diumenge, 27 de març del 2011

marquesa´s weekend






Hello xics , be com el nom diu este a segut el finde de la marquesa, pero fotos que ho certifiquen no tenim!!! El dissabte de vespra ixirem Pepe, Jose Luis  que va provar el braç com li responia, Toni i jo ferem la marquesa pero per la puja de asfalt i despres la del helicoptero, en la marquesa ens trobarem a uns xics de Denia(un de ells portava una specialized camber pro molt guapa) i la ferem tots junts.
Diumenge a les 8 al cuartel general estavem Pepe sparow , German Trek, Jose la font Avalanche, Rafa les cabres, Toni BMW i  jo que soc "alias espereume" Anarem a fer el Sigili i con eixes rampes no defrauden pues ahi estavem tots cara amunt sense parlar... una volta dalt vegerem a Ismael El Paiportero i hem xarrat un poc amb ell de aci la baixada i de cami a fer la marquesa pero esta volta per la part de Jesus Pobre , hem fet  i despres Helicoptero , bancal ( amb puro inclos de l´amo) i a casa , 45 km amb bona gent , bona companyia i sobre tot rises com sempre , que es lo millor.
Ara els corredors que ens conten algo de lo que han fet ells!!!!! la setmana que ve tindreu que demanarmos permis per vindrer jajajajaja.
Dew  a tots!!!!!

27 comentaris:

PONS ha dit...

Paco, eres mes rapid que un llamp posant croniques. Per lo que veig heu pegat molt bona volteta ja que després de ver el Sigili anar a buscar la marquesa no es cualsevol cosa. Els corredors estem morts, la cursa de Gata es dureta. almenys el fin de semana que ve no tenim cap cursa i amb el vostre permís disfrutarem de la bici com toca.

JOANFE ha dit...

definitivament de ara en avant les croniques les fa Paco, perque son millors i mes rapides aixi que ja esta clar jeje, collins mira que us agradat anar a la marquesa jeje doble sesión, ha fet un dia com una campana de segur ho heu pasat genial, prepareuse que pa la proxima anirem jo i pons amb gana de bici jeje, jo tinc mono ja... ja vorem pero igual toca xalo..... no esta confirmat.

PACO ha dit...

Heeeee el cronista oficial eres tu Joanfe , jo soc el reserva!!! jrjejejejejeje xalo, xalo, xalo xalo,mes que res per vorer el terreno per si la faig o no!!!!

PEP SEBERO ha dit...

No Joanfe ja no et volem per a res som autosuficients.

jose la font ha dit...

pepe, com estava eixa tortilla d'esparregecs???

JOANFE ha dit...

si si pep pero el diumenge vaig a donar-te canya que et vec molt engossit, tens falta de guerra jeje

TONI46 ha dit...

AI MAREEEE, QUINA CUADRILLA!!

ESTE FINDE NO CONTEU AMB MI, QUE ESTARE EN JEREEEE VEGUENT LES AMOTOS I DISFRUTANT D'UN EXEL.LENT CAP DE SETMANA MOTERO.

AIXI PUES ESPERE QUE A L'ALTRE CAP DE SETMANA PUGUEM ANAR A VORER EL TRACK DE LA RUTA XALONERA PER VORER LA DUREA I EL TERRENY.

JOANFE ha dit...

Fotos del nou recorregut de xalo, la gent s'ho esta currant molt per fer-nos pasar-ho be. La queda per fer el recorregut es el diumenge 10 de abril, pero intentare a veure com podem conseguir el track per anar nosaltres al nostre rollo, pero no se si podre. de tota forma el dia 10 anem en tos a fer la ruta.

GERMAN ha dit...

BON DIA XIQUETS

JOANFE

NO VEC EL ENLLAÇ PER A VORE LES FOTOS???

TONI46 ha dit...

ENTONCES EL DIA 10 ENS ANEM D'ESCURSIO A XALO, JEJEJEJE, AL TALLARINA,JEJEJEJE.

BE ESTA, BEEEEEE

GINETAS BIKERS BTT PALAFOLLS. ha dit...

no podiamos dejar de visitaros y seguir vuestras andanzas.saludos !!!

PACO ha dit...

I no tenim que anar????http://www.facebook.com/home.php#!/album.php?id=109068685831575&aid=28215&closeTheater=1


JOoooooooooo

JOANFE ha dit...

ho fem sobre tot per vosaltres, el anar este finde es per anar a veure el circuit al nostre aire tot i aixo si Pons consegueix el track, i tb podem repetir el dia 10 en tot el mon, pero si pons no ho acosegueix anirem directament el dia 10 i si voleu ens arrimem a laguar a veureu encara que jo durare poc mirant, perque soc mes de fer ruta que de veure com la fan els demes per bons que siguen.

Carlos ha dit...

Paco, jo segurament si que anire.

Tambe m´agrada mes ixir amb bici que anar a vorer, pero una volta que fan una cosa aixina al costa de casa m´asomare a vore com va la cosa.

Ademes el nostre Saoro es un dels principals organizadors, i pot ser que necesite gent per eixe dia, en la reunio de C.C. Segaria que tenim este divendres ens ho comentara.

JOANFE ha dit...

me he confundit es el dia 10 el open... pues a vore si podem anar a xalo este finde i si voleu anem a vore el open el dia 10, jo voreu un rato me encantaria no ho he vist mai, pero estar tot el mati fijo que no, Saoro sap que si li fa falta ajuda sols la te que demanar..
Pons com portes el tema per aquest diumenge?
tinc mono de bici jaa jeje

PACO ha dit...

Lo que decidiu be esta!!!! jo vaig on aneu tots. Si fen xalo mel perque aixi vegem el circuit!!! i si m´agrada fare la marxa!! jejeje lo de anar a laguar era anar en bici tots ver una ruta i de paso vorer un poc el tema , jo tot el mati tampoc!!!! ja digem con esta el tema.

Jo dissabte vaig amb Frank a vorer el campionat d´espanya de rallyes a La Vila, diumenge conteu amb mi.


Dewwwww

JOANFE ha dit...

Desde eixaeslamarxa donarli el pesame en nom de tots a Pons que ha faltat la seva iaia.

PACO ha dit...

El mes sentit pesame Pons, anims!!

Carles ha dit...

Anims Pons.

JOANFE ha dit...

el finde ja esta clar, qui puga que ixca el dissabte ja siga de vesprada com de mati, el qui vinga de mati a les 8 al prado..

El diumenge:
Per fi hem pogut pillar part del track de la ruta de la marxa de xalo, la resta de la ruta es la mateixa del any passat, aixi que esta tota controlada, te 35 km, heu de confirmar assitencia per arreglar el cotxes per pujar cap amunt ja que Jose te un bateig i si ve sen anira de seguida i no podem confiar am el seu remolque.

digueu qui pot vindre i si te cotxe per pujar cap amunt, la idea seria quedar a les 8 al cuartel general, a les 8:15 estar morera esperant a xalo.

Please confirmeu si veniu o no...

demóstenes ha dit...

Dissabte a les 8 estaré al Prado, Després de 3 caps de setmana sense tocar la bici per fi demà tornaré a eixir. Diumenge no conteu amb mi, toca caminar per la muntanya

Jorge ha dit...

Hola amics!!

M'agradaria molt anar el diumenge xq tinc pensat fer la Marxa de Xaló amb vosaltres però no puc el diumenge.

Això sí demà aniré a les 8 al prado, fa temps q no ens vegem i la bici ja vol marxa.

Ens vegem demà bikers!!

jose la font ha dit...

conteu en mi x al diumenge, dema jo no ixire. Com fem lo dels cotxes??


Anim Pons.

PACO ha dit...

Jo si que vaig diumenge a xalo , jo agarre el meu cotxe. A les 8 al prado pues.
Dewww

PONS ha dit...

Moltes gracies a tots per el anims.
El diumenge podeú comptar amb mi. Demá es posible que també vaja pero si no estic a les 8 al Prado no m'espereu.

Jose la font ha dit...

Si voleu jo agarre tb el cotxe, cap uno i una bici en mi, tombant els asientos de darrere...

JOANFE ha dit...

Esta tot clar a les 7;30 al prado. Cotxes tot aclarit en la furgo de german. Jo i morera estarem en xalo poc abans de les 8 en la gasolinera de xalo. La udea es acabar i fer cervessa despres. Ordenes de pep aixi que portem recapte. Fins dema