diumenge, 20 de març del 2011

Cronica del Diumenge , amb l´actuacio estelar del tio del abrigo i del cep






Bueno xics , ahi va la cronca del diumenge  mentres alguns encara estaran fense el cervesot.
A les 8  erem al cuartel general Pepe, Toni, Felipe , German i jo cuant anavem a ixir ens em trobat a Rafa Castellanos i sen a vingut amb nosaltres. La ruta de avui es tot un classic ja que no tenim fluides mental si no esta Pons i Joanfe( no donem per ha mes) em ixit cap a Gata a fer la Heavy(ens em trobat a un "personatge" tot mamat amb abrigo, sense camisa i amb babuxes de dormir jajajaja al tio del cep) , de aci al riu , calvari( tocant la campana i tot!!) , Jesus Pobre, Helicoptero i de aci cap a casa , Rafa, Felipe i jo , la resta Pepe, German i Toni  han pujat La Sella per despedir el dia i de aci a casa . Ruta clasica de diumenge amb bona companyia i bones rises que es lo que mes importa, Avui m´ pegat per fer fotos rares( tenia resaca fallera).Destacar l´estrena de la Trek de German que esta molt guapa.
Bona ruta e inmillorable companyia , els corredors ja esta be i a fer bici amb noslatres.
De la cronica del dissabte que pose algo algu que jo estava mamat a les falles!!!!
Fins l´altra!!!!!

21 comentaris:

GERMAN ha dit...

AHI ESTAS PACO MOLT BONA CRONICA, SOLS HA FALTAT RELATAR QUE EL NOSTRE AMIC TONI, SE L, HOSTIA A L, ALTURA DE LA PELUQUERIA DE GALAN. ANAVA PUJANT I BAIXANT PER LES VORERES, I EN UNA DE ELLES LI HA DERRAPAT LA RODA DE DARRERE I S,EN HA ANAT A TERRA, . PER SORT NO S,HA FET RES DE CONSIDERACIÓ, PERO UNA MIQUETA BLAURAT SEGUR.

JA ENS INFORMES TONI. RECUPERAT

AU CACAUS

VICENT ha dit...

QUÈ HEU FET AVUÍ!!!!
FOTOS O BICI, PEREIX UN BOOK DE FOTOS!!! JAJAJAJAJA

PACO ha dit...

Es queeeeeee Toniiiiii que fasssssss!!!!!!!!!!!!!

TONI46 ha dit...

AIIIIII Q PUPETA EM FA LA CAMAAAAAAAAAA!!!!

JOANFE ha dit...

Molt bona cronica Paco, com vec heu fet ruta tipica pero divertida de les que no decepcionen, Toni sempre esta cul per amunt ultimament jeje espere que no siga res, jo tb vaig tindre una epoca aixi sempre per terra, pero pasra i despres disfrutara sense caure tant, m'alegre de que ho pasareu be, nosaltres tb vam patir perque la ruteta era dureta pero ho vam pasar genial, açi esta la cronica:

http://ondaratriesport.blogspot.com/

La setmana que ve es la ultima de ausencia, en el regreso prepareuse que va lo de preparar la marxa de Xalo, pujar amunt i fer el cami fondo per coneixer-lo, i hem de participar tots que una marxa tant aprop de casa es molt raro i seria una pasada que anarem tots.

PONS ha dit...

Mira que soú clasics, jaja. Aixó si, es una de les millors rutes que tenim per la zona. Espere que lo de Toni no siga res. Joanfe te un video que ens va grabar Solano el disapte baixant la Ponderosa, a veure si el penja i li fem la competencia a les fotos artístiques de Paco.

JOANFE ha dit...

Jo no el tinc el te solano, no m'ho ha pasat, per cert les fotos estan xules.

Jose La Font ha dit...

X el q veig no soc jo soles el q va per el piso.....
Jo el genoll el tinc un poc macat, pero ja estare bo per al disabte..

demóstenes ha dit...

No entreneu tant, feu el favor, que quan torne després de unes setmanes parat em costa molt seguir-vos. Esta setmana tampoc isc, però per fi acabaré el curset!!

GINETAS BIKERS BTT PALAFOLLS. ha dit...

hola bikers,buena cronica esta del domingo pasado,espero que sigais como hasta ahora y que disfruteis.saludos desde el maresme.

desde la nucia ha dit...

ale ja tenim fang per avorrir!!

PONS ha dit...

Bueno, ja s'acosta el fin de semana i per lo vist amb fang aixina que aneu engrasant les máquines per donar-los canya.

TONI46 ha dit...

HOTA A TOTOM. COM ESTAN LES IXIDES PER A ESTE FINDE.

DISSABTE MATI, VESPRÀ I DIUMENGE?

PONS ha dit...

Collons Toni, descansa una miqueta home. De moment demá a les 8 al Prado per embrutar de fanc les bicis. Confirmats Joanfe i jo. Qui mes s'apunta? Jose (La font), com tens el genoll?

JOANFE ha dit...

ye qui mes ve dema a les 8?? nosaltres este diumenge tornem a fallar pero el que ve prepareuseee!!

TONI46 ha dit...

DEMA VESPRA EIXIM PEPE, JOSE LUIS, PACO (SI POT VINDRE) I JO. A LES 3.30 A MA CASA. SI ALGU MES VOL VIDRE JA SAP.

PACO ha dit...

Hello xics!!!! jo dissabte de vepra si anire pero igual torne antes, Diumenge si al 100% !!!!!! tinc ganes de bici que estic agarrotat de tanta autopista!!!

GERMAN ha dit...

PONS, CANVI DE PLANS. DEMA PEL MATI NO PUC.
ENS VEGEM DIUMENGE A LES 8.00 H

AU CACAUS

JOANFE ha dit...

m'alegre que Jose estiga millor ja per eixir, de mati eixirem pons vicent i jo i com els 3 anem el diumenge a gata a fer la cursa farem ruta ligth com a escusa per anar a esmotzar, farem la heavy i cap a casa.

paseu be el finde, ja llegire la cronica del diumenge.

jose la font ha dit...

dema conteu en mi. Hi ha q portar esmorçar, no? Pons, el genoll el tinc amb molesties pero dema estare com un clau. Adeuuu

GERMAN ha dit...

YE CACAUS DEMA A LES 8:00 H AL CUARTEL GENERAL.

CONFIRMATS: MORANT, PACO, JOSE LUIS, PEPE RAFA JOSE I JO.

ENRECORDEU-SEN KE KAVIEN L,HORA

AUUUUUUUUUUUU