diumenge, 4 de desembre del 2011

El finde del aigua



Per fi no plou!!!!!  ja es hora de que ens deixe ixir un diumenge tranquils!! i con anit anarem de sopar i ens ferem dos pues tots mes valent que el tato  ALES 9: 30 AMB LA BICI!! pues aixi a segut a les 10 ixiem de Ondara cami de les antenes de Segaria Jose Luis , Carles i jo anarem i ferem antenes-pilarets-font del mortit  i de cami a casa sorpresa Jose a puntxat i no podem arreglaro amb lo que Carles i jo a tota ostia a Ondara a per el cotxe de Jose i tornar a per ell a fi arribava a casa a les 14:30!!! mare meua.... la dona en perdona la vida.....   dia molt bo , mireu la foto segon on es veu el Girona a tope de aigua. Esta tot ple de aigua , barranc , riuets , sendes, margens bua quina manera de banyarmos pero que gust de voreu.
Ale reis.

12 comentaris:

JOANFE ha dit...

Bona cronica! m'alegre ho pasareu be, va fer un dia com una campana!!

vicent ha dit...

paco li has agafat gustet a les antenes, d'ací dos dies les puges amb una cama lligà a la tija, jajajaja

Carles ha dit...

Paco, sols t´ha faltat contar l´anecdota del Guardia Civil.

Parem a Benimeli a vorer la roda de Jose Luis, vaig desmontant la bomba per vorer si podiem unflar-la.

En eixe moment s´apara un Patrol de la Benemerita i el Guardia Civil en pregunta: "!!Donde vais!!".

Pense jo: "Osti, ja tenim el lio armar, Paco segur que li contesta".

Despues del acollono inicial resulta que el guardia civil ens conta que un grupet de cuartel ixem amb la btt i volia coneixer mes traileres. Li vam contar que ixiu a les 8 desde el Prado i li vam dir el nom de la pagina web.

Aixina que si d´açi uns dies sels trobeu al Prado no s´asusteu.

jose la font ha dit...

yeee! Vau ixir amb nocturnitat i alevosia!! Jejeje.

vicent ha dit...

però com van vestits? que tenen mallot i culot verd oscur i el casc és un tricornio!!! jajajajajaja

GERMAN ha dit...

bon dia xicots,, ja vec que ho pasareu de categoria, jo soles pegant voltes pel mon i vosaltres a les antenes jejeje, la mare que vaaaaaaaaaaaaaaaa

be no passa res, a l,altra sera;

esta setmana algu ix??, jo dema dimarts no puc pero dijous si


au cacaus

paco ha dit...

xe german perdona, varem quedar a la sopa i no varem tindre temps d avisar. Disculpa. Vicent cuant li pege per algo ahi que vaig i ara toca antenes! Jejeje lo d la guardia civil molt bo. Dema si ixire algu mes? Dijous tinc ruta senderista i no ixire.

Splu ha dit...

Yee esteu vius? Demà ix algú o q? vaaaa, jejej q es festaaaaa!!!

PACO ha dit...

Dema ixideta German i jo , a les 8 al prado . Si algu esta desficios ja sap.

PACO ha dit...

Per cert , `pujarem a les antenes??? si voleu sabero tindreu que vindrer!! jejejeje

PACO ha dit...

Se esta cociendo la mega ruta de avui , mareee con estem de xalaos!!! mes tard posarem la "hazaña"

GERMAN ha dit...

PACO JA T,ENVIAT MES FOTOS ALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE