dimarts, 19 d’octubre del 2010

CRONICA DEL FINDE



El dissabte ens va acompanyar Jose Luis i vam pujar a la marquesa i despres el helicoptero, vamos ruta standart de dissapte fins hora de esmotzar bona esmortzadeta i cap a casa.
Diumenge ens va pasar de tot Pons volia fer la ruta amb una rado nomes i Pepe sense casco jeje... ruta molt divertida fins que vam esmortzar despres ens tiren cap a una pujada per pista brutal, llarga i amb molta pendent (en el perfil del track es veu la pared), pero lo pijor va ser una vegada dalt perque esperabem tots una baixada per trialera i va i ens tiren per asfant fins baix, per matar-los, aixi qeu jo vaig decidir no anar, el unic que va es Pons qeu vol ferla ara en dos rodes jeje

18 comentaris:

PONS ha dit...

Xe, si algú s'anima a fer-la que heu diga i aixina no vaig asoles, que la pared eixa que diú Joanfe no es pera tant.
Els carreteros no diuen res?

Carles ha dit...

Hola xicots, el carreteros vam tindrer un diumentge dur, jo no havia fet una eixida mai com eixa, amb tanta montanya, tant de km i tanta hora sentat a la bici; pero estic molt content del C.C. SEGARIA vam arribar tots junts a la meta.

En la meta ens vam fer 2 cervesetes i depres dinar amb molt bona camaderia.

Carles ha dit...

Ara la temporada de bici de carretera es fa mes tranquileta, consistix en ixir els diumentges, pegar una volteta, esmorçar i cap a casa.

Aixina que fare mes montanya, el dissabte, si no falla res eixire amb vosaltres, pero a les 10 tindre que estar a casa, ja que Vicen treballa i em quedara la pitufa. Aixina que en funcio de la idea que porteu anire o no.

Carles ha dit...

Espereu, ara que pense, no li toca treballar, aixina que no tinc horari d´arribar a casa, si puc esmorçar amb vosaltres.

JOANFE ha dit...

Per Pons aixo no es res, de segur queda de puta mare.

Carles els dissabtes ja saps quedem mati mati i esmotzar i a casa, sobre 10:30 estem en casa, aixi que es ruta divertideta y rapideta, Jose va dir que ara endavant volia vindre els dissabtes, este voliem anar a gata per ensenyarli a jose que no la coneix, jo anire molt tranqui que me he apuntat per la vesprada a una carrera a peu.
El diumenge quedem pep, morera i jo i si algu se vol apuntar ja sap... anirem pensant on anem.

ahh enhorabaona als del segaria que la ruta era de cojon de mico.

JOANFE ha dit...

per cert podieu posar alguna foto de la volta a la marina que de segur hi han per internet, si no sabeu me les paseu per correu i jo les puje.

PACO ha dit...

Xeeee ja estava patint jo !!! joanfe no posa la cronica!!! a vore quin diumenge feu una ruteta bona per al panxuts i en baixa forma!!! encara que jo ixc tots els diumenges amb mari i fem 30 km pero no es lo mismo. Encara que el nivell ja esta molt alt

PEP SEBERO ha dit...

XE.EL DISSABTE NO PUC,TREBALLE.ES KE VULLC COMPRARME UN ALTRA BICI, ES DE CONYA, KEDEM EL DIUMENGE A VORE SI EMBOTINEM A JOSE

PACO ha dit...

Be siguire anant per al meu conter.

JOANFE ha dit...

ja saps que quan vulgues vindre sols ho tens que dir, i fem ruta, lo dit sempre lo important es anar tots junts.

JOANFE ha dit...

eixe pepe sera el mes ric del cementari...... treballant dissabtes i tot jeje

Carles ha dit...

Paco, sempre s´intenta fer una ruta apta per a tots els que ixen, aixina que no patisques i vine en el grup quan vullgues.

Quan mes tardes en vindrer mes et costara agafar el ritme.

A mi per exemple, que isc mes en la de carretera, quan passen varies semanes i no toque la MTB, tambe en costa mes agafar les trialeres. I sempre, sempre m´esperen.

PONS ha dit...

Pepe, el dia que et soterren van a haver de fer un ataud ben gran perquè càpies tu i tots els teus diners.
Dis-li al Roig que no treballe tant, que contracte a algú del paro (que la llista és gran) i els dos a disfrutar del dissabte.
Paco, tal com t'ha dit Carlos l'important és que vinga quanta mas gent millor que la ruta ja l'adaptarem al nivell i ritme que requerisca. Mai deixem tirat a ningú.
Per a este dissabte compteu amb mi, mira a veure si pots quedar-te a esmorzar Carlos que això és el millor del dia.

PACO ha dit...

Hello , jo se que cuant vaig aneu al meu ritme pero no acabe de decidirme a anar mes perque no vuic estorbar ,ja se que no estorbe pero fa la sensacio eixa ja que al meu fisic ara mateix no es al vostre. tots els diumenges ixc amb mari pero no es el mateix , i si vaig amb vosaltres ella es queda soles amb lo que tinc un dilema. ara va a vorer si s´apunta al gimnasio i aixa si que podre anar mes!!! este diumenge faig la ruta senderista al barranc de l´infern , ja posare la cronica.

PEP SEBERO ha dit...

Paco o vens o el pegue una bascolla ke estan tremolante les orelles 2 semanes. el diumenge a les 8 a la Xata.

Carles ha dit...

A mi no en destorba ningu, i menys tu Paco.

PACO ha dit...

XE xe xe no sabia res!!! Pons , recuperat pronte!! espere que estiges be , ANIMS!!!!!! Va que el diumenge que ve ixire amb vosaltres , este no.

PACO ha dit...

Pep , este no puc anar , vaig al barranc de l ínfern , ja estem inscrits Toni i jo , pero la semana que ve conteu amb mi va!!