diumenge, 27 de febrer del 2011

FINDE ENTRE LAGUAR I XABIA


Un finde entre laguar i Xabia.
Dissabte:
Erem Pons, V. Pastor, Jose i jo quedarem prontet a Benidoleig i en un tres i no res estavem en laguar, la idea era fer la ruta que estan preparant per fer el open de la comunitat valenciana, i el ferem, entraba per dinsd e fontilles i pujaba i baixaba vamos un trencames pero lo millor com no la font del gel, i de ahi per avall per la senda cap a Orba, Pons va tindre averia i tots cap a casa sense pegar un mosset.
Els que eixiren per la vesprada tb anaren a laguar tb.
Diumenge:
Erem Pons, Aparisi, Pepe, Paco, Toni, Jose Luis, Solano i jo, enfilarem cap a la Cumbre del sol per despres buscar el entrador de la senda de Teuleries que ningú l'habia fet mai, i no va defraudar gens, senda molt divertida i tecnica amb unes curves tancades que si sabies com agafarles es podien fer mes de alguna, i alguns baixadors empinadets sobre tot el final, jo darrere de Jose estaba en el pla de el que vinga bo i au jeje, Solano no cal parlar una maquina el tio com baixa i Toni en 2 dies ens pasa, vam pegar un mosset en la cala de la granadella on trobarem un company de Verger que escriu en este blog de tant en tant, de ahi a la pinadeta de pinosol amb una senda molt bonica, pero es va fer massa tard per acabar la ruta que voliem, aixi que a fer-se la cervessa, tranquils i cap a casa al hora que toca.

12 comentaris:

Carles ha dit...

El dia que m´anime a agafar la mtb tots em deixare alla darrere, molt darrere, esteu que se n´ixiu.

Inclus Pep esta acostumant-se a no esmorçar al Bar.

JOANFE ha dit...

Jo me vaig quedar un poc a mitga vela, men vaig anar cap casa en gana de mes per no haber pogut fer la dels bous, pero bueno sempre no pot ser, pero la ruta i la companyia genial, tenim a morantet enganxat a muerte mirant bicis....

Carlos a vore si te animes i ten vens algun dia.

TONI46 ha dit...

YEEE, COM ESTA EL PATIIII. TOT NO POT SER, JUANFE (MENOS MAL, PQ JA NO PODIA MES) PERO HO VAM PASAR MOLT BE. A L'ALTRA EIXIRA MILLOR.

JOANFE ha dit...

jeje tu ves mirant a vore quina te deixen pa la proxima o gastat el quents que ja saps si parpadeas te lo pierdes jejeje.

TONI46 ha dit...

PREGUNTARE QUINA BICI EM TOCA ARA PROVAR, I AIXINA FINS QUE LES PROVE TOTES I TRAGA UN VEREDICTE. JEJEJEJE

TONI46 ha dit...

ENCARA QUE PREFEREIX QUE NO SIGA DEL TOT NOVA, PQ LA RASPEM TOTA COM ESTA, EN RAO ES DIA (RALLON) JEJE

GINETAS BIKERS BTT PALAFOLLS. ha dit...

eyyyyyy, peña!!!!! que gran honor visitar esta gran pagina de bikers estupendos.gracias por vuestro comentario,que ilusion nos ha hecho descubriros a traves de vuestro mensaje.espero con esto no dejemos de contactarnos y lo bonito que es este mundooooooo!!!! que disfruteis de la bici amigos espero veros pronto y de nuevo por mi pagina.ya sabeis si quereis haceros seguidores,no lo dudeis.....¿vosotros no teneis apartado de sguidores? bueno peña saludos desde el maresme,barcelona.ahhhh,y viva andres iniesta..nosotros estuvimos en fuentealbilla con toda su family..que crack de tio!!!

PACO ha dit...

Xeee molt bona cronica Joanfe, en la teua linea!!! va estar molt be i la companyia sempre lo millor!!! la senda de la pina de Benitatxell(tens que explicarme com arribar) la que mes en va agradar , eixa es de les meues!!! Carles no et preocupes que darrere de tot vaig jo, eixe puesto no mel lleva ningu!!! es fan les rutes llarges perque sempre teniu que esperarme!!! jeje

PACO ha dit...

Per cert el comentari de ginetas bikers el vaig fer jo , en va pareixer un blog molt bo.

JOANFE ha dit...

No paco per a res se fa la ruta llarga per tu, aixo ni de coña, se va fer perque ens vam torbar massa en la eixida y casi veniem a eixir a les 9 pasades i clar a eixa hora ja poc se pot fer en condicions si no vols arribar a les 2 pasades a casa.

Una salutacio i agraiment per les seves paraules a GINETAS BIKERS a vore si algun dia anem per alli o sen venen..

Jorge ha dit...

Ei amics a vore si aquest dissabte ixc en vosaltres, q el passat no vaig poder. EM vaig esperar a última hora a veure si em remetia el dolor que tenia a l'aductor, però sembla que ja estic recuperat del tot, ho això em fan les ganes de pujar-me'n el més aviat possible. Quina llàstima perdre'm eixa ruta tan interessant, però en fin, a vore si aquest dissabte m'arrime.

Per cert, a vore quan fem la del Benicadell, tot i que haurà de ser un dissabte.

Jorge ha dit...

Per cert, he vist per la xarxa que hi ha proposada una marxa BTT per la vall del pop a l'abril. Haurem de provar-la n?