dilluns, 4 d’octubre del 2010

TRACK DE LA RUTA DE BENIARRES-LORCHA


HAN PENJAT EL TRACK DE LA MARXA DE BENIARRES-LORCHA, LA IDEA SERIA FER-LA EL DIUMENGE 17 ANAR MATINET QUE SON 50 KM I AVORE QEU TAL ESTA EL PATI, LO MILLOR ES COMPROVAR-HO DE PRIMERA MA , QUE PER EIXA ZONA S'AMPINA MOLT TOT.








CRONICA DEL FINDE


Este finde ha tocat el terme de Denia, el dissabte el tio pep, jo i German (un amic de pepe) vam fer la trialera de la marquesa i despres com no helicoptero i esmortzar, i diumenge pep, carlos i jo vam eixir matinet i vam pujar per el cami de les colonies y vam baixar per una trialera tecnica fins una urbanitzacio de denia, vam pujar les planes i vam baixar per la trialera del poble fantasma i despres jo a tota llet cap a casa que habia quedat en la jefa estos encara van seguir despres de esmotzar, bona ruta i completeta.

15 comentaris:

PONS ha dit...

Recollons, que envetja em doneu, jo tot el finde a casa covant la grip i vosatros pasanto de categoria. El diumenge 17 es el meu anirvesari de boda, espere que la dona em done el mati lliure i poder fer-la.

Carles ha dit...

Despres d´esmorçar ben esmorçats ( de plat combinat) vam fer l´helicoptero desde baix.

JOANFE ha dit...

ahh pues la ruta la vau acabar be, vamos bona ruteta la diumenge en la primera part ja habiem fet 42 km y pujant dos portets, bona ruta

PACO ha dit...

XEEE maquines!!!! sols dirvos que estare uns dies sense ordenador ja que anit entrant a la pagina de BIKESTOCKS en van entrar nada mas y nada menos que 24 virus entre troyanos y la puta mare. el portatil esta segons ell(te tanbt de virus que parla y tot) en ESTADO CRITICO pero el senyor de los ordenadores(Frank) vora si fa algo. ja vos dic cuant el tinga. estic ixint tots els dies per la nit a fer algo de cames si algu vol...

PEP SEBERO ha dit...

XE.AIXO NO SERA MASSA.HO HE VIST PER EL TRACK PUJA-BAIXA,PUJA-BAIXA I M´HA PEGAT MAL EL SOPAR.

JOANFE ha dit...

jajaja Pepe aixo perque no estas posat a vore perfils de ruta la de villalonga era pijor jeje, pero be anem la fem i si ens agrada ens apuntem.

PACO ha dit...

Hello xics , con va? este finde esteu tots de pont que no nia activitat o que??? jo dema ixire amb Mari amb la bici i diumenge anem Toni i jo a fer la ruta a peu del barranc de les cadiretes a xalo , antic cami vell de bernia si vec que es prou ciclable vou dic.
xaoooo

Carles ha dit...

Estam tots de pont (Pep, Jf i Pons), volem quedar be en la parenta, redordeu d´agafar gometes.

El diumentge dona aigua, axina que agafeu el xubasquero si aneu a la montanya.

JOANFE ha dit...

Se esteu fent senderistes profesionals. Poseu fotos aci tb. Bon finde

JOANFE ha dit...

este diumenge pujem a Beniarres per fer la ruta tranuilets, qui s'apunta?? si no pasa res fijos anem pepe, pons, morera i jo si algu mes s'anima a les 7:30 al prado i portant esmotzar encara que despres vaja a la basura perque pepe no hem porta jajajaja.

Carles ha dit...

Este diumentje no anir amb la MTB ja que fan una marxa de carretera per la comarca i tinc previst anar.

Morera tambe esta inscrit.

PACO ha dit...

Jo vaig!!! jajajajaja

Carles ha dit...

Xicots de la MTB divertiu-se este cap de setmana.

Hui ixire amb alguns del CC. Segaria per estirar les cames de cara a la marxa del diumentge, i dema dissabte será dia de descans.

PONS ha dit...

Moltes gracies Carles. Si vols eixir el disapte un ratet i esmorzar amb bona companyia pegamos un toc. Espere que penjes cronica i fotos de la marxa del diumenge.

PACO ha dit...

http://bicisenderistasnovatas.wordpress.com/

Mireu estes xiques el que fan , son bonisimes , son els meus idols , senderistes i bicisenderistes bua brutals!!!! entreu en "sobre nosotras" i voreu el que posa : una esta con sobrepeso y la otra fumadora!!! jajaja bonisimes!!!!