dimecres, 9 de febrer del 2011

RUTA PER EL DIUMENGE 13 DE FEBRER


La idea seria eixir del Prado a les 8, fer la marquesa, baixar el riu de gata anar a benitatxell i pujar i fer la senda del bous (sols la hem fet jo i Pons) ens deixa casi a Gata, fer el calvari y tornar per senda de jesuspobre i cap at home. Ruta divertideta amb una part que no conegeu, mirariem de esmotzar al Bar jeje no se on, pero el buscariem, massa diumenges de Bar Rita, qui s'apunta?? vaaaa que esteu mooortss jeje.
jo el dissabte no anire pero apunteuse tb per quedar.

27 comentaris:

Txema ha dit...

Hola: Somos una penya de El Verger Btt Portisel y nos gustaría comocer más a fondo esta ruta, tienes los track's o nos la podrías describir. Gracias.
jmldv@hotmail.com

PONS ha dit...

Ummm, que bona pinta, esta no me la perc per res del mon. José Mª el track entero de la ruta no lo tenemos. Este domingo lo grabaremos, pero si os apetece venir hemos quedado el domingo a las 8 en el Bar Prado de Ondara.

PACO ha dit...

Jo vaig!!!(El cotxe escoba) per si algu es pert o algo!! jejeje eixa de la marquesa avorem!!! crec que la puja es bona no??? la baixaeta del riu de gata m´agrada mes la zona dels bots!!!! he joseeeeee???????

PACO ha dit...

M- agrada la foto del post!!!!!!!!

Carles ha dit...

Este cap de setmana toca carretera.

Txema ha dit...

Moltes gràcies Pons, pero está setmana tením previst fer la Serra de Bérnia. Encara que ho tinc en comte per a un altra eixida,gràcies.

PEP SEBERO ha dit...

MOLT XULA. PERO A ESMORTZAR AL BAR.

JOANFE ha dit...

Jose maria ja penjem el track quan el fem i s'ho baixeu quan vulgueu, i si voleu que us acompanyem cap problema...

falta gent per confirmar si ve o no tant diumenge com dissabte.

Paco la marquesa la pujes en la fava al cielo con ella jeje..

Pepe ves pensant on vols esmortzar el tema catering es teu.

JOAQUIN ha dit...

el domingo nos apuntamos yo y vicente(el de la specialized roja),a las 8???en el prado?? yo de camino a los toros conozco un par de sendas

GERMAN ha dit...

JO VAIG DISSABTE I DIUMENGE.

PEP,CLAR KE SI EL DISSABTE A ESMORZAR AL BAR

PONS ha dit...

German, Pepe el disapte no ve, ell es referix a esmorsar el diumenge.
El diumenge tenim una ruteta llargueta pero si la fem a bon ritme pense que si podriem parar a esmorsar a Gata. Tot depen de l'hora que arriben. El disapte de moment crec que estem tu i jo. A veure si Ximo i Carles diuen algo per el disapte.

Txema ha dit...

Gràcies Joan, segur que eixím un día tots junts. També he vist què teniu penja la volta al Puig Campana, vaig a proposar-la per a Setmana Santa, clar está, baixant en el trenet de la TRAM fins a l'Alfàz.

demóstenes ha dit...

Jo dissabte eixiré, diumenge no, per a variar. Podriem fer-ho rapidet però per la font del gel??

Anònim ha dit...

Jo intentaré anar el diumenge, però no ho faig cert.

vicent ha dit...

jo intentaré anar el diumengfe, però no ho faig cert

JOANFE ha dit...

Jose maria de les del puig campana es millor la de la marxa de la nucia es molt mes divertida l'altra hi ha molt de tros de bicicleta al coll, pero bonica tb es.

El dissabte ja sou 3, jo entrenare asoletes per la setmana que ve que ho tinc ahi.

El diumenge tb som colla i si joaquim sap alguna senda nova pues millor, de segur es la que vam fer jo i pons que ens va portar Jesus i no recordem per on es.
Lo de esmortzar quan tornem a gata sera massa tard trobe jo, de cami cap alla ja ho parlem segons vinga.

Jorge ha dit...

Jo aquest cap de setmana no podré anar a cap dia.

Per cert, no he vist massa comentaris sobre la ruta del Benicadell. recordeu q vaig dir si podíem canviar-la ja que el dia 20 ho tenia complicat de acompanyar-vos. En fi, aneu opinant.

La BTT Montes de Requena ja està en marxa. S'han obert les inscripcions ja. Jo ja m'he apuntat amb els de la BTT La Revolta (Xàtiva). Ací us deixe el link: www.inforbike.es

Salutacions!!!

Jorge ha dit...

Volia dir : www.infobike.es

PONS ha dit...

Ximo, en un principi este disapte eixim German, l'amic de Pepe, tu i jo i per supost que podem anar a la font del gel, anirem per Beniarbeig per no perdre tant de temps i aixina jo dormiré un cuart mes, jejej. A les 8 he quedat amb German al Prado, paseu per ma casa sobre les 8,15 i ja seguim camí fins la font del gel. Jorge, en un principi trobe que a la malloría de gent els ve be el dia 27. Que Joanfe fique un post en el blog i aixina que la gent faja apuntant-se. El enllaç de Requena no funciona, ja li pegarem una ullada a veure si podem anar.

Jorge ha dit...

Podeu entrar a:

www.bttrequena.es

apareix un link "pre-inscipciones" on podeu registrar-vos

GERMAN ha dit...

OK KEDEM AIXINA PER A DEMA,
PONS DIME PER ON KEDEM A BENIARBEIG QUE NO SE ON VIUS

PACO ha dit...

Dissabte de vespra ix algu? jo si. Jose Luis i tu?

Jo tambe vote per esmortzar lo me posible al final de la ruta que si no la pantxa em pesa!!!

Pons , la font del gel es coto privat meu , a veure que feu per ahi!! jejeje
Fins Diumenge a tots.
Deww

PONS ha dit...

No et preocupes German, que Ximo si que heu sap. Paco, estarás avorrit de pujar sempre al mateix puesto, ja veureas com el diumenge disfrutes amb noves e interesants pujades, je je. Jorge, este enllaç si que funciona, li pegarem una ullada.

JOANFE ha dit...

toni morant ve? aparisi m'ha dit que si

JOAQUIN ha dit...

por donde vamos a ir hacia la ruta,lo digo para que nos espere vicente(denia)en algun sitio,por ejemplo por el campo de golf asi le aviso.

JOANFE ha dit...

espere en la jara delante del llacer

PACO ha dit...

Si que ve Toni Morant!!! a pasat per casa Jose Luis a carregar l´equip