dilluns, 29 d’agost del 2011

RUTA PER BENISSA













Feia un dia de puta mare per fer bici, nuvolat i sense apretos del tio Lorenzo, vam arribar a Benissa i aparcarem en la pista d'atletisme, perque la idea era fer la ruta i despres correr un ratet en mires de preparar els proxims duatlons i triatlons que te la gent, i com coincidiem que tots els que anavem teiem rollos de eixos pues aixi ho vam fer, en un tres i no res ja estavem encarant la pujada de la Solana no sense abans pasar per els toboganets de Benissa, la pujada vicent i jo la vam fer a cara de Perro com diu Paco jeje i els demes a un ritmet mes tranquil, jo esta mai l'habia pujada aixi i la veritat s'agafa a les cames, en arribar dalt una barrita rapideta i a baixar s'ha dit, així que encararem senda que baixa a Pinos, la coneixiem tots menys Vicent, pero espectacular i molt divertida amb una primera part molt pedreguosa i tecnica, un escalo molt empinat en el mig que es facil de baixa, pero fa impresió i Vicent ho va baixar com un campió, i despres una zona rapida fins Pinos, en acabar Victor ens va portar a la Trialera de baixada a Lleus, i altra flipada, alguna part mes tecnica altra mes rapida pero en definitiva molt pero que molt divertida. I despres amb la sensació de haber fet una ruta curta, intensa i divertida ens vam anar a correr un ratet per la pista d'atletisme, i així ho ferem despres de una exibició de velocitat en la transció de Pons i correguerem 5 km per fer gana de esmotzar i pintant al Frau on Els cabrons estos es burlaren prou perque no vaig beure cevessa i hem vaig fer aigueta i cocacola desllevasada, es queee .. no pots fer res jeje, tot aixo es culpa de no vindre Pep jeje. Ja trobava a faltar una eixideta de disfrutar de la muntanya i fer sendes noves, es qeu açi esta tot molt trillat, així que molt bon mati amb molt millor companyia.

49 comentaris:

vicent ha dit...

atenció, joanfe s'ha deixat la cervessa.
per aclsrir l'esmorzar, es va fer la coca cola light 0%, i el café amb sacarina !!!!jajajajajajaja.
vorem que li dura lo de no beure un bon cervessot frescot amb un dit d'espuma.

Jorge - Splu ha dit...

Collo Pons, a les fotos no tens massa sort quan ix el flash eh, jejeje!!!

Molt bona ruteta q vau fer i duatlons pel mig i tot ja, mare meua kin tall de malalts estem fets...jajajaj

Si hi ha algun dia q no toque l'esport em faig malalt a la nit, jajajaj.

JOANFE ha dit...

QUE DURA DIU !! jajaja pues este divendres que fem nocturna voras!! cervessot i burret

GERMAN ha dit...

JA VEC QUE HO PASSEU DE PM, COM SEMPRE, JEJE,. JA TINC GANES DE TORNAR AL "RUEDO", SI NO PASSA RES CONTEU AMB MI PER AL DIVENDRES A LA NOCTURNA ( JA ESTIC PRACTICAMENT RECUPERAT DEL GENOLL TECNICAMENT: TENDINITIS EN LA PATA DE GANSO. EM FALTA LA ULTIMA SESSIO DE GARRIDO I A FUNCIONAR

FINS DIVENDRES

AU CACAUS

PACO ha dit...

Xeee vec que no va defraudar la ruteta del finde. tindreu que ensenyarla un altra volta!! jo vaig ixir amb la dona per la marineta fins el mena i al deixarla vaig fer jesus pobre i helicoptero cascanme al final 55 km jugant jugant!!! va el divendres ens veiem de nit que tots els gats son pardossssssss.

au cara perrossssss jejejejejeje

garrotipadur ha dit...

Molt bona ruta la qual vam fer i tot i no ser llarga té trossets algo durets i tècnics.

Paco quan vullges eixa es fa però jo crec que t'agradaria més la de la ràpita,lleus,oltà..

Molt bon ambient i molt bona esmorzà.

Jo a la nocturna finalment no podré anar,tenim una festa platgera eixa nit....passevo bé i després de les fotos de pons del passat any vec que s'ho vau passar pipa.

PONS ha dit...

La ruteta molt divertida i amb bono dosis de triatleres per lo curteta que era. La companyia bona fins l'hora d'esmortzar, que vergonya, menys mals que no estava Pepe, a ell li haguera agarrat mal de panxa de veure el delicte. Tinc una foto amb les proves del delit que el Sr. Joanfe no a volgut penjar, qui la vulga veure la envie per mail. Respecte a les fotos les va fer Joanfe que en te molta enveja ja que sempre ixc molt guapo i mudat i no va parar de tirar fotos hasta que en va pillar amb la guardia baixá, quin cabró.

paco ha dit...

ok victor,la farem! Joanfe si vols ajuda per organitzar el sopar dimeu i et tire un cable.

jose la font ha dit...

yeeeee, ja vec que seu paseu en grande!!! Ja tinc ganes de que pasen estos 15 dies i ja puga estar recuperat!!

Joanfe, la cervesa te moltes vitaminessss...........

JOANFE ha dit...

A vore de moment som que jo sepa....
Morera, Vicent, Pons, German, Carles, Paco, Ximo, Pepe, Jose Luis i jo.

Falten a confirmar prou gent del grup anomeneu als que no segueixen el blog si volen vindre.. i confirmeu abans del dimecres.

El Sopar segons Pep el encomanarà Javi.

Perfa confirmeu tant si veniu com si no.

JOANFE ha dit...

Gracies Paco si acas mira quin bar podriem anar que estiga obert que tu coneixes mes per ahi dalt, per cambiar un poc i no anar a pizzeria.

PONS ha dit...

Jo vaig, Jaume Aparisi ma dit que no. Cuant busqueú bar mireú que hi haga Coca-Cola Zero.

VICENT ha dit...

NO CONTEU AMB MI PER AL DIVENDRES NIGHT, VULL ANAR EN LA FLACA I FER LA CURSA DISSABTE DE L'ALQUERIA.
A MÉS PER A SOPAR I BEURE AIGUA, VAL LA PENA QUE NO HEM MENEGE DE CASA JAJAJAJAJAJAJA

Splu ha dit...

Jo a la nocturna vaig amb els meus super llums dels xinos, jajajaja.

Ye per cert, no hi ha ningú animat per inscriure's a la Marxa BTT Xàbia, això com és, ahí al costat q ho tenim... A vore qui te idea d'anar q les places s'acaben.

JOANFE ha dit...

si homeee!!! vicent no vens???? seras carpantaaa!!! despres diu dels demes ja te val.

Pons tranuil beure cervessa, no pateixques ejje

PACO ha dit...

Morera , que et pareix el Rull? es el bar on varem replegar els dorsals el dia de la marxa btt. Dema parle amb Javi a vorer que mes ens recomana.

PACO ha dit...

Per cert la ixida no podra ser a les 20:15 ? es que jo acabe la faena a les 20!!! Vicent no veennnssssssss????????????

JOAQUIN ha dit...

joanfe apunta a vicente de denia

vicent ha dit...

després de la pressió sobre la meua assistència a l'event del divendres, hauré d'anar.
he rebut pintades a la porta de casa, han amenaçat els meus familiars i a la gosseta, he rebut cridaes telefòniques.... jajajajajajajajaja
però dos cervessetes per a sopar i una mentireta en el pub.
fins divendres culitos!!!!

JOANFE ha dit...

Pues finalment erem 10+ jorge+ joaquin lapierre + vicent de denia i segurament Toni que encara no ho sap perque ho te que demanar permis al pleno de la alcaldia o algo així, seriem 14 encomanar per 15 per si de cas.
Paco encarregat tu encomana en Javi si pots, sino m'avises i ho faig jo, on ho fajes ben fet estará, dili al del bar que de 21:30 a 22:00, per la exida no pateixques que ja ens coneguem arribem jijiji jajaja i no hem eixit a les 8:15 ni de conya.

TONI46 ha dit...

BON DIA A TOTS, TAMBE CONFIRME LA MEVA ASSITENCIA AL MEGARUTON DEL DIVENDRES I SENSE LLUMS, PA TXULO MI PIRULO, JAJAJAJA

VICENT ha dit...

LA RUTA DEL DIVENDRES, ANIREM A CARA DE PERRO O CARA DE GATO?
JAJAJAJAJAJA

Carles ha dit...

Toni, tu podries vindrer amb la BMW, aniries obrint cami.

el gato con botas ha dit...

ok joanfe ho parle amb javi. Vicent anirem a cara d gato k a cara d perro ja aneu vosaltres tots els dies! Jujuju

GERMAN ha dit...

YEEEEEEEEEEEEE AÇO VA ANIMANT-SE. CADA VOLTA EN SOM MES. SI SENYOR.

COMIENZA LA CUENTA ATRAS

TIC TAC TIC TAC

VICENT ha dit...

TONI, EN LLUZAR HI HA LLUMETES PER A LA BICI, NO SIGUES CARPANTA I GASTAT ELS DINERS.
MENYS BMW I MÉS LLUMETES.PERÒ NO, LLUMETES QUE HI HAN A LA CARRETERA DE GATA JAJAJAJAJAJA

Splu ha dit...

A vore si l'oratge ens respecta l'eixideta q sembla pinta cada vegada millor:gatet, gossets, mentiretes, xupitos, cubates, yeyeyeyeye!!! atureu açò!!! això q val!!!!!
jajajajajaja

paco. ha dit...

xics, he vist a rafa i tambe diu que ve. Dema o confirmara segur.

JOANFE ha dit...

pues si els conters no fallen han confirmat 17, la cosa va pujant... Paco tu encomanes no? Morera m'ha dit que parlaria en tu

JOANFE ha dit...

nose com quedarem, demà de vesprada dona aigua, per la nit ja no pero estos no encerten mai jeje. ara vorem ara..

demóstenes ha dit...

Hi ha que ser positius, igual podem anar omplit les botelles d'aigua pel camí!!

JOANFE ha dit...

Morera m'ha cridat que ja te encomanat el sopar, alaa ara a esperar que no ploga.

PACO ha dit...

Sopar a Casa Pepe a Xalo , unes picaes i plat. Problema gordo les bicis no es veuen desde dins..... i problema mes gordo AGARREU CHUBASQUERO!!!! jejejejeje si plou com ja hem quedat pujem en cotxe iau!!1 jajajajaja

vicent ha dit...

ja està ahí!!!!!!
xubasquero per a aquesta nit.
jorge quedem a les 7:50 al pont de beniarbeig i anem pons tu i jo amb les lunis engegades.
paco, avisa al del bar que tinga preparada, coca cola 0%, que hi ha gent que beu eixa beguda tan rara, jajajajaja

JOANFE ha dit...

de moment un sol que bada les penyes, ara vorem aquesta nit....

TONI46 ha dit...

EN PARAIGÜES TAMBE ES PODRA ANAR, DOMES PER QUE NO ES BANYEN ELS LUNIS I NO S'APAGUE LA LLUM PER EIXOS ENDURRIALS....

PONS ha dit...

Xiquets, ja plou. Segons el parte plourá fins les 18,00 h. després parará perque pugam fer l'exidieta.
Vicent anit vaig probar les ulleres fashion amb les llents per dias nublats i es veú de categoria. Després vaig suar una miqueta i lo de sempre ja no es veu igual. Ens vegem en el Pont de Beniarbeig a les 19,50.

Carles ha dit...

Si plou anem amb cotxes, que la festa no ens la podem perdre.

Carles ha dit...

I aixina será com ho pasarem pipa, mneys bicicleta i mes alcohol.

(Que ara ja tenim permis per ixir i no el podem desaprofitar)

paco ha dit...

aemet diu que de 18 a 24 5% d probabilitat d plutja. Jo e parlat amb briatore i diu que posem neumatics mixtos per si d cas. Jejeje

paco ha dit...

jo vote a carles! Jajajaja

Jorge ha dit...

A Laguar està caient a poalaes!!! a vorem!!

Vicent i Pons ens vegem al pont amb xanclates i banyador

VICENT ha dit...

XE MIRA QUINS NÚVOLS HI HAN PER DALT DE XALÓ.
ESTA NIT CREC QUE ENS BANYAREM!!!!
PONS, LES TEUES ULLERES TENEN FALLO, SON LES ÚNIQUES QUE S'EMPANYEN, JAJAJAJA
TORNA-LI-LES A NENUQUIN.

VICENT ha dit...

NO HABIEM QUEDAT A LES 8 AL PRADO?
ENCARA ESTIC ESPERANT AL PERSONAL, JAJAJAJAJA
HE ESMORZAT BOTIFARRA D'ANIT, QUE ENCARA ESTIC REGLOTANT-LA.
PER CERT TINC LES CAMES QUITES D'ANIT, ANAVEM A CARA DE PERRO!!!!

Jorge ha dit...

Molt bona ruta la d'anit!!! Els llums i les lunnis pareixien focos del poliesportiu...jajajaja

Per cert, Vicent, tenia una molt bona llum de la mesita de sa casa!!! jajajaja

VICENT ha dit...

ARA VA, I IMMA NO HEM DEIXA POSAR LA LLUM A LA MESITA. LO GUAPET QUE QUEDARIA,PAREIX DE DISENY JAJAJAJAJA.
HAUEM DE FER MÉS NOCTURNES, QUE EIXÒ ESTÀ DE PUTA MARE!!!!

garrotipadur ha dit...

vec que ho vau passar pipa per alguna foto del facebook que he vist,a l'altra no falle segur.

salut!

TONI46 ha dit...

NO HI HA COMENTARI DE LA NOCTURNA?

JOANFE ha dit...

Massa feina i no ha pogut ser, esta vesprada penje la cronica si tinc uns min sino esta nit fijo.

ale bonicos