? "aummmm" Si hi ha algú que pegue dos colpets a la taula "aaaummmm".
Ja en serio, esta nit hi ha nocturna o no?? i, si hi ha, ¿qui som? ¿On quedem? ¿Hora?

demóstenes ha dit...

Degut al tremendo interés mostrat per tots i la gran disponibilitat que tenim per les nits, finalment l'eixida nocturna serà, si el temps és propici, en una altra ocasió indeterminada, l'any que ve o l'altre o ....