dilluns, 14 de febrer del 2011

RUTA MARQUESA-RIU GATA I SENDA DELS BOUS










Ruton que te cagas!!
Erem Pep, Jose Luis, Paco, Pons, German, Joaquin i el seu amic vicent, jo i la sorpresa del dia Toni el nostre amic que debutaba en bici, vam anar cap a la marquesa retallant per senda a peu a la primera pedalada complicada Pep que porta una raxa de collons va trencar cadena, vam quedar arreglant jo i Jose amb ell i els demes ens esperaven baix la senda, nosaltres la ferem com una fona i Pep va tornar a trecar aixi que li va tocar cridar a casa que vingueren a per ell, de ahi anarem al riu de Gata on Toni ens va demostrar que per ell no te secrets quanquier cosa que tinga dos rodes pero aixo si el fisic es nota aixi que de cami cap a Poble Nou va tiondre que tornar, despres xano xano vam pujar fins el cim en un marco incomparable , podeu vore en el track de la ruta lo empinat que esta el tema, tat per puajr com baixar buff Jose i jo vam disfrutar com mai, ho vam baixar tot super escalon final i tot, y bots de marges tb jeje baixavem amb una careta de felicitat que no veas, Jose li pegaba bestos a la bici i tot ajja al final bona cervesota a gata perque no habiem esmotzat i cap a casa pintant.
Una ruta per repetir molt divertida fer mencio especial a Paco pujant que apenes va baixar de la bici i mira que la pujada no era poca cosa, Toni per fer un debut tant bo i Pons que el vaig vore baixar amb una pendent de collons a un ritme molt bo, pero que molt bo, German que va cada dia mes i mes el cabro.
Esperem que pep tinga mes sort la proxima.....

14 comentaris:

vicent ha dit...

Pepe, eixa mondraker ja està per a canviar, massa tecles.
És com un cotxe, quan entra a l taller ja està per a poc.
Jo podria donar-te 250 euros per la bici, i estic fen-te una bona oferta!!!
si vols li pots llevar la tija pija.

Carles ha dit...

Esperava vorer la foto de Toni el dia del debut.

Txema ha dit...

Che!!! Molt xula la ruteta. Vos pase el enlaç del blog que tením, per sí voleu penxarla en els blog amics, adéu.

PACO ha dit...

Bona cronica Joanfe en la teua linea!! Va estar molt be i molt divertit , moltes pujades i molt bones baixades com la de la cantera de teula que es de xavo!!! molt bo el bot de Jose Luis quina paret va baixar!!!!(foto) pero sobretot molt molt molt bona companyia!! Gracies a Joanfe , Jose Luis , Pons i Greman per deixar que vos xuple roda per pujar!! jejeje i gracies per els consells!!
Morant : tot lo que tinga 2 o 4 rodes arrimeuse que vos pasara per damunt cuant tinga la forma!!!
Pepe: llastima que no pugeres vindre , ens va saber molt de mal que no acabares amb tots, esta era de les teues!!!!
Vicent: quin problema tens amb les Mondraker???? jejejejeje

PACO ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
PACO ha dit...

Toma toston

Txema ha dit...

Perdó: http://bttportisel.blogspot.com/

PONS ha dit...

Tal com diú Joanfe, rutón memorable, molt dura pero molt divertida i tota la gent a un gran nivell (llástima l'averia de Pepe).
La gent parlava que van pujar tan be al no haver parat a esmorsar i estem pensant seriament de fer lo mateix en les proximes eixides, menjar cualsevol cosa rapideta i acabar pronte la ruteta per fer-nos una bona cervessa al acabar.
Per cert, el disapte vam eixir Ximo, Germán, José (l'amic de Pepe) i un servidor. En un plis plas ens vam plantar en la font del gel on Ximo i José van disfrutar com enanos.Germán i jo ens van a dedicar a estudiar les millor trasaes per els tobogans, mes endevant ja pos pasarem un informe detallat. Després dels tobogans van fer la triatlera que baixa de Murla a Orba i escopetats a Beniarbeig per esmorsar en el Coratge. Este tostó es mes gran que el de Paco,jejej

PACO ha dit...

Jo tambe soc de la idea de Pons , varem fer tots la ruta millor sense esmortzar i despres si que ens va sentar be el servesot de ca corder. Jo per proximes fare el mateix.
Per cert ja tinc camelbak!!!

PACO ha dit...

Molt bo el blog de btt portisel

PACO ha dit...

Tinc un amic( Palomet) que esta treballant a un hotel de Calp i estava concentrat el equip ciclista BMC i m´arreplegat tota l´equipacio de este equip per el morro!!! maillot, culotte, guants, bidons, cortavientos, calcetins i navaixa multius tot per la cara!!! i lo millor es que tot en ve bo!!! jujujujujuju.

http://www.bmc-racing.com/int-en/team/index.html

JOANFE ha dit...

QUE CABROO!! jo vull amics aixi, i no hi ha maneraa jeje pues a disfrutar-ho ara aniras mes mudat que deu i lo millor gratis jeje

Aquest dissabte si vaig pero el diumenge Vicent i jo ens anem al duatlo de Benidorm, pero Pepe ha dit de organitzar una ruta xula ja ho posara ell.

PACO ha dit...

Pepe avore que ens prepares per diumenge, pero conta en esmortzar a la montanya!!!
Joanfe ja contaras lo del duatlo eixe!!!

demóstenes ha dit...

Jo eixiré este diumenge així que vull una ruta ben completeta. Pepe o Pons prepareu pujades d'infarto i trialeres de les bones.