diumenge, 13 de març del 2011

Cañas y Barro

Hello xics , com a que la faena cuant antes millor pues ahi va la cronica del diumenge.
Erem Felipe,Toni, German , Pepe i jo a les 8 estavem en el cuartel general per anar a posamos fins les celles de fang i aixi a segut!!! em ixit de Ondara anant a buscar el Pare Pere i el cami de les fragancies( Pepe a dit que ho posara) em  fet  la trialera eixa i de aci anar a la puja de les planes on Felipe ens a deixat que tenia presa i xano xano em pujat les planes, Dalt de tot em menjat algo aprofitant que German a puntxat i de aci em baixat la trialera del ghost village(tambe es de Pepe) i per la marineta fent de verano azul fins Denia que tambe em vist alguna falla (i alguna fallera) i per la via verda del tren fins Ondara on alguns an fet honor al nom de la cronica i con el fang ja el portavem pues ara tocaven les cañes!!! Ruta divertida, molt bona companyia com sempre i fang a saco!!!Es  nota que Toni a tingut vacances i a fet rodaje perque ja puja davant de tots!!! Felipe a una roda , German i Pepe com a bous els cabrons.  Em trobat a faltar als membres que tenien cursa avui Pons i Joanfe i a la resta tambe. Fins l´altra

27 comentaris:

VICENT ha dit...

PERREROSSSS!!!!! EN LES FOTOS JO NO VEC EL FANG NI LES CANYES.
NO SERÀ QUE HEU ANAT PER LA VIA VERDA FINS A DÈNIA I HEU TORNAT?
PEPE VOLEN FER-TE AVORRIR LA BICI, UN ALTRE DIA AL BAR RITA!!!

PEP SEBERO ha dit...

Paco cada volta millor les croniques i damunt mes rapides.
Joanfe ja no mos fas falta per ares, tu a correr k aixo es de cobards.

PONS ha dit...

Collons Paco, mira que eres rapid posant croniques. M'alegra de que hagau pasat un bon matí encara que siga en fanc. Jo estic mort, ma costat correr com un galgo perque el cabro de Joanfe no m'agarrara i damunt domés plege a casa agafa el rodillo i a pintar. Vicent a quin hora pase? per ser tu et faré un bon preu,

JOANFE ha dit...

Molt bona cronica Paco!! ja pujes les planes a bandido?? Pepe tu lo que tens falta qes que jo et toque la corfa que estas molt comodon jeje i xalo esta ahi..

Vicent jo tampoc vec tant de fang, molt tikismiquis estan estos jeje me alegre que ho pasareu be, deixeu anar a Toni i voreu en dos dies el mamonazoo.

Collons Pons jo crec qeu quan arribat a meta ell encara no habien ni penjat el cronno com va el colega, pero be en definitiva molt bon dia tb ha participat el nostre Carles fent molt bon crono per baix de 5 i sense entrenar i morera que mira si va sobrat que va anar a xabia en bici.

G ha dit...

BONA CRONICA PACO I RAPIDISIMA PENJANT-LA, ENCARA ESTARIEM PEP I JO AL CARPANTA FENT-NOS EL CERVESSOT CORRESPONENT I JA LA TENIEM AL BLOC, JEJEJE.



AU CACAUS

desde sant joan ha dit...

xee puc asegurarvos que fang havia,la meua dona pot donar fe! Jejeje en vaig olvidar dl nostre jose luis k esta lesionat! Jose perdona i posat bo pronte!

JOANFE ha dit...

Que li ha pasat a jose?

Jose La Font ha dit...

Ja vec q seu vau pasar be, ehh!!!

Hi ha algu que treballe x a Zapatero com jo que vuiga eixir entre setmana i de dia (que jo no tinc lunis))???

TONI46 ha dit...

LA SETMANA PASSÀ TENIA VACANÇES JO, PERO AIXO S'ACABAT MOLT PRONTE.

PACO ha dit...

Jose no te res lo que pasa es que esta dolorit del bac de la setmana pasada i no podia ixir amb la bici.

Dijous de nit fem ruta per el pla parcial!!!

Jose La Font ha dit...

A quin hora eixiu el dijous i aon Paco??
Jo no tinc molta llum, aneu a fer sendes???

paco ha dit...

hola jose dijous ixim a les 8.15 i anem x el pla parcial,senda no em fem xk per la nit i amb el fang k nia no dona gust ,cuat feia mes bon teps si k feiem senda xo ara no dona gust. En poca llum sobra.

JOANFE ha dit...

Este dissabte es sant josep supose no treballeu, qui vulga eixir per el mati a les 8 al prado, i si no et diuem Jose o Pepe o derivados igual esmotzes de bades i tot jajajaja que tenim una pila de joseps per pagar esmotzar jaja.

Pepe i pons prepareu la butxaca mamonazoos...

paco ha dit...

jo no treballe dissabte x6 divendre d nit tin falla amb la meua dona i posiblement pet asegurat! Aixi k no conteu amb mi pero diumenge si!

PONS ha dit...

So maricón, que el disapte es Sant Josep, no Sant Pons, jajaja

JOANFE ha dit...

jajajaja Tu tb els tens fondos ehhh.. renuncia al nom i tot el tio es acapaç a no vindre per no pagar esmotzar jaja.. qui ve el dissabte?? vaaaa que esteu dormitss!!!

JOANFE ha dit...

Ja sabeu que estaremos ausentes dos diumenges mes, JOSE Vicente Pons i jo, aixi que aneu pensant ruta per el diumenge tb.. lo de la cronica ja estic tranquil perque Paco la fa millor que jo i mes rapida, per ahi estem salvats, i la ruta digeuli a solano que us porte per algun lloc nou aixi ens ho ensenyem, m'ha dit que aniria

Jose La Font ha dit...

Joanfe, conta en mi per al disabte. X cert esta nit se que em quedat a les 8.15, es en el Prado??
No em fareu sobra que jose Luis em deixa "el lunis"
jejeje..

PACO ha dit...

OK Joanfe per la cronica no es preocupeu que ja estic jo !! jejejejejej lo que no sera tant rapida , es que la meua dona no estava en casa i vaig aprofitar...... Jose La Font , queda en Pepe i German que ells eixen antes , jo estic en Benidorm i arribare justet.

GERMAN ha dit...

YE XIQUETS JO ISC A LES 17.30 A PROVAR LA NOVA TREK QUE JA LA TINCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.

PACO HE PARLAT EN JOSE ALTAFARA I LI HE DIT QUE IXIA ANTES, KE KEDARA AMB PEP

DEMA PER LA VESPRA SI QUE EM KEDAT

AU CACAUS

TONI46 ha dit...

A TOT AÇO TINDREM QUE FER HORARIS DE DIA I EIXIDA:A
1* QUI IX EL DISSABTE PER MATI
2* QUI IX EL DISSABTE PER LA VESPRÀ
3* QUI IS EL DIUMENGE

JOANFE ha dit...

jo este finde sols puc eixir dissabte de mati.

PACO ha dit...

Conteu amb mi el diumenge , la resta de dies res de res. Per cert fan el open btt xc a laguart el dia 10 d´abril , podriem fer quedaeta i anar amb la bici a voreu!!!

Germannnnnn que content estaras!!!!!!

JOANFE ha dit...

no estaria gens mal anar a voreu, pero depen tb de quan ens donden el track de la ruta de xalo, la marxa seria la setmana seguent i si el arreplegem tard eixa setmana deuriem anar a fer la ruta, per veure com esta el pati.

GERMAN ha dit...

DEMA CONTEU AMB MI A LES 8 AL PRADO
EL DIUMENGE NO HO SE

AU CACAUS

PD: ESTA VESPRA ISC AMB JOSE LA FONT A LES 16.00 PER SI ALGU VOL APUNTAR-SE.

PONS ha dit...

Jo també estaré demá a les 8 al Prado. Per cert, anit el pla parcial está molt animat, molt de lunis i molt de biker. Es posareú com a bous.

el fallero ha dit...

dema avore qui es el salao k agarra la bici! Jujujuju a les 8 al prado?