dimarts, 7 de juny del 2011

Marquesa-Riu de Gata- Xabia- Poble ghost













Hola Xics!!! Degut a problemes de agenda el nostre cronista oficial , vaig a fer jo la cronica lo mes paregut a ell.
Estavem a les 8 al cuartel general , Toni, Ximo, German, Jose Luis , Pepe,Jorge , Joanfe i jo decidirem fer algunes de les trialeres mes comegudes de la zona pero amb una novetat.
Ixirem cap a la Marquesa i amunt!!!! de la marquesa ferem el caminet per dins dels bancals fins el riu de Gata , esmortzarem en la caseta del riu com sempre( Jorge ens va deixar aci ja que tennia presa) i de aci en camins fins Xabia on ens esperava la novetat del dia , pujar una puja del 10% fins els molinets de la plana on Jose Luis amb un poc de mala pata en va pegar un bon bac i varem estar un rato parats fins que es va trobar be. De aci a baixar la trialera del Ghost village i per la marineta fins a casa on Jose Luis i jo ens quedarem darrere per que a ell li feia un poc de mal el braç.al final 50 km.
En fi , a mi personalment en va agradar molt la ruta molt divertida pero Lo millor del dia les rises i la companya de tots els components. JOSE espere estiges be del bac, la resta uns bous els cabrons!!!

Joanfe , penja les fotos cuant tinges un ratet que algunes estan xules.

Ale adewwwwwwwwwwwwwww

22 comentaris:

jorge ha dit...

bona ruta, steu fets uns màquines rodant en 50 km!!

Demà dimecres per la vesprada ixiu?

JOANFE ha dit...

si va estar molt be, pero cada dia estan mes forts els cabrons estos, si avui eixim a les 19:15 per la carretera de Benirabeig, nose si vicent va sino queda amb ell vosaltres qeu teniu horari de rics jeje.

Tb felicitar a un membre del club, el nostre amic Pons que ha segut Pare de un xiquet (almenys aixo li diu la dona que ell es el pare jejej) i anat tot molt be.

demóstenes ha dit...

Enhorabona Pons!!!
Sobre el comentari de la ruta vull anyadir que la part més dura va ser la de la via verda. De repent pareixia que els havien posat un cohet al cul, vam tindre sort de que el radar de la policia es va cremar quan passavem, pq ens eixiem de l'escala, pq sino la multa no ens la lleva ningú.

paco ha dit...

pons ENHORABONA!!

GERMAN ha dit...

ENHORABONA PONS


ESTA VESPRA IXIDETA. OK??

AU CACAUS

vicent ha dit...

jo si que ixc en la bici, a les 7:15 en la carretera.
Moltes felicitats, Pons, per la teua nova paternitat.

TONI46 ha dit...

ENHORAB0NA PAPA PONS! I SI ENS VEGEM ESTA VESPRADA A LES 7.30? JO ANTES NO PUC, VAAAAAAAAAAAAAAA, PORRR FIIIIIIIIIIIIIIII.


JEJEJEJE

XIMO, LO DEL RADAR HA ESTAT MOLT BO, ANAVEM AMB EL KERS DE HAMILTON.

Jorge ha dit...

Enhorabona Pons!!!

Carles ha dit...

ENHORABONA PONS!!!!

La teua vida acaba de donar un canvit de 180º, en algunes coses no estras satisfet del tot, pero en MOLTES ALTRES SERAS MOLT FELIÇ.

jose la font ha dit...

enhorabona pons

Jose Luis ha dit...

Moltes felicitats Pons, la fena comensa ara je,je,je, enhorabona!!

Jose Luis ha dit...

Toni no se de on trauras el temps per a entrenar a tot lo que mos em apuntat, lo millor es que parles en " Toni Leopoldo" i demanes el divors, es lo millor, la vida del deportista de elit es molt dura, je,je,je,je.......... "te van a cortar los coj...cillos"

PACO ha dit...

Molt de triatleta vec jo per aci!!!

GERMAN ha dit...

YE XIKETS BON DIA

DEMA DISSABTE FEM IXIDETA O PENJEM EL CARTEL DE TANCAT PER VACANÇES .

AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

TONI46 ha dit...

El dissabte ixirem un ratet, a l'hora de sempre al bar, a fer-mos una casalleta i monanem.

jejejeje

TONI46 ha dit...

A MOLTES COSES ENS EM APUNTAT JOSEP?

demóstenes ha dit...

Jo en principi eixiré dissabte també, no obstant, hui tinc sopar amb amics si a les 8 no estic al Prado no m'espereu.

JOANFE ha dit...

Jo este finde estare out-side per el triatlo cross de Santa pola, fare muntanya pero n per açi, i el que ve tampoc perqeu vaig a guanyarme bonobici un finde en la jefa i la nana per terres castellanes, pero quan torne farem una bonaa.... entre setmana eixire com sempre.

PACO ha dit...

Joanfeeeee et trobarem a faltar!!! sense tu i sense Pons el grup esta debilitat!!!! tambe vol dir que quede encarregat de la cronica nooo??? jo tindre temps de bono bici a partir del 29 de juny!!!!

PONS ha dit...

Hola xicots, moltes gracies a tots per les felicitacions. Desde ahir que estem els tres en casa. El xiquet i la dona estan de meravella, jo mort de son (ves preparante Paco). A veure si pronte puc fer una eixideta amb vosaltres que ja tinc mono de bici i de la vostra companyia.

paco ha dit...

jejeje pons en queden 3 semanetes de dormir! Despres sere solidari amb tu i no dormire!

garrotipadur ha dit...

Enhorabona Pons i que vaja tot bé.